1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook mp3's die op de 360 zelf staan afspelen in spellen ??

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
  3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben er dus al achter hoe :D

ik had van die zwarte balken in spellen .. nu heb ik hem op pal 60 gezet en nu is iniedergeval bij Tombraider Legend vol beeld ... alleen bij battlefield demo hou ik zwarte balken erin!!

is dit ook zo bij de volledige versie kan iemand mij dat vertellen ?

4. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    om je mp3's ingame te spelen druk je op je guidebutton en ergens bijna onderaan heb je een player. Daar kan je een 100-tal liedjes in zetten, en die speelt hem dan tijdens je game.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik heb 30 euro te besteden, maar zit te twijfelen tussen een wireled controller of MS points. Wat zal ik doen (voor controller ben k bereid nog een weekje door te sparen)

7. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    eerder de wireless controller, daar heb je enorm veel plezier aan. En ja MSpoints, hangt af waaraan je ze wilt geven, games, pics, content. En of je dat spelletje dan ook veel gaat spelen.

Ik zou eerder toch voor de wireless gaan (als dat toch klopt, met je typo niet zeer duidelijk!)

8. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
  9. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe controller en als ik daar de mic op aansluit dan geeft ie aan dat ik de hele tijd geluid heb? Streepje bij mijn naam gaat niet weg als ik een room van COD2 zit.

10. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    je ademt te hard

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    het vreemde is dat dit niet alleen op mijn tv is, maar ook op de (nieuwe) breedbeeld van mijn ouders... Alleen valt daar wat aan de onderkant weg ipv de linkerkant :{

waar kan ik die instellingen van jou vinden? (btw ik denk dat je NTSC bedoelt, NTFS heeft met de HD van je pc te maken ;) :p)

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dan stel ik ook maar even een vraag.

Ik heb dus muziek op een usb stick gezet en dat kan ik gewoon luisteren op de Xbox 360, Maar ik kan het dus niet op de Hardeschijf zetten? Wat is dat van .....
    Dan ook maar gelijk een andere vraag: Kan dat met een cd wel? Of kan dat ook niet meer.

13. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    DulleNL: ja bedoelde NTSC (was bezig met nen laptopformat) ergens bij de systemtabblad onder video, waar je die pal etc kan zetten. Misschien ook eens in-game kijken.

Xboxers: je kan enkel audio-cd's rippen op je X360, dus al je mp3's als audiocd branden, op x360 rippen, volgende branden, rippen,... best een CD-RW gebruiken dan :p
    Van een portable device kan je enkel afspelen, niet rippen, dit ook weer om kopieren tegen te gaan.

14. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een Xbox 360 voor 1 week, en ik heb sinds gisteren pas mn eerste spel, nu blijkt dat ik al 2 game freezes heb gehad, gister een en nu weer eentje tijdens het spelen van Perfect Dark Zero. Iemand een oplossing hiervoor? Heb namelijk niet zo'n zin om heel dat level weer op nieuw te doen.

15. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de prijs van 360 gaat gebeuren???
    wanneer zal deze worden verlaagd of wanneer krijg je er extra's bij (game ofzo)??

hoor graag en alvast thanks

16. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    dat zal nog wel ff duren aangezien de ps3 nog niet snel uitkomt...

17. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo's en cod2

bij mij doet Call of Duty 2 het niet... ik heb hem een tijdje geleden uitgespeeld en wilde wel weer eens een missie doen. loopt hij halverwege vast. komt erdaarna zo;n leuk schermpje met:
    Sript error.
    please chek your console for ...

en bij mij doen verschilllende gedownloade demo's het niet. zoals amped 3, lost planet, tombraider en da voetbal spelleke. topspin en motogp doen het wel gewoon...

weet iemand voor een van deze problemen een oplossing?????
    vast bedankt :'-(

18. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een software error, bellen naar microsoft...

19. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over demo Topspin 2.

Ik heb de demo gedownd van marketplace. Mijn 360 zit via component aangesoten op mijn LCD. Alles draai ik op 1080i (soms720p). Nu wil ik die demo draaien...geeft ie aan dat ie alleen op PAL60 kan draaien :confused: Op de game zelf staat gewoon dat ie ook in HD te spelen moet zijn Overigens wel 60Hz only). Hoe kan dit? Als ik de schakelaar van HDTV naar TV schakel en het zaakje op PAL60 zet doet ie het gewoon...houdt dat dus in dat als een spel alleen 60Hz is ik nooit op HD kan spelen?...:confused: En dat twerijl op de game zelf staat dat ie dus ook 720p en 1080i aan kan)

PS LCD is een 26PF5321/12 van twee weken oud dus technisch moet het geen probleem zijn..

20. MasterSE83

MasterSE83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nba 2k6 Xbox360

Vraagje over Nba 2k6 xbox 360

Ik krijg steed na ongeveer 5 minuten spelen van de nba 2k6 een scherm met opmerking de cd is vuil of beschadigd!(In het Engels dan)

Voor de rest heb ik geen probleem met andere spellen

Wat kan de probleem zijn eigenlijk want de dvd van Nba 2k6 is nog nieuw. =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina