1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is in Nederland en ik zit nu in Afrika en ik heb die keyboard enz. hier gekocht. Gaat wel een beetje moeilijk dan.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dan kan het idd wat lastiger worden :+

3. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    mijn beste kameraad had toenindertijd zijn PS2 gehaald aan volle prijs 500€ en de dag erna was er de eerste prijsverlaging en kwam ie 200€ goedkoper!

dat is pas balen... |:-

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    that's life...
    als je zo denkt kun je wel altijd blijven wachten, 'want misschien geven ze het over 2 jaar wel gratis weg bij een pak melk' of 'een jaar later wordt ie weer €100 goedkoper' =(

op die manier zal je dus altijd teleurgesteld zijn :b:

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dus weg met die PS2.
    Dieven! (nee, ik ben geen fanboy)
    MS en nintendo zijn gewoon beter en professioneler.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    ZO bekijk ik het ook weer niet!
    Maar mocht MS een Prijs Verlaging aankondigen tijdens de PS3, dan weet je dus wanneer dit precies is :).

Wanneer MS niets heeft bevestigd (wat dus nu het geval is) haal ik hem gewoon.
    Pech als hij 2 maanden later alsnog wat goedkoper wordt.

@ Edris

Gewoon terug gaan naar de WINKEL!
    Maat van mij had dit met zijn MP3 speler. Alleen dan 3 dagen later werd de prijs in eens 75 euro goedkoper...
    Hij heeft dat geld terug gekregen :)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk het niet maar je kan het wel proberen

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie wel eens op foto's dat je bij de marketplace tapblad reclame hebt staan over een bepaald spel. Hoe stel je dat zo in? Want bij mij staat er alleen een leeg vak met Xbox live erin. Ik heb al eens bij instellingen gekeken maar kon niks vinden.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kan je niet instellen .. is ook land gebonden

10. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    dat hangt van keer tot keer. De ene keer heb ik daar Franse zeik in staan van Fifa, de andere keer Kameo ofzo, en anders gewoon XboxLive

11. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net even bij iemand's z'n gamertag te kijken (online)
    en toen zag ik dit staan:

Kameo
    *gamertag* Last Played Online: Never

Is dit nieuw??

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind m'n Xbox veels te warm, dus wil ik misschien de Nyko Intercooler bestellen. Werkt dit ding goed? Hebben sommige mensen hier ervaring mee?

13. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Intercooler nu zo'n 4 maanden in gebruik. Werkt opzich best goed maar hij blijft gewoon warm worden met dit weer. Ik weet ook niet precies wat de maximale temperatuur van de 360 mag zijn als deze in gebruik is. Als ik aan de onderkant van de 360 voel na een uurtje Battlefield dan is deze inderdaad extreem warm. Microsoft heeft gewoon geen goede koeloplossing in het systeem geplaatst.

14. basovich

basovich Guest

hey,

ik zag laatst een progammatje dat je kon downloaden zodat je MP3'tjes van je pc naar je 360 kon sturen (zonder die netw. add. of media center) weet iemand waar ik dat progamma kan vinden??

15. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je? zonder de media center extender?

16. basovich

basovich Guest

jup, iemand uit mijn friendlist had het (maar weet niet meer wie :): ) dus kan het ook niet meer aan hem vragen.

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat had ik ook een keer. Als je niet gelijk live hebt dan speel je de spellen gewoon. Maar als je dan opeens live hebt dan herkent hij de achievements enzo wel maar kan hij niet achterhalen wanneer je voor het laatst gespeeld hebt, daarom staat er never. Dus dan heeft diegene nog nooit dat spel gespeeld sinds hij live heeft maar wel ervoor.

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ut kopen waard of niet? Dat ding kost toch nog €35 ofzo.

Misschien haal ik ook nog de Pelican Fan Stand. Verlaagd de 360 temperatuur ook nog een beetje.

19. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een maat van me worden de games die hij laatst gespeeld heeft niet weergeven bij z'n gamertag. Weet iemand waar dit aan ligt? Bedankt. :thumbs:

20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij je profiel instellen of andere mogen zien welke games je speelt. Je kan dan bijv. doen dat alleen frienden mogen zien welke games je speelt en geen frineden uit je lijst zien geen games staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina