1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperGTS

    ViperGTS _/_/_/_/_/

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er echt geen andere manier, ook niet via media connect ofzo?
    want met een memmory card doe ik daarna niets meer, terwijl t wel 35 euro kost.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, er is verder geen optie meer.
    Mem card is de enigste optie.
     
  3. Silent522

    Silent522 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu toch al een geruime tijd over na te denken om een 360 te halen, maar ik heb zo het gevoel dat ik op een of andere manier sowieso genaaid wordt, namelijk die 20gig hdd bij t premium pakket, dat is veelte weinig toch, in de ps3 komt 60!, dus als je dat premium pakket koopt dan moet je later, over n jaartje ofzo misschien alsnog een nieuwe, grotere hdd kopen, en zonder is volgens mij ook niet echt n optie, aangezien er toch ook al "hdd required" spellen zijn aangekondigd.

    en ja t scheelt misschien maar 100euri, maar das veel voor mij, en voor de mensen die een hdd erin hebben zitten, is het echt nodig op dit moment? behalve voor savegames dan? en de andere mensen zonder, missen die dat ding nou?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    HDD is nodig voor Xbox Live en Arcade games, downloadable content en ook voor backwards compatability ... de HDD is een must
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik mis dat ding totaal niet, ik kan gewoon al mijn savegames opslaan en lekker gamen op live (tenminste, toen ik nog een gold abbo had 8))

    enige nadeel is dat je geen demo's kan downloaden, of soms andere crap (trailers passen wel op een MU)BC kan dan wel niet, maar daar heb ik geen 360 voor ;)

    op dit moment zou ik mijn €100 niet uitgeven aan een HD, gewoon omdat ik hem totaal niet mis :)

    je moet jezelf gewoon afvragen waar je je 360 voor gaat gebruiken:
    alleen voor de games en Xbox Live: Koop de Core + MU
    Wil je ook BC, Demo's enz.: Koop een Premium (of een Core met HD)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een HDD laden de spelen sneller ;)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik denk dat je dat verschil alleen bij Oblivion ECHT zal merken...
    en als je bv 2 seconden langer moet wachten, en je kunt €65 goedkoper uit zijn zou ik het wel weten (ik zou dus liever €65 goedoper uit willen zijn ;))
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je wil vast ook wel een headset, (afstandbediening), 3 maanden xboxlive gold, draadloze controllers k vind t die 65 erg waard. EN het gebrek geen demo`s te kunnen downloaden enzo.

    Maarjah dat is natuurlijk een keuze die je maakt. (pssst: ik kreeg 100 euro van ms als ik het bovenstaande zei:cool: )
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat is nou ook wat ik zeg, je moet zelf kijken wat je wil, en die keuze maken. Ik heb besloten dat ik geen behoefte had aan een headset (ben toch geen prater online), met een core krijg je ook een maand gratis Live, demo's boeien me ook al niet :p. Het is fijn dat je geen draad hebt bij die wireless controller, maar mijn kamer is zo klein dat dat toch niks uitmaakt, en daarbuiten kun je zo een wireless controller niet op je pc aansluiten die van mij wel :D

    in mijn geval was de Core de beste keuze, je moet eigenlijk stuk voor stuk bekijken wat je wel/niet nodig hebt, en dan je beslissing maken :)

    (pssst: ik moest 100 euro aan ms betalen als ik het bovenstaande zei 8) )
     
  10. WillemB

    WillemB Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey na een maand niet te hebben ge-360't (ja werkelijk, soz :$) deed ik m'n baby vandaag weer aan voor'n potje GRAW en ik kreeg na 'n 10 minuutjes gamen een beep en hij liep vast. Ik rebooten, weer 'n beep. Na een paar keer kabels uit- en inpluggen, en aan en uit zetten, is het beepen en vastlopen gestopt. Kan iemand dit verklaren?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik ken het probleem niet...:confused: (al in de handleiding gekeken?)

    ik zou gewoon ff naar de helpdesk bellen, die zullen het wel weten (mss ben je hem dan voor een weekje kwijt, maar krijg je tenminste wel een verse :p;))
     
  12. Jeroen-1989

    Jeroen-1989 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    yoow..

    mijne piept ook wel us... maar doet het nog wel..

    moet het hem wel altijd 2 of 3x aanzetten.. weet nie wrom
     
  13. WillemB

    WillemB Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zal ik ms bellen?

    ok heb gebeld, tis makkelijk ze te bereiken en w8rij is niet lang. Ik krijg nu stikker en moet 'm naar ze opsturen :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En kan mij iemand helpen met dat probleem met ''Xbox'', heb 3 andere profielen *me broer, Japans, Amerikaans* en daar staan ze er wel fatsoenlijk op, dat je een plaatje krijgt en niet dat domme logo. Maar op mijn profiel waar ik het meest opzit en als eerste heb aangemaakt heb ik dat xboxlogo....Help me :9

    [​IMG]
    Zie boven ''Play Game'' dat plaatje
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Heb ik ook :'-(
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heb ik niet :9
    net als een oplossing hiervoor 8)
     
  18. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Cleanen jullie je cd's wel eens?
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Zolang ik geen foutmelding krijg niet.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwa.. J allard kan alles wat ie maar wil. *knip* en hij heeft het:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina