1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die is er!!!
    Straks lekker Oblivion :9
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier!
    Maar zet wel de instellingen van de 360 op 60 HZ!
    Dan lopen de cutscènes etc. wat vloeiender.
    (zie de enelaatste post van de vorige bladzijde hoe)
     
  3. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb een foutmelding bij pg3 :mad: , eerst deed het spel het gewoon maar nu geeft ie aan als ik hem wil draaien : Play DVD, als ik dit doe staat er dat ik hem in een 360 moet stoppen om hem te laten werken :confused:
     
  4. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx
    Heb inmiddels mn HDTV ook!
    720p rules!!
     
  5. Bowy3r

    Bowy3r Yeh Sonsabitchers!

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Dashboard > Media > Video

    wat voor nut heeft dit? dit is voor de Media Center? of kan je dan films via de PC kijken ofzo?
     
  6. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    die vraag stelde ik ook al een tijdje terug, ik vraag het me nog steeds af waarom die lege map dient. Als je films kijkt via de pc->x360 dan heb je geen map nodigt omdat ie gestreamed wordt.
    En helaas worden de trailers van films, muziekvideo's etc ook onder de gametrailers opgeslagen :mad:
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de nieuwe update wordt die map gebruikt voor videoclips en andere filmpjes.
    En game trailers komen gewoon in de map waar ze nu zitten.
     
  8. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net wat info gelezen over de inhoud van het boek "Xbox360 for dummies"

    en dit verbaasde me:
    Topics covered include hooking up Xbox 360, taking advantage of HDTV and Dolby capabilities, using built-in digital video recording and wireless functions, storing media files, playing music, and displaying photos.

    wat bedoelen ze hier dan mee???
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    straks als de video camera er is kan je digitale video opnames maken van je zelf en deze sturen naar vrienden
     
  10. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh ok, niet dat ik dat dus ga gebruiken... ;)

    de kans gaat klein zijn dat die ook andere webcams herkent zeker? niet zoals de toetsenborden. Ik wil niet nog een cam gaan halen, heb er hier een stuk of 6 in huis...
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de xbox 360 herkent alleen de vision camera omdat hier voor de drivers speciaal gemaakt zijn. De vision is niet alleen bedoedl voor webcam .. maar ook voor je gezicht in het spel en voor gestures (gebaren) in de game .. dus zeg nu niet meteen dat je hem niet gaat halen ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  12. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel toch geen multiplayer. Ik ga geen 60€ per jaar betalen want ik heb geen games die ik online zou willen spelen...
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet iemand of het mogenlijk is om filmpjes via de usb op de xbox af te spelen is? En wat voor soort filmpjes?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    is niet mogelijk :)
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze er niet iets aan toe moeten voegen is dat het wel. Waarom muziek en foto's wel en filmpjes niet :{
     
  16. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ahja, net op den uitleg op de live gaan zien ivm waar vind ik mijn downloads.
    demo's, trailers -> games
    muziek, videos -> media

    dus de bedoeling was toch om die videomap te gebruiken maar helaas komt alles onder trailers te staan.
    is hier al iets over bekend in de komende update?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de videomap is bedoeld voor content die je gemaakt hebt met vision of met andere nieuwe dingen ... de trailers kan je gewoon via media vinden .. nu wel beter georganisseerd
     
  18. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ondertussen al of het gebruik van een stekkerdoos met daarin de kabel van de 360 voeding een probleem op kan leveren? Mijn eerste 360 zat namelijk in een stekkerdoos toen deze de pijp uit ging.

    Mijn vraag is dus of er mensen zijn met een 360 en deze in een stekkerdoos hebben. Zo ja, heb je ooit problemen ondervonden?
     
  19. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox maakt erg veel geluid als ik het spel Oblivion speel en hij loopt ook best vaak vast, bij een ander spel is dit niet het geval. Ik heb het spel Oblivion ook al omgeruilt voor een andere Oblivion en dan doet hij het weer, is dit normaal?
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt recht op een perfect werkende 360. Natuurlijk kan hij een keer vastlopen maar als het regelmatig wordt moet je gewoon bellen voor een nieuwe :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina