Even een tip voor de Xbox HDTV'ers Op de Xbox Live Arcade Demo disk staan ook een paar spellen die 720p ondersteunen, en dat ziet er super scherp uit Ook al zijn het grafisch niet van die imposerende spelletjes. Ik heb Ricochet HD en een biljart spel ontdekt die het ondersteunen.
Indd via de post van MS gekregen Heb je wel Live? Want volgens mij krijgen alle mensen met Live hem...of je moet aangegeven hebben dat je natuurlijk geen post wil ontvangen.
Hmmm vreemd... maar was jij niet verhuisd? Ik weet niet waar het dan door komt misschien door website registratie of de koppeling van je gamertag aan je .net hmmm geen flauw idee ik heb het zo een beetje allemaal, maar er moet toch ook wel op een andere manier aan te komen zijn? Het is dacht ik de bedoeling dat iedereen Arcade heeft en dat men dan zelf games gaat kopen daar, maar omg wat zijn die duur!!!
Als je geregistreerd ben zou ik gewoon contact opnemen met helpdesk 0800 023 3894 , weet wel zeker dat ze er alsnog 1 toesturen. Als je meer vragen hebt kan je misschien beter andere topic openen anders wordt het wel heel erg offtopic.
Luister nou maar naar de mensen die er wat vanaf weten. Ten eerste wordt de minimale ijs dat Xbox 360 games 720p ondersteunen. (dat is 1280x780, niet 1920 x1700). Dat betekend HELEMAAL NIET dat ze niet op een normale televisie te bekijken zijn. Er zit een hele slimme chip op de Xbox die gewoon, prachtig het beeld neerschaalt naar 640x480, zonder dat jij het verschil merkt tussen Xbox en XBox 360, althans, je merkt natuurlijk de anti-aliasing etc. op Xbox 360, dus je hebt sowiesow een prachtig mooi beeld, onafhankelijk van welke televisie. Een HDTV maakt je beeld scherper omdat je in principe op een computer monitor met pixels speelt. Een normale televisie heeft beeldlijnen. Kortom, het wordt scherper, dus je ziet ook sneller de lelijk dingen van een spel, die op een normale televisie wel eens uitgevaagd of onduidelijk kunnen zijn. Iedereen zou even moeten wachten met het kopen van een HDTV tot kort bij de launch. Het maakt in principe niet uit of je een CRT HDTV, Plasma HDTV of TFT/LCD HDTV koopt, ze geven allemaal dezelfde 'pixels' weer in plaats van beeldlijnen op een normale TV. Natuurlijk is een plasme, LCD lekker plat en past die beter in je huisje, misschien, terwijl die CRT's nog steeds enorm zijn en maar beperkte grootte hebben terwijl Plasma en LCD zo groot worden als je wilt. Beamer is ook mogelijk, maar als je veel gamed ben je een vermogen aan lampen kwijt die je na 1500 uur ofzo moet vervangen. Als die beamer elke dag 10 uur aan staat, die je er een half jaar mee, als hij elke dag 5 uur aan staat een jaar, etc. Maar de kwaliteit van de lamp wordt wel steeds minder naarmate je aan het einde van zijn levensspanne komt, volgens mij, dus ook de kwalieteit en levendigheid van je beeld (donker wordt grijs, wit wordt grijs etc.). Anyways, hoop dat het jullie helpt!
Ach, ik heb TheEvilCuber er al eerder op betrapt dat 'ie in dit topic nogal uit zijn nek loopt te zwetsen. Niet al te serieus nemen dus.
Strax effies lekker shrek 2 hd versie kijken, weer een prachtig voorbeeldje hoe mooi hd kan zijn. M'n schermresolutie is helaas maar 1280 bij me dus ook gecaptured op 1280, bron is 1920, maar even goed erg smakkelijk of niet?