1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een vraagje... ik wil dus zo'n wireless network adapter aanschaffen en nou had ik op playasia gezien dat ie daar redelijk goekoop is.
    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-et-49-en-70-190l.html
    Maar nu is mijn vraag of ik deze wel kan gebruiken in Nederland? er zal toch geen verschil in zitten tussen europa en azie?
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is de hardware gewoon regio vrij, de Wifi standaard waar men bij die adapter gebruik van maakt is namelijk overal ter wereld volgens de zelfde standaarden in elkaar gezet en is dan ook overal gelijk anders voldoet het niet aan bepaalde regelementen.
     
  3. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod dit is hier niet toegestaan zie de [faq]faq[/faq]
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat scheelt je maar 5euro met een NL winkel.. Er komt ook nog verzendkosten overheen he ;) Dan kan je hem lijkt mij beter in de winkel kopen..
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod niet toegestaan
     
  6. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik had ff een vraagje over online spelen ik wil het graag aanschaffen maar moet allen digitaal doen me xbox staad namelijk op me kamer de pc boven op zolden ik wou weten of iemand hiermee evaring heeft en wat de kosten ongeveer zijn ik heb boven op zolden een caiway Lan Minipoort(PPPOE)
    bedank alvast later :)
     
  7. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een network adapter gehaald en aangesloten relaxed draadloos liven.... werkt prima je steekt ehm der in en fftjes contact laten maken met je modem en je kan gamen :D de kosten zijn ong. 65 voor zo'n adapter maar je loopt niet te kloten met een draad door je kamer...:thumbs:
     
  8. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    maar welk modum heb jij want ik heb gehoord dat het niet op elk modum mogelijk is ik heb deze van caiway :
    [​IMG]

    heb je alleen dit ding nodig? :
    [​IMG]

    en nog een vrag als ik nou een jaar xboxlive neem is het dan één jaar speeltijd of gewoon een jaar bijvoorbeel van 2008 tot 2009?
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die ontvanger hoort gewoon het draadloos signaal in je huis op te pikken.
    Een jaar xbox live is gewoon één kalender jaar, als het speeltijd was zou je wel erg veel waar voor je geld krijgen ;)
     
  10. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    oke maar ik heb zo gevoel dat ik het verkeerde modum heb om het te kunnen ontvangen maar is er geen lijst ofzo van welk modum er voor geschikt is?
     
  11. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje, ik heb onlangs een HD in mijn Xbox360 gezet. 20gig. Nu blijkt dat er 13gig over is. Ik weet dat er natuurlijk systeem info op de HD moet staan. Maar systeem info van 7gig!!! is dit normaal?
    Er in de "manual" dat er idd wat vanaf gaat, maar kom op 7gig lijkt mij wel erg veel voor wat systeem info...

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  12. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt dat je 13 gig over houd.
     
  13. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok bedankt. Al vind ik dat wel erg veel voor wat systeem info. maar als het klopt dan hoef ik me daar geen zorgen om te maken. Ik was al bang dat er iets mis mee zou zijn..

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb net een hd tv gekocht en en als je tv aansluit op de 360 hoef je toch alleen dat knopje om te zetten op van tv naar hdtv toch of hoeft dat niet???
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    jep je moet hem ff omzetten en de goeie kabels erin doen
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    alle 5 toch??
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De 7GB wordt gebruikt voor Caching en voor backwards compatability
     
  18. Candyman

    Candyman Guest

    Jongens, ik probeer mijn Crackdown te starten voor de Halo 3 beta maar hij blijft telkens vast hangen bij het laden van de saving games. Bij het begin dacht ik dat het lag aan de hardenschijf. Maar ik demos en anderen games nog wel spelen. Ik heb de cd schoongemaakt met spiritus maar nog steeds werkt er niks. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
     
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd last ervan dat me xbox 360 vast staat, dit heb ik iedere keer met Rainbow six : vegas als ik online ben. Ik heb op de CD gekeken en er zitten geen krassen ofzo op. Weet iemand waar dit aan kan liggen of kan mij verder helpen?
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Niet dat dit met hardware te maken heeft maar dit is ook algemeen dus:

    Weet iemand de gamertag van Boris? PM hem me!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina