1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nog steeds mogelijk om zon arcade spel die een maat van je heeft gekocht om die via zon memory card op jou xbox360 te zetten?
    Heb al aardig wat Arcade games gekocht maar wordt me toch te gortig zo.
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn te groot om op een memory card te zetten. die games zijn minstens 150mb. een card bevat maar een grote van 64mb.
     
  3. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel de oudere? die zijn minder als 50 mb en ik heb Catan gekocht strax die hij dan eventueel wou die is ook minder als 50 geloof ik.

    Maar dat werkt wel?
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het is dan wel mogenlijk, maar zodra iemand een arcade game koopt, zit deze aan de gamerprofile vast. Dus als die vriend van jou hem gekocht heeft, kan hij alleen gestart worden als hij met zijn gamerprofile ingelogt is op jou xbox 360.
     
  5. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat je geen spullen mee naar huis mocht nemen want dat ze het dan in beslag kunnen nemen met een boete erbovenop? Zou het fijne ervan wel willen weten daar ik binnenkort naar New York vertrek en daar dan een PS3 zou willen kopen.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als ze dan je baggage tekken betaal je gewoon import belasting + boete... je kan ook naar aangegevem goederen gaan. Dan betaal je alleen import belatsing ... jongere mensen die naar Amerika gaan checken ze meestal bij de douane
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zolang het origineel is en niet door de Nederlandse verboden mag je alles invoeren.
    Uiterraad na betaling van de 19% BTW en eventuele invoerrechten.

    Meer info vindt je hier , http://www.douane.nl/
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je het niet aangeeft ... (dus geen invoerrechten betaald (is 30%)) dan krijg je een boete
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hey ik heb nou net een memorycard gekocht. Nou heb ik Catan (arcadegame) van mijn HDD naar de memorycard gekopieerd. Ben ik bij mijn neef, wil ik Catan naar zijn 360 overzetten, zegt hij iets van dat hij unable is om die actie te maken. Er staat ook bij dat mijn neef dan niet de nieuwe eigenaar van die game wordt en er geen achievements in kan halen. Kun je dus arcadegames alleen downloaden en aan niemand anders geven? Dus dat jij ze dan alleen zelf kunt spelen?
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je betaald ze per acount dus het is niet de bedoeling dat je ze gaat uitdelen. Ik denk dat je het alleen op zijn xbox kan spelen als je inlogt onder je eigenlijk gamertag en hem dan van de mem-card haalt of nog een keer download.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij was het eerder gebonden aan het serienummer van je Xbox :)
    Hoe het ook zit, je vrind kan het iig niet op zijn account spelen
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij de oude xbox was hij verbonden met de console nu met de gamertag ... en de console (waarmee je ehm het eerst download)
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    jezes f*cking christus hé microsoft toch ook altijd met z'n klantvriendelijkheid :mad:
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoezo dit is toch veel klantvriendelijker? je kan nu op elke console je gekochte spullen spelen?
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    maar niet jouw spullen op de xbox van iemand anders zette :)
     
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om op een of andere manier games te deleten die je hebt gespeeld. Bijvoorbeeld die arcade games of een spel wat je is een keer heb geleend en geen achievements voor heb behaald.

    alvast bedankt
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Is wel mogelijk hoor .. hij krijgt dan een demo en jij kan met de xontent op zijn xbox spelen
    nee dat is niet mogelijk
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hen nou bijvoorbeeld texas holdem gekocht maar als ik nou van dat spel af wil en mijn microsoft points terug wil dat kan dan zeker niet of is er een mogelijkheid voor
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee dat soort dingen zijn te mooi om waar te zijn :b: Er staat ook onderaan dat het tekstje als je hem koopt iets in de trand van "voor dit item geldt geen teruggave".

    Vandaar altijd eerst ff trail uitproberen. Je kan hem natuurlijk wel altijd weggooien om ruimte te besparen. Je kan hem dan altijd weer gratis downloaden met jouw gamertag.
     
  20. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je eigenlijk nou je xbox profiel op een memorycard zetten en dan bij een maat op zijn xbox zetten zodat je daar ook met jouw profiel kan spelen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina