1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn vorige (lees: andere) kamer had ik wel geaard stopcontact.
    Nu niet, maar kan dit je 360 mollen?

    Ik heb het antwoord al, thx zo erg is het niet... alleen de stroom er dagelijks afhalen lijkt me verstandig.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zou het niet weten :{

    stuur anders gewoon ff een mailtje naar Xbox :)

    ik neem aan dat ze het daar wel weten 8)
     
  3. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer zal er een prijsverlaging komen?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niet dit jaar .. misschien volgend jaar als de PS3 ook in prijs verlaagd .. er gaan altijd geruchten, maar MS heeft keer op keer gezegd dat dit jaar geen prijsverlaging komt ... ze maken namelijk verlies op de console (net als elke console)
     
  5. basovich

    basovich Guest

    nu baal ik eigenlijk best wel dat ik de 360 heb gekocht als er dalijk allemaal nieuwe hardware etc. er bij komen voor dezelfde prijs en omdat er nu eigenlijk pas DE games uitkomen baal ik nog meer8). maarja, anders had ik het een jaar zonder X360 uit moeten houden;).
     
  6. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het een aanrader als je een Xbox 360 wil kopen zonder dat je online wilt spelen? Mis je dan veel? Of zal ik uiteindelijk toch online moeten spelen?
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ligt er aan of je online spelen op bijv. de pc leuk vindt.

    Het heeft zeker toegevoegde waarde (met name levensduur van spellen etc en gewoon fun)

    Maar xbox live silver is ook prima (demo's etc downloaden, gratis)


    Singleplayer van de spellen blijft goed! En er is meestal ook wel offline multiplayer voor je vrienden.
     
  8. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de nieuwe x box in huis-meteen kapot-rode ring. Maar ik wacht nu op een nieuwe.

    Vraag: Is het normaal dat de 360 zo pokkeherrie maakt? Ik had al gehoord van de vele bijwerkingen van de 360 (de warmte die er vanaf komt). Maar nog niet dat ie zon enorm geluid maakt.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    het is iig geen stil apparaat O-)

    gewoon het geluid van je boxen (tv) vol opendraaien, en je hebt er geen last meer van ;)
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wèl interessant was, was het nieuws dat Microsoft een geheim wapen achter de hand zou hebben, als de concurrenten hun consoles in de winkels leggen. Jammer genoeg liet Teversham zich daar niet verder over uit, dus of het een price drop, een nieuw pakket, of vernieuwde hardware en/ of accesoires betreft, moeten we nog afwachten.

    Een pricedrop zal denk ik nog niet komen. Daar wachten ze nog eventjes mee denk ik.

    Een nieuw pakket zal wel kunnen, bijv. Xbox 360+Gears of War of Halo 3.

    Vernieuwde hardware en/of assorsoires: Hardware zullen ze denk ik niet drastisch veranderen. Hooguit weer een andere drive ofzo.
    Er komen wel nieuwe assoisoires uit zoals dat stuur of de draadloze headset en de cam.
     
  11. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je zonder extra accesoires aan te schaffen DVD's kijken?
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja :) Je kan het ook bedienen met je controller. Maar het wil volgens mij neit om tijdens het kijken even ondertiteling in te stellen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2006
  13. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mij net de afstandsbediening gehaald voor de 360 van MS. Ik heb hem op mijn tv ingesteld en het werkt. Ik kan met de knop tv van de 360 naar mijn tv zenders gaan, maar hoe kom ik weer terug? Want zoon knop zie ik nergens..

    Edit: Ik heb um al :D
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  14. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel dan moet je ff helemaal naar rechts naar advanced mode en daar staat een knopje tussen voor de ondertitels etc.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    2 vragen:

    is het mogenlijk om een game invite teversturen op de 360 met een orginele xbox game?

    kun je op de 360 met een orginele xbox game een memorycard ipv van een hd gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja, mits deze backwards comaptable is

    Nee, backwards compatability wordt alleen ondersteund met een HDD (de huidige B/C update = +/- 1 gig en de emulatie kan alleen via de HDD (caching gedaan worden)
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ok bedankt
     
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi is het mogelijk om de Xbox360 op 2 tv's te bekijken zodat ik misschien boven ook kan spelen terwijl de xbox360 beneden is. Hopelijk kan de Xbox360 controller de Xbox360 nog connecten.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    misschien met een split kabel ... (dus van scard naar scart) ... dus ja met de juiste bekabeling is het mogelijk

    Maar ik denk niet dat de controler de afstand haalt
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik heb het net geprobeerd toen ik in mn kamer was, ik deed mn controller aan en toen startte die xbox360 van beneden ook op. Haha dat is wel gaaf :b: . Maar nu moet ik dus opzoek gaan naar de juiste kabels.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina