xbox2 HDTV (component of HDMI?)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door kneyber, 13 mei 2005.

1. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet zijn er nog geen tvs in europa die ook werkelijk 1080p aankunenn zonder zich te interpoleren. Alleen zeker een gemiste kans dat ze geen dvi hebben op de xbox360. Zou dan reuze interesant zijn om een dell 20.1" widescreen scherm aan te schaffen (oid).

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Het intreseert me niet zo erg. Dat HD. Ik ga denk ik gewoon voor een normale breedbeeld. Ik heb er al 1 gezien, en die lijkt me best goed. Maar is het nou echt de moeite waard om een HD TV te kopen. Of is het maar een klein verschil...?

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Er is echt superveel verschil. HDTV is echt ZO scherp. Halo2 heeft HDTV ondersteuning en dat ziet er echt super uit. Eeen goede vriend van me uit amerika heeft hdtv met halo en man dat was mooi!

4. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat te denken om een beamer met hd support tegenlijk met de 360 te halen maar waar moet je naar kijken?

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dan toch dat ik maar even wacht. Maar word HDTV ook voor CTR tv's beschikbaar. Want ik heb ze al zien staan in een aantal winkels. Maar dat waren allemaal LCD TV's enzo. En worden ze ook goedkoper over een half jaartje. Kort na de release van de Xbox 360. Of zijn ze dan niet echt veel goedkoper?

6. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn crt tv's ik zat er zelf vanmiddag toevallig naar te kijken en kwam deze tegen: jvc HV-28P40B, leuke specs!

7. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Xbox 2 niet op een HDTV aansluit, maar op een gewone tekst word het beeld extreem lelijk, kartelig :mad: dit is omdat hij alles lager dan HD gewoon verkleint, ook alle tekst en andere dingen. Dit zorgt voor enorm kwaliteitsverlies.

8. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou een leuk setje speakers en een reciever van Yamaha kopen. En dat ga ik ook doen. Daarbij had ik een leuke Thomson tv gevonden met 100 Herts beeld enzo. Maar nu denk ik toch dat ik beter een kleine 9 maanden kan wachten. Want dan zijn die HDTV's goedkoper, en heb ik een breder assortiment. En ik wil zeker weten de Xbox 360 hebben. Dus dan koop ik die samen met een nieuwe TV. Ik had trouwens van iemand gehoort dat Microsoft een Xbox 360 pakket wou uitbrengen met een Samsung TFT HDTV. Geen idee of het waar is, en van wie ik dat had gehoort.

9. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Met combinaties van elektronica zou ik niet te snel naar happen (tenzij het een aanbieding is) Vaak is het zo dat je het beter los kan kopen dan in een pakket zeker xbox + tv. Als de prijs van die tv in de winkel naar beneden gaat, gaat die combo niet mee :{

dus daar zou ik mee oppassen ;)

Trouwens wat kan je het beste nemen een LCD HD, Plasma HD of een TFT HD TV?

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen LCD, Plasma en TFT. En wat is nou het beste om te nemen?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm dat is niet waar hoor ... je beeld is net zo goed als dat je nu hebt op je tv ... de beelden van de hdtv zijn alleen iets scherper, omdat je meer beeldpunten hebt

@gompy op dit moment zou ikgeen van 3én nemen .. ik vind de meeste schermen slecht .... het zijn nog allemaal tussen modellen

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  12. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover bekend is worden alle games HD res only.
    Dat betekend toch echt dat het op je kleine / normale tv een lagere resolutie te zien krijgt als bedoelt is. Dat geeft hetzelfde effect als een 1920x1700 oid resizen naar 640x480 > lelijk, onleesbaar, en zonde.

13. Fireball86

Fireball86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me heel sterk dat de xbox 360 niet mooi is op een "gewone" tv. Aangezien dat lang niet iedereen die een xbox 360 koopt ook gelijk even 1000 euro neer kan leggen voor een HD TV.
    Tuurlijk zal het op een HD TV wat mooier zijn, maar het wordt op een gewone tv echt niet lelijk en onleesbaar!

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee niet HD res only ... Ze moet wel alleemaal geschikt zijn voor HD! ... Maar je moet de games ook kunnen spelen op normale tv's ... (zie ms persconferentie) ....Als ms dat zou doen ... zouden ze geen xbox buiten amerika verkopen ... omdat bijna niemand in Europa een HDTV heeft

15. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    in amerika zijn er btw helemaal niet zoveel hdtv's als hier soms gesugereerd word, ok meer dan in europa, maar de verwachting is dat in 2008 15% van de USA persoontjes een hdtv hebben, bron:http://www.bigpicture-hdtv.com/industry.html
    Maar hdtv zal hier ook wel snel gaan als de xbox360 en de ps3 komen zal de vraag stijgen, en als kabelaanbieders dat merken zuller er ook wel stappen worden ondernomen

16. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    waarom hoor ik niemand spreken over refrechsnelheden, welke ook zeer belangrijk zijn om naar te kijken voordat je zo een LCD aanschaft. Vandaag toevallig in een folder een 66 centimeter LCD gezien (HDTV natuurlijk) met een refreshsnelheid van 7 ms. Hoeveel was nu noodzakelijk om goed racegames te spelen, dacht iets van 4 ms. FF w88 nog dus.

Weet iemand anders nog wat LCD's met lage refreshsnelheid.

En is LCD niet zelfde als TFT?

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nah, het valt wel mee. De snelste TFT's voor een pc hebben ongeveer 8ms responsetijd. Daar is perfect op te gamen.

7ms is dus ook wel genoeg :)

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet helemaal waar. Op de ECG ( European Cyber Games ) hadden PGR2 spelers last van de delay op het 8ms scherm. Maar dat zijn dan wel de topspelers, voor de gemiddelde gamer zal het inderdaad niet al te ernstig zijn.

19. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ja alex dankzij jouw tip, toen we daar laatst over xbox live over spraken ben ik bij het vergelijken van LCD's ook daar op gaan letten.

Helaas staan deze snelheden er vaak niet bij, om internet dan, ga niet telkens naar de winkel om de specs op te vragen daar.

20. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt een revolution dan maar of niet??? :D

Deel Deze Pagina