1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
  2. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje. Hoe kan ik de Xbox op m'n PC aansluiten? Volgens mij moet je dan nog een extra kabeltje kopen, ofniet?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm hoe bedoel je? Wat wil je doen?
     
  4. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eigelijk 2 dingen:
    Eerst wou ik de Xbox op de tv aansluiten, alleen de tv had maar 1 scart-aansluiting. Dus een scart-verdeler gekocht, aangesloten, en toen...
    Ik weet nl. dat je altijd op een bepaalde zender (plek) op de tv de Xbox, maar ook bv. een videocamera kan vinden als je hem hebt aangesloten. Alleen we hebben hier een Satelliet ontvanger, en nou weet ik niet waar ik de Xbox kan vinden als ik hem heb aangesloten...

    Dus toen dacht ik laat ik wachten tot maandag, en het vragen in de winkel, maar hier kan het natuurlijk ook!
     
  5. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    fardo.... waar koop je die transfer kit ?
     
  6. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde dat er geen memorycard voor de 360 is
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er is een memory card van 64 mb ... en dit najaar komt er een van 256 mb
     
  8. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je hem via scart aansluit staat hij op het av-kanaal, waarvoor meestal een knop op de afstandsbediening zit ( soms met een vierkant met een pijl erin ). Wat jij bedoelt is dat het signaal in de satteliet ontvanger verwerkt wordt met de coax kabel, maar dat moet met een ander soort kabel
     
  9. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt! :thumbs: Ik moet hem nu dus aansluiten en op de afstandsbediening van de tv zelf, op dat knopje voor het av-kanaal drukken? Ik heb verder niet zoveel verstand van coax kabel enz. wat is dat, en moet ik daar ook iets mee?
     
  10. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0

    Okay, dank je wel :b:

    Er komt snel een Pro Evo bundel uit (weet de preciese datum niet) maar die lijkt me wel erg tof om te kopen. Zit hier ook een 'proef abonnement' bij voor L!ve voor 30 dagen ofzo?

    En laatste vraag: Als ik een Pro Evo 6 bundel koop moet ik dan ook meteen een battery charger o.i.d. kopen?

    Bijv:

    http://www.consoleshop.nl/product/23770/32667/1261/microsoft-xbox-360-battery-pack.html

    of

    http://www.consoleshop.nl/product/26142/32667/1261/microsoft-xbox-360-quick-charge-kit.html
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur kost een headset voor de 360 los???? mijne is ( vermoed ik ) ineens kapot gegaan, niemand hoorde mij meer praten maar ik hun wel. toen teste ik het met een '' voice message '' te sturen, en tijdens het afspelen hoorde ik zacht geruis op hardste niveau dat de headset kan staan... dus hoe duur zijn die dingen los??

    edit// ben er al achter, 20 euro
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook een belletje doen naar microsoft , krijg je een nieuwe......headset valt ook onder garantie namelijk
     
  13. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    edit:// lama, werkt alweer.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb al een tijd de 360 en hij is ook een keer stuk gegaan maar mijn 1ste 360 kon mijn LOTR trilogy wel afspelen en nu wilde ik het weer eens kijken en kon het niet (2de 360) :confused: weet iemand hoe dit komt en moet ik misschien xbox service bellen anders?
     
  15. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Ik word helemaal gek, ik heb dit setje:

    [​IMG]
    Logitech z-350

    Specs:

    Technical Specifications:
    Bron: Link

    Mijn Vraag:

    -Kan ik hem aansluiten op de xbox 360? Of met de VGA HD kabel van Microsoft?

    Als 1 van beide ja is, weet ik genoeg!
    Zo niet, wat moet ik er bij kopen?



    En je krijgt bij de 360 toch een headset die kan je zo op de wireless controller doen en dan geluid horen?

    Mvb,
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  16. Nickster

    Nickster Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik mij 5.1 cinema set op mn Xbox 360 aansluiten?

    En, is het mogelijk geluid over een headset te luisteren? ( die je bij je xbox bijgeleverd kreeg)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  18. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop geen Xbox daar krijg je spijt van die dingen gaan heel snel kapot en elke keer wat anders de helpdesk van MS lijkt wel een fabriek met wachtijden van 30 tot 111 minuten voor je iemand aan de telefoon krijgt.

    Ze repareren daar alle xboxjes die daar binnen komen maar kijken niet naar de eigenaar...dat wilt zeggen dat jij de gerepareerde xbox van iemand anders krijgt.
    En soms krijg je niets terug en houden ze je weken aan het lijntje zoals mij is overkomen met een xbox van net 1 week oud.
    Maar ik heb toech 1 week kunnen spelen andere maar 3 dagen.

    Als je toch wacht tot december wacht dan iets langer en koop een PS3
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat jij zo een slechte ervaring hebt met je xbox, betekent niet dat iedereen dat heeft. Al doet het [Algemeen] Defecte Consoles Topic je anders denken, de meerderheid heeft nog steeds géén problemen.
    Ik ben gelukkig een eigenaar van een goed werkende xbox, waarmee ik erg voorzichtig omga. Ik heb hem helemaal vrij staan zodat hij goed kan koelen, op een stevige ondergrond zodat er hopelijk ook niks meer mee zal gebeuren.
    Over de PS3 kan niemand oordelen en ik betwijfel het zeer of de PS3 foutloos zal zijn. Elke console start met kinderziektes, zo ook de PS2 bijvoorbeeld.

    En Argonath, ik weet niets over een chip in 2007. Maar een tijdje geleden is er al een nieuwe chip in de Xbox gezet die koeler blijft én er zitten nu andere dvd-drives in die stiller zijn. Helaas blijf je dan wel het lawaai van de fan overhouden, maar goed. Liever een lawaaierige fan zoals mijn pc, dan een console die overhit raakt. De PS3 zal precies hetzelfde hebben, dit kan niet anders.
     
  20. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina