1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Major Fardo (Als Compliment bedoelt)
    Weet jij toevallig ook of er nog andere Resoluties zijn bijgekomen voor vga?
    (bijv. 1440x900)
    En als dat niet zo is, Gaat dat nog wel komen?

(niet dat het mij nog heel veel uitmaakt (eind deze maand koop ik een lcd tv)
    Maar ik heb een tijdje op een pc monitor gespeeld (19'' breedbeeld tft 1440x900) en dan was het toch wel jammer dat je geen optimaal resultaat kreeg omdat je een lagere resolutie moet instellen (bij mij werkte 1366x768 niet en moest ik op 1280x720 gamen wat op zich een hele goede resolutie is maar wat niet lekker werkt als je monitor het over 1440x900 pixels verspreid)

Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee die is er niet bijgekomen en die resolutie zal er ook niet bijkomen, omdat dit geen standaard HD resolutie is. Tevens zal het een vertekend beeld geven, omdat de games niet voor die resolutie ontworpen zijn ...

3. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor je antwoord,

Zo als ik al zij maakt het mij niet meer uit.
    Over 2 weken zit ik namelijk achter een samsung le32R71b of le32N71b (moet er wel eerst weer een 360 voor mij zijn terug gekomen uit duitsland)

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik de enigste die net een update binnen heeft gehaald?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee iedereen krijgt die .. zie vorige bladzijde

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Andere vraag: komt er ooit nog een update dat je meerdere headsets kan gebruiken? Dus voor elke speler 1? Of is die optie er al en zie ik die niet? :+

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo heren,

sinds vanavond heb ik een probleem, mn xbox live account wordt niet meer gevonden? Ik zat lekker te spelen tot half 7, doe mn xbox uit en wil hem na een uurtje weer aandoen, logt hij niet in op mn live! account. Retrieve Gamertag heeft geen zin, ik moet alle stappen doorlopen ( username, email, password) en dat lukt maar als ik hem dan wil ophalen krijg ik de melding : " Cannot save on this storage medium"

Heb de premium editie, en daarvoor heb ik nooit problemen gehad! wie helpt mij :mad:

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hardeschijf kapot?

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    demo's doen het anders wel, andere (niet-live!) profielen ook...

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Helpdesk al gebeld?

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ga ik vanmiddag eens doen, zit nu op school...

Niemand dit verder ooit meegemaakt? netwerktest geeft verder ook geen problemen dus live! zou gewoon moeten werken...

Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    straks is je account per ongeluk verwijderd uit hun database :eek:

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  14. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
  15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is 't mogelijk om zelf Themes te maken? Dus meerdere afbeeldingen die samen een Theme vormen? Want ik weet alleen hoe je één afbeelding daarvoor gebeurt.

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik heb volgens mij een 50 hz tv, maar ik heb zojuist mijn instellingen op 60 hz gezet, en het werkt gewoon. Kan dit schadelijk zijn?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee. Als je echt een 50hz tv had, dan zag je geen fatsoenlijk beeld op 60hz. Geloof ik.

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik trouwens een opslag medium moest kiezen, toen kon ik kiezen uit mijn harde schijf die voor 13 GB beschikbaar is? Hoe kan dit het is toch 20? En er staat al allerlei muziek op de xbox, is dit bij iedereen zo?

Ow ja Rivanov, ik heb hem dus gekocht:p. Morgen zal ik eens een live account maken en zullen we gaan pessen:cool: .

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, bij iedereen is het 13. Overige GB's worden gebruikt voor extra's, om laadtijden te beperken en voor de backwards compatibility dacht ik :)

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Had jij ook dat er gelijk al muziek op de HD stond? Ben trouwens erg happy met men aankoop, GoW ziet er echt gruwelijk uit op HD, en Pes is zeer vet. En eindelijk iets dat niet om de minuur vastloopt(mijn oude xbox). :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina