Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    De headset is standaard auto voice. Er wordt dus alleen maar geluid verzonden als er iets hards genoeg klinkt. Sommige games programmeren wel in om toch een knopje te gebruiken op wat voor een manier dan ook. Maar op de headset zit een schakelaar waarmee je de gehele microfoon kunt uitschakelen.

EDIT: waarschijnlijk als je je geluid te hard hebt staan, kan dit dus feedback geven. Zorg er dan ook voor dat je niet te dicht bij je tv zit en je geluid niet te hard staat.

Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  2. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de eerste gaan, is van M$ en kwa prijs verschilt het niet veel.

4. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dank je ;)

5. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een nyko intercooler gaan kopen
    maar mijn vraag hou ik mijn garantie dan nog op mijn console?
    alvast bedankt

6. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, aangezien deze aan de buitenkant op je 360 wordt gehangen is er geen manier voor Microsoft om te zien of je hem gebruikt (hebt) :thumbs:

7. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    nee ok want iemand zij tege mij dat dan ook je garantie verloopt

8. FrE911

FrE911 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!

Weet iemand van jullie of de versie van de x360 die je nu kunt kopen stiller zijn werk doet dan diegene van een jaar geleden? Ik heb hier één gehad in bruikleen uit februari 2006 en die maakte zoveel lawaai dat de fun er toch wel deels vanaf was.
    Nu wil ik er ook wel één en ik had gelezen dat de versies die nu verkocht worden wel stil hun werk doen.

grtjs
    fre

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik weet niet ofdat de xboxen ook werkelijk stiller zijn geworden. Wel weet ik dat de xbox 360's in 2005 en begin 2006 verkocht werden, dvd-drives hadden die lawaaierig waren.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het hangt van de dvd drive van je 360 af en of je wel of geen HDD hebt. ik heb een launch xbox 360 en een nieuwe xbox 360. Ik hoor geen zelf geen verschil

11. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    iemand ervaringen met zo'n Nyko intercooler?? ben mischien wel geintereseert, je hoort de xbox niet bij het gamen (geluid van de game:)) maar als zoiets nou echt verschil maakt voor de prijs dan ga ik hem mischien wel aanschaffen

wat ik wel weet is dat er zoveel 10tal procent van geluid afgaat en dat de console er langer door meegaat

12. mathijsjanzen

mathijsjanzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het nou echt nodig om je xbox uit je tv kast te halen, omdat de hete lucht die eruit komt dan niet goed weg kan? of is dat onzin? Ik heb anders niet echt plek voor hem, dus...

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je eigenlijk even moeten voelen als hij meer dan een uur heeft aangestaan. (terwijl je een game aan het spelen bent)
    Is het warm dan kan het niet zo veel boeien maar als het echt pijnlijk heet is zou ik toch een andere plek zoeken. Maar gewoon flink warm is echt niet erg.

14. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn oude xbox (1) was waarschijnlijk kapot gegaan omdat ik hem in een afgesloten kastje had staan (tenminste; de achterkant van het kastje was afgesloten), hij raakte hierdoor vaak overhit. Maar ik weet niet of dit ook het geval is bij de 360, maar ik zet hem toch voor de zekerheid maar niet ergens in.

15. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje is het normaal als je xbox vanaf gister al aan staat dat ie kan vast lopen?

en nog een vraagje verkopen ze ook coolers voor de 360 ergenst in de winkel zo ja welke?

Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  16. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik hoopte dat er mischien iemand rondloopt die niet zo scheinheilig is. Maar jij koopt duidelijk al je muziek etc. :emo:

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wmv, wmv HD of dvd formaat

18. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik heb namelijk nog een hoop anime in .avi formaat, hopelijk gaat er niet te veel kwaliteit verloren bij het converteren.:)

19. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend heb ik 2 dvd's proberen af te spelen op de 360. Echter liepen ze beiden op willekeurige momenten vast. Vreemd.

Daarnaast heb ik last dat de console vaker vastloopt bij het spelen van demo's etc. Ik heb mijn harddisk 'gecheck' en geeft daar geen problemen aan (methode 'xx lb rb xx'). Iemand bekend met deze problemen?

20. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is drie weken geleden overleden, nu heb ik vandaag weer de 360 ontvangen ( hij zat in plastic, bij alle ingangen op de voorkant stuickertjes ) dus kweet niet of dit altijd is of dat ik egt nieuwe gerkegen heb.. maar in ieder geval

Ik slui hem net aan, druk op de ''aan'' knop, en er gebeurt nix! nu zal ik wel wat fout gedaan hebbe, kheb alles er goed in zitten volgens mij:confused:

Kan iemand mij helpen, want dit zal wel aan mij liggen....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina