En dat van die savegames kwijtraken.....om die reden heb ik een Action Replay gekocht voor mijn XBOX. Heb de meeste savegames nu al wel ge-backupped naar mijn PC. Dus als mijn XBOX ooit komt te overlijden, dan heb ik mijn saves nog. ;-)
mmmm.. snap niet helemaal wat nou het probleem is.. Het wordt toch helemaal mooi opgelost.. Jah.. het is zwaar klote dat je je save games kwijt bent.. Maar daar had je zowiezo al rekening mee gehouden toen je hem naar m$ stuurde voor reparatie (neem ik aan dan) En de games kan je terug kopen van dat geld (of natuurlijk andere, want ik neem aan dat je op sommige al wel uitgekeken bent...)
Oh shit ik moet hem opsturen om mijn dvd speler te laten checken. Maar nu ik dit hoor geef ik hem niet mee. De games doen het nog maar hij geeft krassen echte perfecte cirkels op mijn games. Die krast ie erin maar daar maak ik me minder druk om nu ineens. Lekkere shitzooi zulke gasten.
Stel je niet zo aan. Hoeveel pakketjes denk je dat UPS per jaar verstuurd? Hoeveel raken er daarvan kwijt? Dat percentage is dus echt zo klein.
Solid Snake NL: Hoe zien die krassen eruit? Want ik merk dat er bij mijn xbox dvd's ook ineens perfect ronde cirkels staan. Maar ik weet niet of dat nou krassen zijn ofdat het hoort ofzo. Je ziet ze alleen als je de discs schuin houd. Ow shit. Pm me daar plz over. (of hier antwoorden)