1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

afrukken;)..

2. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag , ik ben vandaag weesten gamen bij een vriend en ik had mijn controller mee genomen en aangesloten op zijn xbox360 en ik noemde me op die xbox360, KoreLe (ook de naam van mijn gamerTag) En toen ik weer thuis was en ik heb mij controller aangesloten op mijn xbox360 kwam erop dat er geen profiles waren :confused: en dan ging ik naar mijn memory n profiles en was er wel 1profiel maar daar staat een error die heet " corrupted profile " en ik heb mijn vriend dat profile laten verwijderen op zijn xbox360 maar ik vind mijn profile nog altijd niet terug :mad: ... khad 3255 gamerpoints :mad: maar als ik dat corrupted profile delete en ik maak een nieuw profile heb ik dan nog altijd mijn 3255 points? en kan ik nog altijd online ? ... Thx ,KoreLe help me:)

3. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    uw corrupted file deleten en u een nieuw profiel aanmaken (met je huidige login KoreLe en paswoord) en terug inloggen.

de gamerpoints worden opgeslagen op xbox servers normaal gezien.

maar wacht nog maar ff tot iemand anders mij kan bevestigen, want ben niet heel zeker of dit zou helpen. Die corrupted file daar ben je niets meer mee. Dat kan gebeuren op alle machines om welke stomme reden ook. GSM - PC - Console - PDA - GPS alles met een besturing kan wel eens corrupted geraken. PC al wat rapper omdat daar de meeste datatransfer gebeurt.

Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    oh dus jij bent korele8)
    ik denk al.. wie de fuck voegt me nou toe zonder ooit tegen me gegamed te hebben..

zit er iets van een klein geheugen in de controllers ofzo?
    (als ik je verhaal goed begrijp)

Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  5. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is al goed ;) ik heb recover gamertag maar dan gedaan , alles wat ik gesaved had is wel weg maar dat vind ik nog niet zo erg :) merci om mij te helpen ;) jah ninja-man ik had je toegevoegd omdat ik nooit nedelandstalige mensen op live tegen kom :) dus heb ik maar wat mensen van XBW toegvoegd ;) en vrienden die ik ken zijn er maar 6 :)

6. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraagje welke film en muziek bestanden kan je via je pc op je 360 zetten want ik had gehoord dat microsoft redelijk wat had vergrendeld. en zijn daar dan ook al updates voor verkrijgbaar.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Xbox 360 met HDMI?

Op de site Xbox-Scene is een plaatje van een Xbox 360-moederbord opgedoken, waarop iets bijzonders te zien is. Naast de gewone ethernet en USB aansluiting, is er namelijk ook een HDMI uitgang op te zien. Waar de site het plaatje vandaan heeft, willen ze niet zeggen.

als de foto echt is, zal er binnenkort dus waarschijnlijk een Xbox met HDMI uitgang te krijgen zijn. Aangezien HDMI alleen nut heeft voor HD-beelden, zoals de naam al doet vermoeden, zal dit in combinatie met de externe HD-DVD speler een nuttige toevoeging zijn.

Microsoft zelf heeft nog niks officieel aangekondigd over een HDMI uitgang, en over de echtheid van de foto valt natuurlijk nog te twijfelen. We moeten dus maar het officiële bericht afwachten voordat we echt conclusies kunnen gaan trekken.
    www.ownage.nl

8. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
  9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hallo mensen :)...

Na een periode zonder Gamen (wegens de DiscJockey uithangen) ben ik 25 Juli Jarig.
    Echter heb ik al een feestje gegeven, en dus heel wat Centen ontvangen. Verder erg veel vakantie werk gedaan (nu nog steeds) en krijg ik dus 25 Juli nog verjaardags geld van mijn ouders.

Al met al komt het erop neer, dan het weer eens in positieve zin mee zit qua Financiën :).

Helaas is het dan weer zo dat altijd vrij gauw weer is uitgegeven bij dure hobby's.
    Zo wil ik namelijk weer een Xbox 360 aanschaffen. Maar er rest mij een vraag.

Wanneer ik hem zou gaan aanschaffen, zou dit de periode in September/Oktober/November worden.
    Oftewel, tegen de tijd dat de Playstation 3 uitkomt.

Nu zou het dus vervelend zijn, wanneer ik een NIeuwe Xbox 360 aanschaf rond die tijd, de prijs 2 maanden later bij de Launch van de Playstation 3 in een keer 100 euro omlaag schiet!

Oftewel, is het verstandig om een Xbox 360 vóór 2007 te halen, of juist daarna. Ook nog omdat in 2007 er toch een nieuwe Video Kaart ofso in komt?

Wat vinden jullie!
    Gewoon wachten totdat er waarschijnlijk een Prijsverlaging is en hij misschien wat verbeterd is.
    Of gewoon halen, aangezien men bij MS nog niet aan prijsverlagingen gaat doen en er ook niets qua Chips aan veranderd.

Help Me out!

*
    Dus puur kijken naar geld en kwaliteit van de xbox 360. Ik heb gewoon het geduld om te wachten hoor :).

10. basovich

basovich Guest

hèhè
    ik wist wel dat je het neit lang zou volhouden zonder 360 8).

maar MS heeft vandeweek aangegeven dat ze de prijs niet zullen laten zakken vanwege de PS3
    het stond ergens op insidegamer maar kan het nu niet meer vinden..

die is fake..

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2006
  11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jawel, Zonder Xbox 360 kan ik ook leven.
    Vind het draaien van Muziek nog altijd het vetst :).

Maar tjah, je moet toch iets met je geld doen. En met spellen als PES 6 en Splinter Cell: Double Agent in het vooruitzicht gaat het toch wel kriebelen jah...
    Maar MS gaat géén Prijsverlaging tegen de Launch van de PS 3 gooien?!

Wel vreemd. Maar geeft mij wel de mogelijkheid om hem dan maar meteen aan te schaffen.
    En weet men al iets over die Video Chip ofso iets die er misschien nieuw in 2007 in komt?

*
    En ook graag even bevestiging op het antwoord van Bas, dat er zeker geen Prijsverlaging komt.
    Of verwacht men dit toch?

Het zou gewoon namelijk vervelend zijn, als je 2 maanden later een product met 100 euro of meer omlaag ziet duikelen qua prijs :cool:

12. basovich

basovich Guest

ach man 1x meer draaien en je hebt het al bij elkaar 8)..

13. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    probleem : mijn 360 heeft altijd goed gewerkt (soms mss eens een paar x blijven hangen), maar vanaf vandaag gaat alles fout.
    (hij is gekocht op 2 jan.)
    ik kreeg 2 nieuwe spellen (tabble tennis en r. roses).
    toen ik table tennis speelde bleef hij telkens opnieuw hangen. (& soms zwart beeld)
    daarna probeer ik full auto, die ook bleef hangen. (op een andere manier)
    en vanaf nu geeft hij de red ring of light aan.
    soms geef hij ook de gewone ring aan, maar dan doet hij HELEMAAL niets en blijft hij op zwart beeld staan.
    wat kan ik doen :
    naar de winkel teruggaan, of is dit gewoon door table tennis gebeurd? (wat bijna niet te geloven is)

Edit : hij gaf ook een dat de cd niet leesbaar was (maar er is geen kretsje op te zien), en daarna gaf hij aan dat er een intern probleem is met de xbox 360.

eens kijken wat jullie zeggen. :)

Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ai ai ai.
    www.teamxbox.com . daar staat toevallig net helemaal beschreven wat er aan de hand is als je rood licht ziet.
    bel microsoft op.

je laser om de disc's te lezen is waarschijnlijk beschadigd.
    dat ding moet je ook nooit aanraken.

15. Capt. Yokohama

Leuk Bevonden:
    0
    tnx voor de link :) ;)

maaruh, heb dat ding echt nooit aangeraakt hoor :eek:
    hij flipt uit met table tennis en full auto.
    maar met rumble roses ging hij normaal. (tot mr. xbox helemaal niets meer deed )

Edit : zie net The dreaded flashing red lights of death! staan onder de combinatie van rings die ik te zien krijg ... je weet dus wel wat dit betekent
    morgen eens terug naar de winkel om uitleg te vragen, mss is het nog zo een fout zoals bij de release van de xbox 360. (want de mijne is van 2 jan.)

Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De punten die je verdient bij Achievements, kan je die ook gebruiken voor downloads op de Marketplace, of moet je daar altijd voor dokken?

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    daar moet je altijd voor dokken ;)

18. Capt. Yokohama

Leuk Bevonden:
    0
    is eig. best wel spijtig, anders waren de achievement-punten handig. :)
    nu heb je er eig. weinig/niets aan.

ff weer iets over mijn probleem :

nu ging mijn xbox 360 weer normaal aan op het dashboard. :confused:
    (snap er echt niets meer van, en wordt er gek van)
    volgens mij ligt het dus gewoon aan table tennis, en was het bij full auto gewoon toeval. (omdat hij anders bleef hangen)

maar dit verklaard nog de combinatie van mijn rings niet... =(

Edit : heb nu op andere forums gezien dat dit met table tennis wel vaker gebeurd, nu het nog zien op te lossen.

Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een Microsoft toetsenbord gekocht (Microsoft wired keyboard 500) en de aansluiting is een ps/2, maar daarvoor had ik een USB converter gekocht. En die werkt op mijn pc, zal die ook werken op een Xbox 360?
    Alvast bedankt

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    waarschijnlijk wel :)

als je het toch al hebt gekocht: probeer het gewoon even :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina