1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox world

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MisTicMac, 23 sep 2004.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zij nemen nieuws van andere sites over, wij niet, dus als iemand een exclusief nieuwtje heeft, dan gaan wij hun dat niet afnemen, dat is van hun. Maar gamer is een portaal, en in principe daarom qua nieuws overbodig. Makkelijke verzamelplek, sure, maar weinig eer. :) Niks mis mee verder of course, maar zo willen wij ons nieuws niet doen.

2. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  3. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Check de mainpage, that good enough for ya! :) Ik heb ook nog wat minder interessante nieuwtjes onder de vleugel van gisteren, dus vanavond/vanacht posten we nog wel wat meer.

4. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    `gaan we vanavond weer lezen ;)

5. FabianNL

FabianNL Guest

"Zij nemen nieuws van andere sites over, wij niet, dus als iemand een exclusief nieuwtje heeft, dan gaan wij hun dat niet afnemen, dat is van hun."

dus jullie posten het alleen maar als het ergens officieel op een site van de game maker is verschenen bijvoorbeeld of een pers bericht van MS gehad hebben?

6. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    neem aan van wel! wel meer site's krijgen gewoon nieuws van de makers! vind dat xbox world het goed doet! _O_

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Precies, het meeste nieuws wordt gewoon via persbericht verstuurd aan iedereen die zich daar voor opgeeft, of weet te geven. Daarnaast zoeken we hard zelf naar nieuwtjes die niet via persberichten de wereld rondgaan.

Grote sites als IGN en Gamespot werken feitelijk als een magazine. Ze hebben deadlines, regelen vrijwel alles wat ze posten van te voren, of uitpersberichten. 'Nieuws' krijgen ze van ontwikkelaars zelf, of halen ze uit hun forums waar mensen nieuws van andere sites posten. Uiteraard gaat bijna niemand moeite doen voor XBW, dan doen ze het liever voor IGN. Dus moeten wij hard werken om toch al ons unieke nieuws te vinden! Maar we doen 't gelukkig aardig.

Maar goed, maakt niet echt uit hoe andere sites het doen, is allemaal uitstekend, wij doen 't gewoon graag zelf. :cool: Vinden wij persoonlijk meer eer in!

8. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    sodiejuh zon dagje als vandaag op xboxworld maak je niet vaak mee: zoveel nieuws ineens. Mijn vraag komt da door dit topicje?? Toch niet he anders moeten we dit sowieso vaker doen.

9. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Gaat lekker met XBW, wat een nieuws zeg!

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is onze normale doen van zaken hoor? Kwam niet door dit topic, kwam gewoon door feit dat er voldoend interessant nieuws was, en het weer tijd is om de normale draad op te pakken na ons relaxen van de PU Awards.

11. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik neem aan dat het ook een beetje met de tgs te maken heeft ...

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Yap, daar komen veel van de shots vandaan en die begon natuurlijk begin van weekend ongeveer.

13. XeoN

XeoN Guest

Waar blijft de review van Star Wars Battlefront?
    Doen jullie een special maar de review is er niet?

14. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Review is onderweg, Mirik werkt er nog aan.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ongeduldige mensen :+

;)

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Kunnen we soms weinig aan doen, we krijgen soms pas review materiaal als het spel al vrolijk in de winkel ligt. Battlefront had ik nog steeds niet als ik 'm niet zelf toch maar in de winkel had gekocht. Lekkere support, of niet? :)

17. Assault Trooper

Assault Trooper Living in heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje hoe kan ik een plaatje van een avatar op de juiste grote krijgen??????

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met verschillende tekeprogramma (geavanceerder dan paint lijk me makkelijk nl).
    Bijvoorbeel Abobe Photoshop 8.

Deel Deze Pagina