1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lange_Frank

    lange_Frank Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    eej zou die update er nie voor zorgen dat je beter je iPod kon laten werken ofzo want hij kan nog steeds geen songs vinden van de ipod nu ik die update heb.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet de ipod update downloaden ... Ik moet opzoeken waar die staat ... de ipod werkt al sinds de release van de xbox 360
     
  3. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ondertussen al of het gebruik van een stekkerdoos met daarin de kabel van de 360 voeding een probleem op kan leveren? Mijn eerste 360 zat namelijk in een stekkerdoos toen deze de pijp uit ging. Zijn er dus mensen die de 360 in een stekkerdoos hebben en die GEEN problemen ondervinden?
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox 360 gewoon in een stekkerdoos zitten. Werkt gewoon prima.
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    idem hier, waarom zou een kapotte stekkerdoos voor probs zorgen? als die doorfikt dan stopt de stroom en krijgt ge geen stroomstoot wat veeeeeeel erger is en je X360 serieus naait!!
     
  6. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier ervaring met de Logitech Z-5400 speakerset? Zag dat deze bij Dynabyte in de aanbieding is voor 200 euro. Aangezien mijn huidige set wel aan vervanging toe is (heeft geen digitale ingang, alleen DPL2).
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan zou ik doorsparen voor 1 met een digitale ingang, want je hebt dan nog steeds geen optimaal geluid
     
  8. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je krijgt bij de Z-5400 een decoder met 2 digitale ingangen. Bovendien heeft hij het THX keurmerk en ondersteund/decodeerd dus DTS en DD
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik mijn Creative Zen Touch op de 360 aansluit, krijgt hij het commando dat hij moet streamen. Tijdens het streamen laad hij niet op. Sterker nog, het lijkt me slecht voor je speler als die op elk willekeurig moment wordt opgeladen.
    Welke mp3-speler heb je?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    verkeerd gelezen :eek: die is wel goed ... check ff de dobly digital thread in xbox algemeen
     
  11. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moest dat doen toen ik mij xbox gamertag wou meenemen naar m'n 360. Dus eigenlijk omzetten zeg maar.

    Maar ik heb ff een vraagje: Als je je gamertag veranderd (de naam), blijven de al je statestieken (Battlefield rank/ Rondetijden enz) en je friendslist behouden?? Alvast bedankt
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jha ik denk het wel.
    Een paar mensen in mij Friends List hebben hun naam ook verandert, en dit zitten ook nog bij mij in de lijst.
     
  13. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    En weet iemand of de statestieken behouden worden?
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag het Fardo _O_
     
  15. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    _O_ ?

    :lol:
     
  16. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ff algemeen vraagje: hoe zorg ik ervoor dat m'n reputation omhoog gaat (meer sterretjes)?
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon online spelen. Als andere mensen je een fijne speler vinden zullen ze je positieve feedback geven. Als ze geen feedback geven gaat je reputation ook omhoog maar langzamer.
    Daarnaast zorg je er natuurlijk voor dat je friends je positief beoordelen \o/
     
  18. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand hier nog antwoord op?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je je naam veranderd (800 mspoints) dan blijven je stats vriendenlijst/ect behouden
     
  20. Spunker

    Spunker Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, het is vast eerder gesteld en uitgelegd maar het is te warm om dat allemaal uit te zoeken vandaag ;) :p

    maar waar ligt het verschil presies tussen de core en de premium?!

    Premium heeft hardeschijf van 20 gig?
    premium heeft 1 wireless controller
    premium heeft 1 headsetje
    premium heeft een ander kleur dvd-speler frontje?

    Klopt dit ong? of zijn er meer verschillen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina