Nee vind ik niet, Mediabestanden afspelen lijkt mij inderdaad een (droom-)functie voor de volgende Xbox ! Dit wil nog niet zeggen dat hij op een pc gaat lijken in de vorm van Programma's, photoshops, Word, Internetsites e.d. Mediabestanden (in verschillende vormen) ondersteuning is iets voor de toekomst, dus in mijn ogen ook voor de Xbox 2 (next) ! Download content mag van mij uitgebreid worden in de trant van een apart menu die verbinding heeft met L!ve waarop je elke maand een demo kan downloaden en kan spelen.
Mja, wat Microsoft eerst zou moeten doen is de betaling met creditcard afschaffen. Echt belachelijk, zo hou je veel mensen van XboxLive weg. Verder wil ik ook idd dat het een pure console wordt, maar als het een media center wordt, heb ik er in principe ook niks op tegen. Verder moet het uiterlijk wat verfraaid worden, of misschien dat er officieel (mod-,tweak) accessoires gaan worden verkocht voor de persoonlijking van je Xbox. Ik denk dat veel mensen dit aanspreekt. Ook zou de HDD er in moeten blijven. Hier moeten we met z'n allen voor pleiten!
Van mij mag hij ook op 'n dieet, want nu kun je d'r een deuk mee in een tank gooien zo zwaar als dat kreng is.
True, maar dan kan je niet alle hardware er in gooien die voor de mooiste prestaties zorgen. Van mij mag je als voorbeeld de PS2 small edition als voorbeeld geven, maar de PS2 is bagger. (Geen fanboyism hoor, ik uit alleen even m'n mening)
Ik heb niet veel wensen voor de xbox 2. Zolang de hij maar backwards compatible is, op zijn minst dezelfde functies als nu heeft, er weer goede games op uitkomen en hij betaalbaar haal ik hem. Al die extra's zijn leuk, maar hoevaak zal ik muziek aanzetten op mijn xbox. Ik heb al een pc op mijn kamer voor alle multimedia dingen. Die functies gaan hem allemaal duurder maken, maar waarom ervoor betalen als ik het toch niet gebruik.
ik vind ook dat het een pure console moet worden want ik ga tog geen cd's afspelen op mijn GAME console... enne wat is backwords cometa... ik kan het niet eens uitspreken
Zo moeilijk is dat toch niet Het betekent dat je de xbox 1 games nog kunt spelen op de xbox 2. Ik zou graag een aantal spellen willen bewaren, maar ik was niet van plan om mijn xbox 1 te houden als de 2 uitkomt. Ik hoop dat ik met een memory stick de saves over kan zetten en daarna op mijn xbox 2 verder kan spelen in die games.
ja dat hoop ik ook. ik heb toch wel wat spellen die ik wil bewaren. ook mag de xbox2 een stukkie kleiner worden dan de huidie xbox. en standaard de harde schijf erin. ik vind die memorycards maar niks.
Pure console, anders kan ik net zogoed een nieuwe pc kopen. De spellen moeten ook goed zijn, dat is ook heel belangrijk voor een console.
Mij maakt de grootte niet zo uit eigenlijk, het is toch geen game boy?! :{ Mij gaat het er vooral om dat ie backwards compatible is, xbox live heeft en coole games. Dan koop ik um waarschijnlijk wel. Ik hoef niet perse al die speciale dingen erop.
Ja, fijn, dat je in de laatste lap van een race van een half uur ineens rechtdoor schiet omdat de batterijen van je controller leeg zijn :{
optisch natuurlijk Gewoon net iets meer zoals een computer, niet alleen muziek, maar ook avi files op te slaan enzo. Alles beter als de eerste.
Meer exclusieve games, en natuurlijk een soort van mini handheld (net zoals bij de DC) (net zoals als een mini-mobiel) Dus via zo`n ding alles via x-box live!!
Allemaal goede ideeén maar wat voor mij idd geld is dat ik mijn ''verzameling'' games niet opnieuw hoef te beginnen. Lijkt me vreselijk
Dat is denk ik ook het belangrijkst. Maar leuke gadets etc is erg leuk. Nu maar hopen dat de x-box 2 x-box 1 games er op kan spelen.
IK hoop op een build-in lcdtje of ten minste een tft-tje zoals op een dvdrecorder ofzo. En een meesterlijke kwaliteit graphics
nou,misschien zijn het wel dingen wat je met een omgebouwde xbox wel kunt. dat weet ik niet, ik heb hem nog origineel en de garantie zit er nog op. Bovendien zijn al die multimedia dingen die ik opnoemde ondersteund door microsoft.Microsoft was toch van plan om van de nieuwe xbox een home entertainent multi machine ervan te maken.Sony wil het ook. En waarom zouden ze dat doen? zo hoeven die dingen niet meer opengeschroefd te worden, omdat dan alle functies er al zijn. *) Microsoft wil er een pc van maken (de derde versie van de xbox next), en ik zou hem graag zien als normale stand alone gameconsole, met uitgebreide functies. Neem nou eens een nieuwe normale dvd speler. die ondersteunen ook divx,mp3,jpg,vcd,svcd en andere dingen. Daarom zeg ik, stop er dan een mediaplayer in, aangezien dit programma toch al door microsoft is gemaakt..... Waar ik falikant op tegen ben,is dat er spellen gekopieerd kunnen worden met een omgebouwde box! Dit resulteert dat er verlies word gemaakt op games,en dat deze weer een slag duurder worden! Hoe meer mensen alles origineel laten, desto goedkoper worden de games na verloop van tijd. dat is voor iedereen beter.Dit is alles wat ik over omgebouwde dingen te zeggen heb, want ik wil geen "slotje" op deze topic.
trouwens, wat ik me net zo zit te bedenken.... wat gebeurt er met de xboxworld site en forum dan, als de xbox 2 uitkomt? word deze site dan: " xboxworld-classic " ?? *LOL* Zou je haast een tweede nieuwe forum moeten oprichten hehehe....