1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet je eigen foto's in de guide zetten, maar je kan wel bij de persoonlijke instelingen uit alle kleuren van de regenboog kiezen\o/

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    Dat heb ik dus ook dat me ventilatie uitgaat, alleen met Oblivion, die niet meer speelbaar is gewoon.. elke keer die disk unredable zegt ie. Slaat nergens op, zegt ie om de seconde, en moet ik ms dan ook bellen? das ook 2e x dan..

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Met hoeveel headsets tegelijk kun je op een xbox?

4. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon bellen

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel, want dat kan niet.

6. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik weet reageerde ff te snel nadat ik geplaats had las ik pas dat het over de guide knop ging dus heb hem maar ff in wat anders veranderd wist nie hoe ik een bericht kon veranderen... sorry

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.933
    Wat kan niet, mijn 360 loopt elke keer vast op Oblivion, hij zegt continu dat de disk unreadable is..nja ik kijk vanaaf ff bij een vfriend of ie het op zijn 360 kan afspelen. Zo ja, dan ligt het aan mijn 360 (again) en ga ik MS dan bellen.

8. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    met die MS points he, als ik een arcade game bijvoorbeeld koop en dan me xbox kapot gaat en hem dan weer terug krijg hea.. moet ik dan weer voor die game betalen of staat hij er dan al zodat ik hem niet nog eens moet betale ? antwoord AUB even via PM :)

Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik denk dat dat gewoon in een account log ofzo staat, dat je dat hebt gekocht.

10. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bellen! Ik heb het ook gehad. Ik had het vooral bij Oblivion en Perfect Dark. Je xbox moet het gewoon goed doen simpel zat! Bellen en zeggen dat je vastlopers hebt. Zorgt de xbox er ook voor dat je krassen op je cd's krijgt? dat was bij mij namelijk wel het geval!

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.933
    Mijn xbox zorgde daar niet voor, mijn 360 een beetje. Bij PG3 zie ik lichte krassen die er helemaal omheen zitten, door het draaien. Maar de mijne staat rechtop, das ook de oorzaak ervan. Jup en heb gebeld, hij wordt gerepareerd en als ie het daarna NOG niet doet met Oblivion, RAAAAAH! Dan wordt ik echt BOOS. Want Oblivion doet het bij me vriend wel! Mijn 360 is gewoon te lui! Vraagt die beb die ik belde van MS hoever me 360 van me TV afstaat, ik antwoorde expres: 15 cm. Het moet dus 20 tot 25 cm van je TV afstaan! Nou in werkelijkheid staat het bij mij maar 3 cm van de TV af. Lol? Maar dat is de oorzaak niet van Oblivion. Heb de 360 ook al helemaal open op de grond gelegd, zonder maar iets in de buurt ervan. En ik heb wel meerdere klachten gehoord over het krassen maken op die CDs, en dan hoor je als antwoord: ja dan moet je de 360 rechtop zetten... Yea right dan moet MS niet een console maken dat je ook rechtop kan zetten op 4 pootjes!!!!

12. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net zitten zoeken, maar ik kon er niks van vinden; hoe kan je je gamertag van de xbox naar 360 overzetten???

13. Bowy3r

Bowy3r Yeh Sonsabitchers!

Leuk Bevonden:
    0
    zelf xbox 360 themes en gamer pictures maken

hey!
    ik heb ergens gezien dat je zelf themes en gamer pictures kan maken en op je 360 kan zetten. is dat waar? en hoe zet je ze over dan?

14. lange_Frank

lange_Frank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff ne vraagje.
    Hoe laat je muziek van je iPod op je 360 spelen?
    Ik heb m al wel aangesloten en er staat ook"iPod van..." maar hij geeft aan dat hij geen liedjes kan vinden.

15. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    heb je de ipod ondersteuning gedownload???

ik weet enkel dat je als je images op een cd-tje hebt staan deze kan inladen als achtergrond van je dashboard, maar hoe je het theme en gamerpicture zelf kan maken zou ik niet weten. Wel dat je je guide en de dashboardtrim nog manueel kunt wijzigen in de customopties van je themes.

16. lange_Frank

lange_Frank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh, vertel s wat over die ipod ondersteuning, waar kun je die downloaden?

17. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Doen oude xbox spellen het op een 360?

18. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ja... niet allemaal

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Die staat ergens tussen de Game downloads volgens mij.

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Die Ipod ondersteuning werkt nu heel omslachtig, ik raad je aan om gewoon te wachten op de update die ergens volgende week uitkomt, daar zit het gebruiksvriendelijk in het dashbord.
    Die gamepictures van jezelf kan je met de cam maken, zodra die uitkomt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina