1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Waaat dat is netjes!
     
  3. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar zelfs voor sommige mensen te weinig geloof ik.
     
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Kan ik me in ieder geval niet voorstellen:9
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    100 is zeker niet veel hoor. Die heb je echt snel vol. Tenminste ik had hem snel vol. Na een leuk potje spelen is er vaak wel iemand die me toevoegd. Vaak druk ik ook ja maar als hij dan vol is dan verwijder ik degene waarmee ik nooit speel. Ik hoop op een gratis uitbreiding naar 200 personen ofzo dat zou veel relaxer zijn.
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    iemand.. want het is nogal kutte muziek:)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja die kan je verwijderen
     
  8. Jensteh

    Jensteh 360

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    net is toen ik nfs;carbon aan het spelen was het beeld in een keer stil gevallen, tegelijkertijd begon me controller te trillen als een mfucker

    m'n controller kan ik alleen uit zetten door de batterijen eruit te halen (aanzetten lukt wel, alleen de controller wilt niet connecten)

    als ik me xbox uit zet en via m'n controller aan zet doet hij het wel gewoon

    gister zag ik ergens in mijn scherm 3 (van de 4) streepjes staan, ik denk dat dit de status van me batterij is (kan me ook vergissen)

    hopelijk hebben jullie hier wat aan, want ik heb geen zin om telkens opnieuw te beginnen met een spel

    ps; heb het probleem net 2 keer gehad, na de 1ste keer (toen ik me xbox weer startte) kwam het zelfde probleem weer na 5 a 10min terug

    bvd
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    @ Jensteh,

    Kijk even naar mijn post op pagina 48 van deze thread. Dit kan namelijk ook de oplossing voor jou probleem betekenen.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zag in een ander topic dat iemand zijn account moet saven alvorens hij gaat spelen. Eerder vroeg ik al iets memory card gerelateerd. Ik neem aan dat je het account tijdelijk op de interne HD kan saven. Maar bij deze vraag ik het toch even voor de zekerheid.

    In sommige topics zie ik ook screens van de game die men speelt. De vraag is hoe een fatsoenlijke screenshot te maken? Is er een applicatie die gedraaid kan worden op de Xbox en via het netwerk op de pc te plaatsen? Of blijf je met de digitale camera voor je tv staan?

    *Kan niet wachten tot hij klaar is met werken aangezien de xbox bij het postkantoor is* :D
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er is geen interne HD dus je hebt of een memory card nodig (je hoeft niet telkens een nieuwe account aan te maken of een HDD)

    Je kan screenschots maken met een TVkaart of een fotocamera
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Er zat toch een harde schijf in waar je ook je savegames op kon opslaan? Waarom zou je daar niet je account kunnen op slaan? :confused:

    Krijg eind volgende maand pas de 512mb memory card dus dat is dan lang wachten.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De premium heeft een "externe" HDD daar kan je je save games + account opzetten je hebt geen Memory Unit nodig voor opslag van save games.

    De Core heeft geen HDD ... dus dan heb je een Memory Unit of een HDD nodig voor de oplsag van je account en savegames
     
  14. Xbox_360

    Xbox_360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey. Ik heb een groot probleem. Ik kan niet saven en ook niet spelen. Athans het kan wel. Ik moet elke keer als ik mijn Xbox 360 opstart een nieuw acount aanmaken. 64 MB memory stick zit er goed in dat zie ik in de opties want de optie memory staat erbij. En als ik hem dan save is het ook goed. Maar als ik mijn Xbox 360 uit zet en weer aan zet dan moet ik weer een nieuw acount aanmaken. En weer met alle spellen die ik heb new game starten. Omdat me andere acount van eerst uit staat. Ik kan hem aanzetten. Maar dan heb ik daarna weer hetzelfde probleem. Ik had wat zitten rommelen. Ik had mijn eerste acount verwijdert samen met alle savegames. Kan het mischien daar aan liggen. Je zou haast zeggen van niet. Dit is erg vreemd. Heeft iemand hier de oplossing voor?
     
  15. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    originele naam :9

    ON: ik denk dat er iets mis met jouw memorycard. misschien kan je ff van iemand een memory card lenen. anders zou ik terug naar de winkel gaan met je memorycard.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En wat al gooi je alles van je memory stick af? En waar heb je de memory stick vandaan? Ga anders terug naar de winkel of bel de klantenservice.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat je niet automatsich inlogt met een account staan er wel accounts op je MM
     
  18. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik las in het begin van dit topic dat je het mailadres van je gamertag niet kan laten wijzigen. Nu is die post al weer van een tijdje geleden maar is het nu misschien wel mogelijk? Ik ga nu over naar een andere provider en dat mailadres wat ik had opgegeven bij xbox.com kwam van mij oude provider die nu al niet meer bruikbaar is (heerlijk maar niet heus). Nu moet er toch wel een mogelijkheid zijn dat te wijzigen?
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14

    Toch maar even met Microsoft gebelt.
    Had verwacht dat ik weer lang moest wachten maar werd bijna meteen geholpen. _O_ .

    Helaas geen goed nieuws.
    Er is gewoon geen mogelijkheid om het email adres wat gekoppelt staat aan je gamertag te wijzigen. De enigste optie is een nieuw xbox live account aamaken. :'-(

    Jammer voor de gamerpoints die ik verdiend heb, maar helaas. Ga ik van de week toch maar een nieuw account aanmaken. :b:
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heey NeonNova. :D Ja jammer, van je gamerpoints. Maar ik had MS ook al ge-emailed een tijd geleden om diezelfde vraag te stellen. Helaas kwam ik op het zelfde antwoord uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina