1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nog nooit van gehoord, bangmakerij imho ... je moet gewoon goed met je spullen omspringen
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je moet er gewoon goed mee omgaan en rustig vervoeren enzo. Er zal heus niks losspringen. Dat de 360 naar een repair centre moet heeft veel verschillende oorzaken, die 2 die je noemde zijn idd veelvoorkomende problemen als ik de meeste reacties lees in de "defecte xbox360 thread".
     
  3. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    goed.. maar ik heb een dilemma he
    kijk ik haal morgen een 360 met een game erbij ( waarschijnlijk dead rising) voor 400 euro...
    en dan heb ik geld over voor een van deze 2 dingen:
    OF een adv scart cable en een game van 30 euro
    OF een hele nieuwe game

    want ik ga dit weekend naar me vader, die heeft een hdtv dus ik kan die nieuwe game halen en dan heb ik de adv scart kabel niet nodig of ik haal alvast de adv scart kabel voor na het weekend... wat zouden jullie doen?
    maakt een adv scart kabel echt zoveel verschil op een gewone tv dat je niet zonder KAN?
     
  4. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je je gamertag zodanig invullen dat anderen bij rollover je gamercard kunnen zien en dat ze je kunnen toevoegen op Live of een bericht kunnen sturen?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gewoon eerst zonder proberen ... :) ... dus pas later kopen
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    wrreless met appart draad voor usb .
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat het nooit kwaad kan is natuurlijk een fabeltje. Dingen vervoeren zal ook betekenen dat dingen bewegen. Dat zal nooit goed zijn voor een hard drive of een dvd rom speler. Het beste is om dingen neer te zetten, aan te sluiten en er verder niet meer aan te komen.
    Ook het constant kabels er in en eruit halen zal niet meehelpen. Hij zal er niet direct stuk van gaan, maar er kan bijvoorbeeld meer ruimte ontstaan in de aansluitingen.
    Mensen die zeggen dat het niets uitmaakt moet je denk ik niet geloven, maar goed dat is mijn mening.

    Zolang je alles maar voorzichtig doet, en het liefst dingen met de auto gaat vervoeren zal het misschien nog een beetje meevallen. :)
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Aight, xboxlive is down volgens mij?
     
  9. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    ^Uhmz...daar kwam ik dus ook net achter...MTU failed bij mij
     
  10. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een samsung d900, en nou wil ik wat muziek via het usb kabeltje wat erbij zit van de telefoon op me 360 zetten.. hoe moet dat? dan heb ik de ene kant in me telefoon, de andere kant in me 360 en dan?
     
  11. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Muziek > Storage Device denk ik
     
  12. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou call of duty 3, geweldig spel maar waar kan je updates downloaden? gaat dat niet automatisch?

    en ligt het nou aan mijn internetaansluiting dat een demo van +/- 800 MB zo'n halfuur duurt over het downloaden?
     
  13. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij kun je geen muziek van een USB-device rippen, alleen van een CD.

    De Call of Duty 3 updates kun je downloaden wanneer je het spel opstart, als het goed is.
     
  14. R-e-n-e

    R-e-n-e Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mensen, router en playseat van hanssystems had ik al, maar heb zojuist de Xbox360 Wireless Expansion gekocht bij Otto, voor 439 euro :) Als het goed is, heb ik hem zaterdag binnen!! _O_
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet waar ik het kwijt moet maar hoe speel ik Halo 2 en Forza online? Op de 360 natuurlijk. Bij Halo 2 kan ik alleen met vrienden spelen staat er. Heb ik percé die multiplayer map pack nodig om online te kunnen? Kan iemand me uitleggen hoe ik wel online kan daarmee?
     
  16. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Help
    Mijn xbox 360 herkent en reageert niet meer op mijn wireless controller. Battarijen gecheckt, maar hij blijft zoeken zonder contact te maken. Heb ik nog nooit meegemaakt. Help, heeft iemand dit al eens gehad?
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees eens iets duidelijker. Wat geeft de controller aan.
    Ben je misschien naar een vriend toegegaan en heb je daar gespeeld?

    Zie je 1 streepje staan? Bij de guide button?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Een draadloze controller aansluiten op je Xbox 360 console


    Voordat je een Xbox 360™ Wireless Controller kunt gebruiken met je Xbox 360 console, moet je:
    1. Insert a battery pack . De draadloze controller werkt alleen met de meegeleverde AA-batterijhouder, met wegwerpbatterijen (niet meegeleverd) of de Xbox 360 Rechargeable Battery Pack .
    2. Introduce the controller to the console door de twee draadloos op elkaar aan te sluiten.
    Batterijen plaatsen

    Je plaatst als volgt de batterijen in de batterijhouder van de draadloze controller:
    1. Druk op het lipje boven op de batterijhouder en trek de batterijhouder omlaag uit de controller

      Plaats twee nieuwe AA-batterijen (LR6) met de positieve (+) en negatieve (-) uiteinden zoals aangegeven op de onderkant van de batterijhouder. Voor de beste prestaties kun je beter geen oplaadbare AA-batterijen gebruiken

      [​IMG]
    2. Schuif de batterijhouder weer in de controller en duw door tot de houder vastklikt. Belangrijk
      Haal de batterijen eruit voordat je aan boord van een vliegtuig gaat of de draadloze controller inpakt in bagage die wordt gecontroleerd. De draadloze controller kan radiofrequentie-energie uitzenden als de batterijen zijn geplaatst, net als een mobiele telefoon
    De controller aansluiten

    Je kunt maximaal vier controllers tegelijk aansluiten op een Xbox 360 console, draadloze en gewone door elkaar. Elke aangesloten controller krijgt een eigen kwadrant van de lichtring.Er moet ten minste één kwadrant vrij zijn (niet verlicht) om een draadloze controller aan te kunnen sluiten.
    Als je een draadloze controller wilt verwijderen, houd je de Xbox Guide knop van de draadloze controller drie seconden ingedrukt. Vervolgens zet je hem uit. Bij een gewone controller verwijder je de kabelconnector.
    Je sluit als volgt een draadloze controller op je console aan:
    1. Druk op de Xbox Guide knop en houd die ingedrukt tot de controller wordt ingeschakeld..

      [​IMG]
    2. Als de console uit staat, druk je op de aan/uit-knop om hem aan te zetten.

      [​IMG]
    3. Druk op de knop Connect (Verbinden) op de console en laat die weer los.

      [​IMG]
    4. Druk op de knop Connect (Verbinden) op de controller en laat die weer los.

      [​IMG]
    5. De controller is aangesloten als de lichtring op de controller en op de console ronddraait en een keer knippert.Het kwadrant dat verlicht blijft, geeft de positie van de controller aan.

      [​IMG]
    Opmerkingen
    • Als je de console uitschakelt, is de controller nog steeds aangesloten als je de console de volgende keer weer aanzet.
    • Je controller is maar op een console tegelijk aangesloten. Je kan de controller wanneer je maar wilt op een andere console aansluiten. De verbinding met de eerste console wordt dan wel verbroken.

      De draadloze Xbox 360 controller werkt maar tot op een afstand van maximaal 9 meter van de console. Als er iets in de weg staat tussen de controller en de console, kan het bereik minder zijn
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is uitgebreid, Fardo :+
     
  20. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Fardo Thanks, is weer helemaal gelukt. Weet alleen niet waarom hij er mee gestopt is. Bedankt voor je uitleg!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina