XBOX360 €222,- bij Mediamarkt (ALLEEN VANDAAG)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ThaBEN, 18 dec 2006.

1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Weet iemand of ik de Core morgen ook kan kopen bij de Mediamarkt voor €222?

Alvast bedankt

2. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wel..:)

Oei, deze geldt geloof ik voor Premium voor 366.. najaa miss vind je dat ook wat;)

3. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Want op de site (heb ik net gelezen) dat de actie alleen voor 18 december geldt.

En die Premium pack van 366, is dat ook geldig voor de Mediamarkt in Den Haag en krijg je ook een spel drbij, weet jij dat misschien? :confused:

Alvast bedankt..........

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    1 ding weet ik eigenlijk wel zeker en dat is dat je er GEEN spel bij krijgt! (direct Gears of War er dus even bij halen + Live Gold:9 :thumbs: )

Of het in Den Haag is weet ik niet, als ik jou was zou ik morgen even bellen dan kunnen ze je dat vast wel vertellen!
    Die 366 is het iig waard hoor\o/

5. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Maar als je je rekenmachine drbij haalt, komt het op de zelfde neer premium pack €366 + Gears of War €60= €426. Dacht ik zo..... Dus komt op het zelfde neer als de Themapack van GoW die €429 kost. Maar toch bedankt voor je info. :thumbs:

6. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ik begrijp niet dat ze bij de ene stad korting geven op een Xbox 360 en bij de ander stad niet, vreemd. Waarom maken zij de verschillen per stad.

7. Ajacied88

Ajacied88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt door 2 dingen. Omdat elke filiaal lostaande bedrijven zijn en MM onderling gewoon concurrenten van elkaar zijn zorgt elke MM voor zijn eigen inkoop. De ene filiaal kan bijvoorbeeld een grotere bestelling doen en dus voor een lagere inkoopprijs bestellen dan de andere. Zo kan die filiaal dus dankzij de lagere inkoopprijs de verkoopprijs verlagen door de aantrekkelijkere marge percentage.
    Ander reden waarom MM onderling verschilt is vanwege concurrentie. In het ene gebied zijn er meer concurrenten waardoor een filiaal de producten voor een lagere verkoopprijs moet verkopen om de concurrentie voor te zijn. Hier bij mijn MM in Rotterdam centrum is de concurrentie moordend en vandaar ook zijn we veruit goedkoopste MM in heel Nederland.

BTW, ik had de Xbox 360 voor 177 kunnen halen met personeelskorting _O_ . Heb het maar niet gedaan want wat zou ik met 3 Xbox 360 consoles moeten?:p

8. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Heb om 9 uur gister avond nog even snel zo'n core gehaald voor een vriend van me. Krijgt ie ook een mooi kerstcadeautje 8)

De gast bij MM zei dat ze er binnen een uur 27 verkocht hadden...dus, da's best mooi.

9. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee... dit gelde alleen 18 Dec tussen 20:00 en 22:00.

10. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina