1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan wat voor accesoires je wilt gaan kopen.
    Iets met een snoer is lastig want dat pas niet in het europeese stopcontact. Anders moet je gewoon zo steker verleng ding kopen. Dus dat je wel stopcontkt je ook hebt hij er alijdin past.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de accesoires werken hier gewoon

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult wel officieel gelicenseerde accessoires moeten kopen want ook de accessoires zijn beveildigd tegen illegale kopien dmv een chippie. Zit die chip er niet in, dan werkt de accessoire niet.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ik ging er al vanuit dat hij een officieel xbxo 360 product bedoelde ;)

5. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand roept in HongKong accessoires te kopen . . . =(

6. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet, mijn play&charge kit is ook made in hongkong :confused: maar of hem daarom goedkoper is? (verzendkosten, importkosten etc)

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vaag probleem. Als ik iemand een chat invite stuur dat kom ik niet in het scherm van de private chat, maar dan moet ik zelf naar dat menu gaan door middel op de de guide te drukken en dan private chat. Iemand enig idee?

8. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0

mijn ouders zitten nu in Hong Kong. dus ze kunnen makkelijk in de koffer duwen. dus geen verzendkosten en administratiekosten of wat dan ook.
    maar het zal dus moeten werken toch?

9. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0

ja dat was ik al van plan om origineel te halen van MS

10. kruimeltje69

kruimeltje69 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een 360 aan te schaffen echter heb ik nog een vraag waar ik nog niet het antwoord op heb.
    Betreffende de componentkabel : kunnen de pluggen voor het beeld naar een aan de muur hangende LCD kunnen en de audio pluggen naar je receiver naast mijn XBOX in een tv-meubel kunnen. Volgens mij zijn de uiteinden hier veel te kort voor.
    Of is het bedoeling dat je alles eerst in je LCD doet en vervolgens via de audio-uit van je LCD naar je receiver ?

11. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn xbox 360 met harddisk wordt morgen opgehaald en ik zou liever niet mn Oblivion 180+uur speeltijd kwijt willen zijn maar 35euro voor een memorycard vind ik wel wat duur. Suggesties? Is er al een 3rd party memcard?

12. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    mijn 2 bovenste lichtjes branden om de beurt
    op mijn 360
    dus eerst brand het 15 sec ofzo rechts en daarna weer 15 sec links
    weet iemand wat het probleem is ..??

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Raadpleeg de handleiding :)

14. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je hulp -_-

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waar branden de lichtjes op je console of op je controller .. je moet echt duidelijker zijn dan krijg je ook een duidelijk antwoord.

16. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    oh sorry
    op mijn console

17. Darxey

Darxey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: Ik wil binnenkort waarschijnlijk un Xbox 360 gaan halen, maar er zijn dus 2 soorten packs (duh ). Ik weet nog niet precies wat ik zal kiezen, maar aangezien ik een beetje krap bij kas zit ben ik aan het twijfelen of ik gewoon door zal spare voor de premium pack of dat ik me de core system in huis haal. Enkele redenen en vragen zijn als volgt: Ik heb dus nog maar rond de €200, maar ik heb me gamecube te koop staan en daar kan ik dus ook rond de €200 voor krijgen, dus samen heb ik genoeg geld voor een premium pack, maar ik weet niet of ik echt wat heb aan die premium pack, want ik heb maar een gewone, kleine TV waar geen ingang in zit voor zo'n hd-kabel, dus dan moet ik ook nog een gewone scart kabel erbij kopen! Voor de rest zal ik niet zo gek veel doen met Xbox live, maar dat zie ik later weer. Dus ik weet nog niet of ik echt wat zal hebben aan die 20 gig geheugen, of dat 64mb geheugen (zo'n memory card) ook al genoeg is, want die kan ik al voor €35 krijgen. Het geld wat ik dan overhoud kan ik me misschien dan nog een leuk spel ebij kopen, maar daar volgt de 2e vraag: Welke raden jullie mij aan? happy.gif Ik houd van actie en zo'n stuff, maar k vind avonturendingen en rpg's ook wel vett strak!

Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  18. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft geen gewone scart kabel te kopen;) die zit in elk pack

maakt het je uit of je de controller met snoer (core) of zonder snoer (premium) krijgt?

Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  20. Darxey

Darxey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah het maakt me niej uit het voordeel bij draadloos is dus geen kabel en het voordeel met kabel is dat je geen last hebt van batterijen en weet ik wat allemaal :p

Kej bedankt voor de site iig :)\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina