1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even geprobeerd om de helpdesk te bellen maar dan kan ik beter een nieuwe kopen, garantie zit er niet meer in omdat ik nergens meer een bon kan vinden (weet het stom !!)

    Maar zou ik dit ding alsnog ergens naar toe kunnen sturen/brengen voor reparatie of moet ik nu een andere kopen. belachelijke is wel dat de ellende is gekomen na de update kan niet de bedoeling zijn van een update. (om iets kapot te maken)

    suggesties zijn echt welkom, enige wat ik veranderd had was de installingen van NAT aanpassen dus daar ligt hget niet aan.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.678
    Leuk Bevonden:
    17.881
    Ik vraag me dus af he..ik heb het al een vaker gepost, maar als ik me 360 aandoe of de DVD lade dichtdoe maakt ie een geluid uit zichzelf. Ik heb gemerkt dat bij alle Premium Edities die ik heb gezien dat ie dat geluid niet maakt en ik heb een Core, en die maakt dat geluid wel..
    Ligt het aan de verschillende drives en hebben meer mensen ook dat ie een geluid maakt als je een opstart bij een Core?
    Thanx alvast. :)
     
  3. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox leest mijn games ook niet meer.
    Bijna allemaal unreadable of ze lopen vast.

    Ik heb hem wel kunnen opsturen naar Microsoft maar ik vermoed dat de laatste update er wel iets mee te maken heeft.

    Ik heb alles orgineel en in nieuwstaat.

    Prey heb ik net uitgespeeld zonder vastlopers, na de update is de disk opeens unreadable.

    Ik heb de klacht al meerdere keren gehoord bij andere personen.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt geen bon nodig voor de MS klantenservice :)
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb cod 3 gekocht 2 dagen gespeeld kijk eens op de onderkant en er zit stof op alemaal steepjes en ik doe ze geoon in het hoesje kamer stofzuig ik ook 1 a 2 keer in de week trekt dat ding nou zoveel stof aan of?
     
  6. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0

    Mooi gaan we morgen maar eens bellen met microsoft. bedankt :thumbs:
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.678
    Leuk Bevonden:
    17.881
    Nog iemand antwoord op mijn vraag? :)
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    en op die van mij?:)
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ligt dat aan de datum waarop ze gemaakt zijn. Ik had eerst een premium die het geluid niet maakte, dat was een van de eerste 360's. Later ging die stuk en kreeg ik een nieuwe. Deze maakt het geluid wel.
     
  10. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat je xbox misschien op de grond , plek met veel stof?? Ik moet zelf ook vaak een berg stof van de bovenkant van het apparaat haln maar dat komt gewoon omdat ik te lui ben om schoon te maken :emo:
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    staatopde grond maar om de onderkant van me discs? en doe ze altijd netjes in de doodjes?
     
  12. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    na een jaar wachten heb ik vrijdag eindelijk een 360 gehaald.
    Het saint's row pack bleek bijna overal, op dynabyte na, uitverkocht of weggehaald...
    vreemd..
    Maarja, daar gaat het niet over;
    ik vroeg me wat dingetjes af:
    kun je muziek van bijv een MP3 speler naar de schijf kopieƫren?
    streamen gaat prima, maar ik wil hem niet de hele tijd in m'n 360 hebben hangen...
    Ook wil ik graag een leuke faceplate, liefst van een game, maar waar koop ik die?
    lik-sang is ermee gestopt(R.I.P.), en in de winkels liggen ze niet.
    Had ook wat gehoord over GoW faceplates bij mediamarkt, maar vanaf een bepaalde datum.
    Weet iemand die?
    alvast bedankt:)

    Oja, edit, weet iemand ergens een CoD3 review, kan anmelijk niet beslissen of ik hem moet halen...
     
  13. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij kun je geen muziek rippen van een MP3-speler, alleen van een CD, maar ik kan het fout hebben. Voor CoD3-reviews kijk op www.gamerankings.com. De standaard faceplates zijn in winkels als Dixons te koop, voor de specialere (en leukere) moet je volgens mij online zijn.
     
  14. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die afstandbediening nodig om DVD's te kijken op de 360, of kan het ook met de controller of eventueel ook met de oude afstandbediening van de reguliere Xbox?

    Sorry als het al gevraagd is maar ik kon het niet vinden.
     
  15. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Spullen van de oude xbox kan je sowieso niet gebruiken voor de 360 (behalve de games :9 ) maar je kan gewoon je controller gebruiken om films te kijken, is geen AB voor nodig. AB is alleen wat makkelijker, maarja ik heb m er gratis bijgekregen anders zou ik m niet los kopen.
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    - Je kan alleen van audio CD's rippen. Het is mischien nog een optie om het via het huisnetwerk te streamen. Kan je gewoon zonder risico alles er aan laten hangen.

    - Online zijn de leukste faceplates te krijgen. Sommige zijn al niet meer te koop en worden met de dag meer waard. Microsoft heeft er zelf wel een paar maar dat zijn er nog niet veel en erg bijzonder is het ook niet.
    Faceplates van een game krijg je meestal als je een game direct koopt als hij uitkomt of bij een pre-order, bij grote titels wil er dan nog wel eens zo'n actie zijn. Verder natuurlijk goed opletten of microsoft of een uitgever een speciale uitgeeft. :cool:

    - Dat van de media markt had ik nog niet meegekregen maar als het zo is denk ik dat hij er zal zijn als GOW uitkomt, 17 november als ik me niet vergis.

    - Zoals hierboven al staat, www.gamerankings.com Daar staat van alle games het gemiddelde van de meest toonaangevende sites.
     
  17. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de xboxen die nu in de winkel liggen, niet zo snel stuk gaan? En zit er al gelijk de herfstupdate op?
     
  18. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hi, heb net een xbox360 gehaald. Nu staat er in de handleiding op een gegeven moment: "als je niet zeker weet of je de juiste voeding hebt, vergelijk je het modelnummer op de voeding met het modelnummer dat op je console is vermeld."

    Ik zie nergens een modelnummer vermeld staan achter mijn xbox360, alleen een idnr+serienr en datum. Beiden lijken in het niets op het modelnr. dat op de voeding staat (ze hebben geen letters om te beginnen)... dit gewoon negeren of is er iets mis?
     
  19. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    IK denk dat het nummer in het usb klepje staat daar staat wel een nummer in.
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon negeren, wat kan er gebeuren.

    Dat is je serial nummer, kijk maar eens naar je serial nummer achter je 360 ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina