Ik heb een vraagje: Ik wil binnenkort waarschijnlijk un Xbox 360 gaan halen, maar er zijn dus 2 soorten packs (duh ). Ik weet nog niet precies wat ik zal kiezen, maar aangezien ik een beetje krap bij kas zit ben ik aan het twijfelen of ik gewoon door zal spare voor de premium pack of dat ik me de core system in huis haal. Enkele redenen en vragen zijn als volgt: Ik heb dus nog maar rond de €200, maar ik heb me gamecube te koop staan en daar kan ik dus ook rond de €200 voor krijgen, dus samen heb ik genoeg geld voor een premium pack, maar ik weet niet of ik echt wat heb aan die premium pack, want ik heb maar een gewone, kleine TV waar geen ingang in zit voor zo'n hd-kabel, dus dan moet ik ook nog een gewone scart kabel erbij kopen! Voor de rest zal ik niet zo gek veel doen met Xbox live, maar dat zie ik later weer. Dus ik weet nog niet of ik echt wat zal hebben aan die 20 gig geheugen, of dat 64mb geheugen (zo'n memory card) ook al genoeg is, want die kan ik al voor €35 krijgen. Het geld wat ik dan overhoud kan ik me misschien dan nog een leuk spel ebij kopen, maar daar volgt de 2e vraag: Welke raden jullie mij aan? happy.gif Ik houd van actie en zo'n stuff, maar k vind avonturendingen en rpg's ook wel vett strak!
Laatst bewerkt: 28 jun 2006