1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ja die krijg je gratis bij een nieuwe harddisk

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    www.ebay.nl
    www.marktplaats.nl
    www.speuders.nl
    forum.xboxworld.nl

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Eeeem, niet, je hebt nu xbox live Gold tot de periode waar je de code voor hebt ingevuld voobij is. Geen pauze mogelijkheid. :{

4. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een reden voor mij om geen draadloos joystick te kopen. Je bent veel duurder uit. Elke keer batterijen vervangen. Geef mij maar gewoon de ouderweste manier, via de kabel en voila nergens last van.

5. ibrahim06

ibrahim06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi

ik ben nieuw op het forum, en heb 2 dagen geleden een xbox 360 premium gehaald.
    alleen nu heb ik een probleem. mijn headset doet het niet :mad:

ik heb mijn headset aangesloten op mijn controller, en bij settings > voice, alleen via headset aangezet, maar nu hoor ik niks via mijn headset, alleen via de tv hoor ik iets :).

hoe moet ik mijn headset aan het werken krijgen ?

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar joystiq.com ga, staat er coming soon. Iemand enig idee wat er aan de hand is.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn taal staat op nederlands. Maar ik heb pas gelezen dat elke belg die de console met launch gekocht heeft de kadertjes in het frans heeft:mad: . En dat na de update je kon kiezen voor Nederlands of Frans(maar dat is éénmalig kiezen, en ik heb nooit kunnen kiezen,maar heb wel nederlands als taal ingegeven, maar dat was blijkbaar niet genoeg met de launch van de 360). de enige oplossing is een nieuw profiel maken wat ik echt niet ga doen. Dit is gewoon zo'n rush voorbeeld waar ik echt niet van hou. Microsoft zou dit echt kunnen oplossen met een patch, zodat ik met mijn profiel ook nederlands tekstjes heb inplaats van die Franse kutzooi... Maarja, ik kan het me beter niet meer aantrekken...

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    1. Kijk eens op het stukje waarmee je je headset aansluit op je controller, staat daar de Mute button toevallig op mute geschoven? Of is het volumedraaiknopje wel open gedraaid?
    2. Dat waren twee simpele dingen, maar als het dat niet is, dan zou ik even bij system settings kijken onder "Family settings" en bij de settings van xbox live staat er ergens ook nog een optie parental control. Die twee optie-menu's waarin je headset kan worden uitgeschakelt omdat je "te jong" bent.

9. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit zij iemand bij het Carbon forum, maar ik heb het zelfde probleem met die schokkende auto's online, maar ik heb nog niet zolang een 360 en weet nog niet alles te vinden, maar waar kan ik me beeldresolutie op 1024*768 zetten??

10. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    system --> console settings --> display --> HDTV settings \o/

11. friden

friden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hej ik heb een vraagje,

op een ander forum zei iemand dat bij zijn router zijn NAT moderate is en toen zei iemand anders dan kan je geen COD3 online spelen.

Weet iemand wat dit inhoudt? dat NAT en hoe je weet wanneer je wel cod3 zou kunnen spelen als het klopt wat hij zei?

12. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik informatie vinden om mijn 360 aan mijn pc te koppelen om muziek enz te streamen?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Vragen] Media Connect <--- Hier kan je je vraag stellen/info vinden over het streamen van media

14. Opgezwolle

Opgezwolle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een xbox 360 gekocht en ik wou vragen of je de Logitech® Premium USB Headset 350 kan gebruiken op de xbox ik had het geprobeerd maar het werkte niet misschien weet iemand wel iets...

15. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okej thnx.

16. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Weet je wat ik mij afvraag, Zou de Xbox versie van SCDA ook op de 360 werken? Hij heeft namelijk een veel beter verhaal die van de Xbox.

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat Microsoft nog ooit iets doen aan de vastlopers als je guide indrukt?

18. friden

friden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje, ik heb bij mijn Xbox een maand gratis xbox live gold gekregen maar er zit geen kaartje ofzo bij met een code.

Krijg ik dit gewoon als mijn xbox voor het eerst op internet wordt aangesloten?(wat nog niet is gebeurt)

19. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    ja, Moet je een silver account nemen en dan zegt ie dat je een 1 maand gratis gold kan nemen.

20. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag krijg ik ineens de melding bij al mijn spellen dat deze unplayable zijn. Een DVD afspelen lukt dan weer wel.

vreemde is dat er net nog een game gespeeld is en nu heb ik ineens die melding.
    iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn, of dat het iets met de laatste update te maken heeft.

Let op: spellen zijn echt orgineel !!!!!!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina