1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ja is voldoende .. je hebt dan alleen geen maand gratis live en je kan ook geen updates downloaden (bijv. nieuwe spelers, shirts), maar je kan gewoon on-line spelen
     
  2. inter7inter

    inter7inter Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    en als ik een 3 maanden abonemment koop voor 20 euro , kan ik dan wel updates doen en bijv. nieuwe spelers, shirts downloaden?

    ik wil het echt zeker weten weetje , anders koop ik het morgen voor niks


    bvd
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    spelers, shirt, etc nee ... updates wel (van de game weet ik eigenlijk niet) vermoedelijk niet daar heb je dan een HDD voor nodig
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er niet aan dat microsoft het niet aanbied met jouw hardware, maar het pas gewoon niet. Je zal toch een HD nodig hebben.
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hallo, toch ff een korte vraag.. ik heb regelmatig bij TDU en GoW screentearing ,zoals dat zo mooi heet, en happeringen in t spel. Hij is ook al enkele malen vastgelopen(heel de 360) bij TDU en bij GoW regelmatig de foutmelding dat de disc vuil/beschadigd etc is!

    Nu vertelde iemand mij dat ik grote kans heb op een "stervende" 360. Dat hij binnenkort wel helemaal de geest zal geven... Ik heb 'm pas sinds december dus garantie-tijd genoeg maar wilde toch even weten hoe de ervaringen hier zijn over bovenstaande problemen en of het idd tekenen zijn van een bijna defecte 360!

    Daarnaast vroeg ik me af of ik heel de 360 dan ook echt moet opsturen naar xbox en of je dan ook je HDD mee moet geven(ivm savegames)

    Als laatste heb ik ook gehoord dat het defragmentern van je 360 HD ook wonderen doet, maar daar schijn je een bepaalde knoppen combinatie voor te moeten gebruiken... kan je de 360 defragmenteren, zo ja weet iemand die knoppen combinatie??

    alvast vriendelijk bedankt
     
  6. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch normaal , dat de spel dvd's (behoorlijk)warm worden, na een tijdje spelen???

    graag ff andwoord
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Misscien kan je de helpdesk bellen of deze vraag in de defecte xbox 360 thread stellen. Ik denk dat je geen problemen krijgt. Ik denk niet dat je je HDD hoeft mee te sturen, als je xbox 360 dood gaat: [Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]


    ja
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee vraagjes. Ik heb destijds toen ik mijn X360 verkocht ook mijn Gold abbo opgezegd....maar op de officiele Xbox site kan ik nog steeds inloggen, mijn gamertag bestaat dus nog steeds. Die kan ik dus gewoon recoveren mocht ik toch weer aan de X360 gaan ?

    En is voor Live Gold een HDD vereist, of staat dat los van elkaar ?
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  9. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Mijn 360 staat pal naast m'n TV (zo'n 10 à 15 cm ertussen). Is dit slecht voor de 360 of de games ofzo? Kunnen de stralen van de TV dingen wissen ofzo op de HD of de DVD's zelf (al lijkt dat laatste me niet mogelijk :9)?
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat niet, ik zou er alleen wel op letten dat je X360 "trilvrij" staat (i.v.m. boxen)....want dat kan krassen op je games veroorzaken.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    A;s je het hebt opgezegd naar een silver account dan kan je inloggen met het email account en password van de geregistreerde gamertag. Heb je gezegd opzeggen, want ik ga er geen gebruik meer van maken dan moet je een nieuw account aan maken

    Voor Xbox Live Gold heb je een microsoft opslag medium nodig, dus een MU is voldoende
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Top :thumbs: Dat was het laatste wat ik wilde weten, je bent een held Fardo \o/
     
  13. koendevries

    koendevries Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst xbox live 12 maanden abbonement gekocht met xbox live vision.

    2 vragen heb ik hierover.

    Ik heb de 12 maanden xbox live geactiveerd en heb geen 200 mspunten gekregen.

    Moet je die code voor het spel Uno ook bij het spel robotron invullen?
     
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet als het goed is overal een apparte code voor hebben. Deze moet je dan bij het marketplace gedeelte bij "redeem code" invullen.
     
  15. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet online gaan gamen alleen bijvoorbeeld updaten, is het dan nodig dat ik een Premium koop? Als ik Core koop kan ik dan ook online, om af en toe wat te updaten enzo?
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan gewoon met core. De updates worden niet op de HD opgeslagen maar in een geheugen binnen in de 360.
    Je kan zelfs met een memorycard andere dingen downloaden (als het op de kaart past).

    Live is voor iedereen \o/
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    met updaten van games heb je een premium nodig... met het updaten van de 360 is een Core voldoende
     
  18. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, en aan wat voor updates moet ik dan denken bij games? Kleine toevoegingen?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    bug fixes en multiplayer maps
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    klopt niet echt wat je daar zegt he ;)

    je hebt GEEN premium nodig, je moet gewoon een HDD of MU hebben, en dat kan net zo goed op een Core als op een Premium :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina