1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nou is het zo, dat Langejan van dit forum een 360 van een andere member heeft gekocht. Na een tijdje was de dvd-laser oid kapot dat ik dacht. Hij nam contact op met MS en zij konden de 360 niet repareren aangezien deze op een ander adres stond...hoewel de garantie er nog gewoon was. Langejan de held, heeft later zijn 360 zelf gefixed. Maar nu heeft MS onlangs zelf aangekondigd dat zij alle kapotte 360's zullen repareren, en als het goed is behoor je garantie te hebben omdat het serienummer in de computer staat bij MS. Zij kunnen dus de aankoopdatum etc. zien.

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Hallo, mijn rechter pookje van m'n xbox360 controller is kapot, hij zit los van binnen. Kan ik via MS nou weer een gemaakte of nieuwe xbox360 controller krijgen?

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je vraag staat goed hoor, daar zijn deze topics voor bedoeld. :) Ik zou als ik jou was eens dee startpost van deze thread doorlezen. Daar staan veel mogelijke foutmeldingen van de 360 beschreven. Maar wat je vooral moet doen, Microsoft bellen, het nummer is gratis en zij weten meer.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat was ik waarvan LangeJan um overgenomen heeft. En volgens Microsoft heb je dan geen recht meer op kosteloze reparatie omdat de X360 van eigenaar is gewisseld....

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Even een vraag mijnxbox 360 is terug van reparatie!

nadat ik mijn hardisk er weer op heb geklikt en de xbox heb aangezet laad hij niet automatisch mijn (xbox live ) Profiel waar kan ik dat ergens aanzetten?

6. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heb je gewoon ergens bij de system settings een optie disable/ enable auto sign-in.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In een willekeurig tabblad klikken op je Gamercard, meteen in het eerste tabblad verschijnt "Auto sign in". :)

8. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb een paar vraagjes.
    Als je een Xbox premium set hebt, en je wilt je xbox 360 zowel op een gewone tv, als af en toe op een hdtv aansluiten, heb je dan al de juiste kabels? (welke zijn dat?) en zo nee, welke heb je dan precies nodig?

Dan over de batterij opladen. Dat hoeft neem ik aan niet bij een controller met draad? En met de draadloze controller, wat voor soort batterij zit daarin? Zijn dat gewone AA of AAA batterijen? En zo ja, kunnen daar ook oplaadbare in? Of zit er een soort accu in? En welke oplaadset kun je dan het beste gebruiken? Moet je die dan los kopen? Is de Play en Charge kit dan het handigst?

Dan over Xbox live, wat heb je hier precies voor nodig, en wat moet je daarvan nog erbij kopen? Moet je een internetkabel aanleggen van je xbox naar je modem? Wat voor soort kabel is dat? Heb je nog iets van een modem bij je xbox nodig? En krijg je nog een xbox live gold abonnement erbij? Of moet je dit los kopen? Kan dat alleen met een creditcard, of kan je dat abonnement ook in de winkel kopen?

9. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Een 'paar' vraagjes? Zeg maar gerust een hele waslijst. :p

- Je sluit de 360 op zowel de HDTV als de gewone tv met dezelfde kabel aan, alleen gebruik je andere pluggen bij HD. En je moet een knopje op de kabel omzetten.

- Draad-controllers hoef je niet op te laden, in draadloze kunnen zowel gewone als oplaadbare AA-batterijen (2 om precies te zijn). Het voordeel van Play & Charge is dat (de naam zegt het al) je door kunt spelen als hij leeg is. Deze zit echter niet in het Premium Pack, daar zit een vakje voor gewone batterijen bij. Je kunt ook nog los de Quick Charge kit kopen, waarmee je 2 360-accu's tegelijk en snel op kunt laden (want via Play & Charge schijnt langzaam te gaan).

- Voor Live heb je geen credit card nodig, dat gaat geloof ik door middel van een code invoeren. Je krijgt 1 maand Gold gratis, en daarna moet je het kopen (60 euro voor een jaar). Voor Live heb je een beetje goede router nodig (tenminste, het kan ook zonder router maar ik weet niet hoe), een breedbandverbinding en een ethernetkabel (of een draadloos-netwerk-antenne, maar daarvoor moet je dus een draadloos netwerk hebben en dat ding is ook nog eens 80 euro).

Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    AUB hulp, ik wil mijn Xbox 360 aansluiten aan mijn laptop (Acer 3213 LMi) , voor beeld. Zou dat kunnen? En met welk kabel of iets dergelijke?
    alvast bedankt

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13

Maar er is toch naast de HD-kabel (zit toch in premium pakket?) ook een "gewone tv" kabel, waar is die dan voor? Is het niet zo dat de beeldkwaliteit met een HD kabel op een gewone tv minder mooi is dan met een kabel voor een gewone tv?

Ik snap het internetverhaal nog niet helemaal. Ik heb een grote modem op de begane grond staan van Tele2 waarvan een kabel loopt naar de telefoon, en twee kabels naar twee verschillende pc's op de 1e en 2e verdieping voor 4 mb ADSL. Eén van die pc's staat op de kamer waar ik ook de xbox wil hebben, maar omdat de HDTV beneden staat, wil ik mn xbox ook daar af en toe neer kunnen zetten. Maar hoe krijg ik dan verbinding met internet op mn xbox en wat heb ik daar voor nodig?

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    please antwoord, ik wil mijn Xbox 360 aansluiten aan mijn laptop (Acer 3213 LMi) , voor beeld. Zou dat kunnen? En met welk kabel of iets dergelijke?
    alvast bedankt

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal.

Ik wilde net een game gaan spelen... start op...begin scherm van Saints Row...opeens allemaal kleurengeflits etc... ik dacht 'wat is dat?!'.
    Heb toen de 360 uitgezet en na minuutje weer aan...

De console gaat aan, maar er komt helemaal geen beeld meer.
    Is dit een bekend probleem? Het scherm werkt gewoon want staat nu gewoon aan terwijl ik dit typ (gebruik 'm voor pc en 360).

De 360 heeft geen rood lampje of iets dergelijks. Alles doet het zoals al vanaf 2 december 2005... krijg nu opeens alleen totaal geen beeld meer.

Anyone???

Bedankt!

14. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Het is een componentkabel (voor HD-aansluiting), en er zitten ook composietpluggen (voor gewoon beeld) aan. Het is dus gewoon 1 kabel voor zover ik weet, en ik denk niet dat je kwaliteitsverlies hebt omdat het allebei een analoog signaal is.

Wat dat internet betreft kan ik niet echt meer erover zeggen, ik weet er ook niet zoveel vanaf. Maar je hebt dus twee manier om aan te sluiten: via een router of rechtsstreeks. Dat laatste moet volgens mij alleen via een PC, maar goed, dat weet ik allemaal ook niet precies. Heb je al op Xbox.com gekeken? Daar staat ook een aardig uitgebreide uitleg.

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Waar is deze kabel dan voor: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360advancedscartavcable/
    en wat is het verschil met deze:
    http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360componenthdcable/
    en deze:
    http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360vgahdcable/
    Met welke kabel heb je op welk soort tv de beste beeldkwaliteit?

Weet iemand anders hoe dat werkt met het aansluiten van de Xbox 360 op internet zodat je Xbox live kan spelen?
    Ik heb een grote modem op de begane grond staan van Tele2 waarvan een kabel loopt naar de telefoon, en twee kabels naar twee verschillende pc's op de 1e en 2e verdieping voor 4 mb ADSL. Eén van die pc's staat op de kamer waar ik ook de xbox wil hebben, maar omdat de HDTV beneden staat, wil ik mn xbox ook daar af en toe neer kunnen zetten. Maar hoe krijg ik dan verbinding met internet op mn xbox en wat heb ik daar voor nodig?

16. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Die eerste is dan waarschijnlijk inderdaad het geschikst om op een gewone tv mee te gamen, maar het kan ook met die tweede. Die laatste 2 pluggen die je op het plaatje ziet gebruik je niet bij een HDTV, en die eerste 3 niet bij een gewone. Het is dus een 2-in-1 kabel. Waar die eerste kabel voor is weet ik dus niet, misschien is het beeld daarmee wat mooier op een gewone tv, maar dat weet ik niet zeker.

Die derde is een VGA-kabel, dat is een andere aansluiting, eveneens voor HDTV's, die als alternatief voor component kan worden gebruikt. Of je het mooier vindt ligt aan persoonlijke voorkeur, het schijnt scherper te zijn dan component maar minder kleurrijk.

17. dannynima

dannynima Guest

vraag me niet waarom, maark ga volgende week voor de component kabel

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Dus ik heb beneden die grote modem staan, op de 1e verdieping een pc met adsl, waar de xbox ook moet komen te staan, en op de 2e verdieping een pc met adsl. Is het dan het handigst en goedkoopst om een router te kopen, die op de kabel aan te sluiten die van de modem op de begane grond op de 1e verdieping uitkomt, en dan een internet kabel vanaf de router op mn pc en op mn xbox aan te sluiten? Kan dat met die ethernet-kabel die bij de premium set zit? Dat is dus wel duur, want dan moet je en een router kopen, en een ethernet-kabel die van de router naar de pc loopt.

19. dannynima

dannynima Guest

Het lijkt me wel handiger een router te kopen ja, hoeveel internet-aansluitingen heeft je Modem eigenlijk?

20. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een 360 besteld(premium) voor maar 360 euro:thumbs: ---> WEHKAMP

Alleen dit weekend nog!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina