1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou, ik heb geen last van me consoles en spellen. Het is namelijk zo dat je alleen maar de negatieve informatie hoort en niet de positieve, als iemand zijn xbox het niet doet word het direct van de daken geschreeuwt en merk je het ook veel sneller op.

Enigste probleem waar ik mee zit is dat die headsets niet deugen want die gaan bij mij te snel naar de malle moer :eek:. Maar daar hoor ik verder niemand over, dus dat ligt misschien aanmezelf.

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Al drie van die dingen geknakt, maar ook daar zit garantie op ;). Mijn laatste is nu aan elkaar getaped, maar wordt binnenkort vervangen door 1 zonder draad (waar je dan ook niet achter kan blijven hangen!).

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Sja bij mij zijn er nu al 5 stuk gegaan, mensen kunnen mij niet horen maar ik hun wel :{. En ik haal morgen ook even zo'n Wireless op...:) Hopen dattie beter zijn

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    alleen de eerste productie van de xbox 360 heeft veel problemen (gehad).

maar.. vaak gaan er dingen stuk omdat mensen er gewoon te onvoorzichtig mee zijn. alles gaat tegenwoordig zo snel kapot. behandel je xbox zoals je je vriendin/vrouw behandeld:cool:

ja ik vind dat het aanschaffen van een xbox 360 wel degelijk waard is. als je van gamen houdt natuurlijk;)
    alles gaat kapot, maar doe normaal met cd's (bewaar ze in het hoesje en duw ze voorzichtig terug/eruit)
    en kantel nooit je xbox als deze aan staat en/of er een cd in zit want hierdoor zul je ze beiden behoorlijk beschadigen (wat denk ik best veel mensen niet zullen weten omdat het nergens duidelijk wordt aangegeven|:- )

5. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nog helemaal geen problemen gehad met mijn 360, controllers,... ben er heel zuinig op :cool: Vind alleen de headset niet echt fijn die is bij mij zo krom dat dat stukje schuim keihard in mijn hoof duwt :mad: Ik vind het nog steeds een heel goede aankoop. Als ik jou was zou ik er ook meteen een wireless expansion pack bij doen _O_

6. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    woooot,
    ik bekeek net een site die gelinkt was door de gozer hier boven mij en toen kwam ik op een gegeven moment ergens terecht waar een ranglijst van het aantal members per land staat. amerika is natuurlijk weer de #1 maar Nederland stond wel niet op de 5e plek.
    hoeveel conclusies kun je daar wel niet uit trekken?\o/

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er zijn dus ook Nederlandse Cheater :{

8. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over de volume van je stem over de normale xbox 360 headset. Volgens mij is mijn headset erg gevoelig wat om mij heen gebeurd. Is er een manier om die gevoeligheid te verminderen en dus alleen mijn stem te laten horen?

9. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet dat ik weet...

Ik heb ook een vraagje , welke modem raden jullie mij aan want ik heb een nieuwe nodig want onze huidige modem is nogal versleten ;) liefst niet duurder dan 250 euro en goed voor te gamen ;)

10. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Please HELP!!

Ik start mn 360 op, rechtsonderin knippert mn ring of light rood, en in mn scher staat: "System Error, code E74"

WAT IS DIT??????????????????? :confused: :confused: :confused: :confused:

11. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    kijk eerst in de handleiding. de meest voorkomende errors staan daarin beschreven. bel anders de klantenservice (lekker duur en lange wachttijden:D)

12. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, duur en lang wachten, daarom vraag ik het hier...

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
  14. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, hier heb ik wat aan... Probleem met de AV kabel blijkbaar... E74

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al iets gehoord over acties met kerstmis? Ik ben namelijk van plan een 360 te gaan kopen, maar het zou zonde zijn als er met kerst misschien een mooie actie komt en ik die misloop. Heeft iemand al iets gehoord of gezien?

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij nog altijd niets....
    Er zijn wel een aantal voordeel packs! :)

Xbox 360 met de volgende spellen:
    - Gears of War
    - Pro Evolution Soccer 6
    - Saints Row

Althans, ik geloof dat dit de voordeel paketten nu zijn:)!

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon vandaag kopen! :)

18. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm download een demo vandaag maar ineens krijg ik de melding dat er een update is voor de xbox360, iemand dit ook gehad, heb niks gelezen over een update of mss niet gezien dat kan ook. :9

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit is er gebeurt

20. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de info ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.