1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Dit zit erin, de gewone premium versie dus. Die accessoires kan je er apart bijkopen. Anders zou je voor 429€ een pakket van meer dan 700€ kunnen kopen, denk het niet hoor... ;)

    maar dan saints row erbij voor maar 29€ is best nice. Apart ben je 60€ kwijt.
     
  2. ThE - DuTcHiE

    ThE - DuTcHiE Xbox 360 _0_

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt :)
    Het enige wat ik wel een beetje jammer vind is dat er standaard bij de premium geen HD VGA kabel zit, die moet ik dan ff los erbij doen gelijk.
    Kan ik lekker op me PC Monitor spelen
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik heb gisteren mijn 360 gekocht, maar ben geen 360-n00b ;) (tis zelfs een obsessie).

    Maar nu vraag ik mij toch af, of het mogelijk is om een virtual cd te rippen, jeweetwel, cd-iso aanmaken met Nero, en dan mounten in Alcohol 120% bijv. En dan kabeltje ff verbinden, en dat mijn 360 hem dan naar mijn HD kan rippen.

    Steeds cd'tjes branden is geldverspilling, heb liever snoep (rofl).
    Weet iemand of het kan, en zoja, hoe?
    Linkjes of complete tips zijn welkom :).
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat is niet mogelijk, maar je kan je muziek wel strezmen van je pv naar je xbox 360
     
  5. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus een probleem dat me xbox360 vast loopt na een tijdje,
    en wil hem dus laten maken. En moet ik microsoft bellen, is dit het goeie nummer?; 0800-023-3894
    (en hoelang gaat dat dan ongeveer duren?)

    alvast bedankt
     
  6. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    DirectX komt ook naar de XBOX360

    /Mod nieuwsbericht ook toegevoegd aan post - the matrix
     
  7. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ben hier niet zo'n held in dus zegt me niet echt veel?? Maar het is toch logisch dat een console van pas 1 jaar oud dingen kan draaien die op de pc nu nieuw zijn?? Zou volgens mij een blunder zijn als een spel als dat Crysis niet op de 360 gespeeld kon worden...Dat zou betekenen dat de technologie vd 360 nu al ahterhaald is.
     
  8. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar is de Xbox 360 zo gebouwd dat er in de toekomst dus nieuwe technieken beschikbaar worden in de console. Op de PC zullen de nieuwste games al gebruik maken van DirectX 10, waaronder Crysis.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit vind ik echt super nieuws. Ik heb het volste vertrouwen dat dit hele mooie dingen met zich mee gaat brengen. Dít is hoe je het onderste uit de kan van een console haalt. :cool:
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest


    Jep, klopt, maar ik heb dan een kabel door de gang en mijn kamer lopen, moet binnenkort gat in plafond maken :9.
    Dat wordt dus cd'tjes branden.

    Kan ik dan gewoon een mp3-cd maken, of moet het persé audio-cd zijn?
    Ik neem aan dat hij op zich gebrande cd's wel aanneemt, of heb ik het fout?
     
  11. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0

    heb maar even gebeld; nummer is goed.
    eerst half uur aan de telefoon gehangen.. zei een man van, probeer het eerst maar zonder HDD en als die het gewoon doet. bel je maar nog een keer.
    dus hij deed het zonder HDD, ik weer bellen (nog een half uur aan de telefoon hangen :mad: .
    kreeg ik een andere man aan de telefoon, die meer van de HDD wist.
    moest ik eerst alles van de hdd wissen (updates , savegames, xboxlive acc).
    toen zei die van; ''Als die nu nog vast loopt, moet je maar terug naar de winkel waar jeje 360 hebt gehaald. En dan de HDD omwisselen voor een andere, en als die het dan nog niet doet. sturen we je labels op zodat jeje xbox360 naar ons kan sturen om het te laten repareren. wat vanaf die dag dat ik het opgestuurd heb 2 weken kan duren |:- .
    word je toch ook ziek van 8) :'-(

    edit:/ dus morgen maar langs Bartsmith, en een nieuwe HDD halen . (maar mijn vraag is ook nog; is het mogelijk om het om te ruilen, omdat ik die van 400 euro heb gekocht, en niet een losse HDD gekocht heb?)

    nog een edit:/ heb net een console problemen topic gevonden
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mischien een dom vraagje maar k vraag het tog maar hebben jullie ook als je een spel aan hebt staan en je drukt op de guide knop dat ie soms wat sloom te voorschijn komt?

    en dat ie welles vast loopt als je een game card wilt bekijken en het spel begint te laden?
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0

    nope , geen last van
     
  14. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit betekent niet dat de Xenos in de Xbox 360 capabel is om Direct X 10 effecten op het scherm te toveren.
    Ik kan namelijk ook Direct X 9 draaien op een GeForce 2 Ultra of lager terwijl dat toch echt maar Direct X 7 kaarten zijn.
    Er is een groot verschil tussen compatible en compliant.
    De Xenos in de Xbox 360 is slechts Direct X 10 compatible.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er staat in regel 1 van het artikel dat de xbox360 volgens Ati dat wel kan toch? :eek:
     
  16. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ati kan zoveel zeggen, maar voor Direct X 10 compliancy heb je Geometry Shaders nodig en dat heb de Xenos niet.
    Anders zou de Xenos namelijk over de 500 miljoen transistors hebben in plaats van 235 miljoen transistors.
     
  17. Shizzel

    Shizzel Guest


    Antwoord please O-)
     
  18. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, samen met veel mensen die ik ken. Het dashboard van de 360 is gewoon nogal verneukt ofzo. Bij mij loopt ie vooral in PGR3 veel vast. Waneer je daar de guidebutton indrukt loopt hij bijna zeker vast.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het moeten audio cd's zijn
     
  20. Shizzel

    Shizzel Guest

    Damn...
    Maarja, bedankt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina