hallo iedereen, uhm ik wil graag een xbox kopen alleen ik weet niet wat en hoe bijvoorbeeld: wat is de beste xbox die er nu is, want er zijn meerdere versies volgensmij. en je kan ook een account maken met achievements toch? en kan je dan maar 1 account of meerdere maken? en als je bijvoorbeeld een spel hebt en je haalt daar een achievement kan dan bijvoorbeeld dat andere account uitloggen dat spel doen en dan dat hij die achievement zelf kan halen? bedankt als je dit hebt gelezen en hopelijk hebben jullie antwoorden want ik weet niet zo veel van xboxen groetjes Bram.
Hallo Bram, er zijn nu 3 versies: Xbox 360 Arcade (wit), zonder externe hardeschijf maar met intern geheugen Xbox 360 Pro (wit), met 60gb externe hardeschijf Xbox 360 Elite (zwart), met externe 120 of soms 250GB hardeschijf. Op alle 3 kan je gewoon je voortgang in een spel op slaan, maar bij de versies met hardeschijf kan je het spel zelf ook op de hardeschijf zetten waardoor je 360 wat minder geluid maakt. Qua prestaties zijn ze ook alle drie even goed, alleen het verschil zit hem dus in de hardeschijf. Je kan meerdere accounts maken en allemaal kunnen ze hun eigen achievements halen, dus inderdaad ook dezelfde achievements! We hebben een centraal topic voor dit soort vragen, dus als je nog meer vragen hebt mag je ze hier stellen: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6 Alle drie zijn ze verder gelijk.