1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, mijn 360 nog steeds niet binnen van wehkamp.:'-(
     
  2. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb een 20 gig hard disk laatst gehaald voor de 360 maar er staat dat er geen 20 maar 13 gig op kan. Iemand een idee?
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, er is 7 GB gereserveerd voor de OS, backwarts compatible functie en de cache etc.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Als ik een tweedehands Xbox 360 premium koop staat ie dan al op iemands naam geregistreerd? Dus speel ik dan op xbox live met de naam en resultaten van iemand anders? Of is dat alleen zo als ik een xbox live gold abonnement van iemand over neem? En kan ik dan mn eigen account aanmaken?
     
  6. dannynima

    dannynima Guest

    @averagegamer
    je moet gewoon de HD leegmaken en een nieuwe aanmaken, alleen weetniet of de console geregristreerd is, ligt eraan of diegene waar je het van overkoopt uhm geregristreerd heeft
     
  7. dannynima

    dannynima Guest

    hej mensen,
    kan een HD kabel kopen voor de xbox360 op http://www.game247.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=25296
    nu is mijn vraag of dit de goede kabel is voor een LCD?Is dit de component kabel?

    alvast bedankt,

    /Mod Het is niet de bedoeiling om dubbel te gaan posten als niemand antwoord. Lees aub het beleid
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Oh gelukkig ik dacht al dat ik betoept was :b:
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen, ik heb een DVD gekregen van een vriend van me met daarop wat series van tv in AVI formaat. Alleen dit speelt de 360 dus niet af, dat wist ik niet.

    Hoe kan ik die filmpjes wel op m'n 360 afspelen? Of moet ik dan persee een Media Center draaien? En zo ja, waarom!? Werkt het niet als ik Externe HDD met die filmpjes op de 360 aansluit?
     
  10. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook wel in dvd omzetten en afspelen
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Alleen met Media center kan je film bestanden streamen (dus ook niet met een externe HDD). Maar avi bestanden werken ook niet "out of the box" als je media center of Vista hebt geinstalleerd. Je hebt dan namelijk nog een encoder nodig om deze bestanden on the fly om te zetten naar wmv, zodat deze gestreamd kan worden. Dit progje kan je vinden op www.runtime360.com
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat zouden ze nu weer doen :9? iig geen update

    hopelijk verhelpen ze wel dat ik de laatste tijd zo vaak de foutmelding met errorcode '8015000a' krijg :{
    best vervelend
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    He verdorie...

    Een beetje entertainsysteem had dat toch wel kunnen ondersteunen... Jammer! Maar goed, in DVD omzetten, daar had ik nog niet echt eens aangedacht. Ik zal eens kijken!
    Bedankt voor de hulp in ieder geval mensen!
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ****** microsoft:mad:

    harde schijf is gecrashed maar ik had nog garantie dus opgestuurd naar duitsland. aan de telefoon zeiden ze dat het maximaal 3 weken duudrde voordat ze een nieuwe terug zouden sturen.
    inmiddels is die tijd bijna voorbij en kreeg ik gister aan de telefoon te horen dat ze niets ontvangen hebben dus dat ze niets kunnen doen.
    dat wordt waarschijnlijk dus zelf een nieuwe kopen, en die klote dingen kosten weer €100-.:'-(
     
  15. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    bij xbox.nl wou ik gamertag maken, en stond erop: type serienummer van Xbox 360. Dus dat deed ik, stond erop die heeft al iemand in gebruik. Maar mijn vorige Xbox 360 was kapot en kreeg een nieuwe, dus hoe kan dat.
     
  16. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe haal je de harde schijf eruit? (premium versie)
     
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar kleine vraagjes:

    1. Ik heb feeding Frenzy gedownload, maar als ik deze wil spelen, krijg ik een melding dat ik hem op 60 pal moet zetten maar mijn LCD staat al op 1080i.

    2. Als ik download, gaat hij aardig langzaam 1 gb in een uur....(heb een 20mbit verbinding), iemand enig idee hoe ik dit kan versnellen?

    3. Op welke instellingen kan ik mijn 360 het beste zetten: 1080i of 720p?

    Alvast bedankt!

    Grtz Tom
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    720p, kan iemand mijn vraag beantwoorden?
     
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt nooit een "nieuwe". je krijgt een gerepareerde van iemand anders:)
     
  20. c0sm0s

    c0sm0s Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu sinds gisteren een xbox360 en ik vond dat er nogal weinig usb aansluiting opzaten.

    Maar 3 aansluitingen. Komen veel meer uitbreidingen die usb nodig hebben.

    Camera - hd-dvd enz enz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina