1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er wanneer de Xbox360 Elite hiero uitkomt, ook een HDMI-kabel voor de Xbox360 premium?

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    nee , aangezien de premium geen HDMI aanlsluiting heeft , heeft dat weinig zin.....

HDMI is elite only....

3. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Dat dacht ik dus nie....

http://games.blogo.nl/?comments/849/28386

4. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
  5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Peter Moore leaving Microsoft.

www.majornelson.com (later deze week een interview)

Wat moet hij nu met zijn tatoos bij EA doen??

Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  6. Sykron

Sykron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help

Hallo,
    Ik zit met een Probleempje.
    Ik heb vandaag Xbox Live Gold binnengekregen.
    Alles gedaan wat ik moest doen.
    En nu wil ik Halo 2 gaan spelen.
    Ik log in, etc , Is hij bezig met inloggen.
    Dan komt er een schermpje, met dat ik 1 berichtje heb gekregen van Xbox Live.Dus ik wordt doorgestuurd naar Account Managment, ik heb daar rond gezocht maar, ik kan nergens een nieuw bericht vinden.
    Kan iemand mij Helpen?

MvG Sykron
    EDIT: Heb het al

Laatst bewerkt: 18 jul 2007
  7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar het Xbox Live Dashboard. Stop er geen CD in.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat berichtje betekent niks, je mag geen oude xbox games via live spelen als je jonger dan 18 bent en dat geeft die foutmelding. Zo zijn de Parental Settings standaard ingesteld, dat kun je zelf veranderen bij de Account Management zodat je het wel kan.

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hey wat vaag met dat verhaal dat er een HDMI kabel komt voor de Premiums....ik had toch hier gelezen dat het praktisch gezien toch geen zin heeft omdat er geen echt HDMI uitgang zit in de xbox ..dus zal dit gewoon een kabeltje zijn zodat ze er geld op kunnen verdienen .

Dus dat mensen het gewoon kopen die denken dat het beeld dan beter word !? :confused:

Ik denk dat het voor mezelf niet veel uitmaakt aangezien ik toch niet hoger dan 720p kan met mijn Scherm.

Raar verhaal

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan 1080i afspelen maar geen 1080p ( hd ready tv ) maar ik snap dat met de HDMI kabel ook niet echt

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies 1080i kan ik ook .. maar heb gelezen hier dat het in principe alleen maar langzamer erop word vergeleken met 720p als je een hd ready lcd heb.

Daarom snap ik dat hele ding van die hdmi kabel niet..

12. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ff vraagje, mn xbox laat sinds gisteren 3 lampjes zien, soms weer 1 lampje en soms doet hij het opeens weer. Het maakt niet uit of de harddisk erop zit of eraf is gehaald. Ik heb dus de klantenservice gebeld en na dat vreselijke liftmuziekje een gesprek gehad. Het komt erop neer dat ik eerst een nieuwe voeding krijg opgestuurd vanwege het rare wisselen van verschillende mankementen. Denken jullie dat een nieuwe voeding kan helpen?

P.S. de voeding is gewoon oranje als de xbox uitstaat en wordt gelijk groen als deze aangaat. Gisteren heeft de xbox vrij lang aangestaan (vakantie he ;) ) en het kan dus misschien aan de kabels liggen door eventuele hitte......zo is mij verteld.

Laatst bewerkt: 19 jul 2007
  13. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die drie lampjes rood? Want dan kan je wel vrolijk op je voeding wachten, waarschijnlijk heb je dan met de ring of death te maken;)

14. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Wat anders dan rood? Groen... Dan moet hij niet weten dat hij met 3 spelers speelt op 1 xbox.

15. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het rare juist, vaak zie ik de ring of death, dan soms 1 knipperend rood lichtje en heel soms doet i het opeens weer :eek: (meestal voor 30 seconden ofzo daarna loopt i vast) Maja in ieder geval die voeding dus eerst, ik heb geen haast hoor het immers vakantie! :mad:

16. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    controller die niet reageert

hallo,

ik heb een controller die soms niet reageert.
    ik zal een paar voorbeeldjes uit gears of war noemen:

1. ik kan geen team kiezen als ik een online match binnenga. die controller-symbool blijft gewoon in het midden.
    2. ik kan soms niet van wapen verwisselen, D-pad reageert niet
    3. als ik een match binnenga geeft hij soms een melding waarin staat dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dan kan ik dat menuutje niet wegklikken waardoor ik genoodzaakt om de xbox opnieuw te starten

de problemen doen zich niet altijd voor maar wel vaak.
    is dit een defectie ofzo? en wat voor een actie zou ik eventueel moeten ondernemen?

thnx

P.S. de controller-topic waarnaar verwezen werd in de beginpost is geclosed dus heb ik hem maar hier gepost:)

Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  17. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Dat tweede heeft mijn broertje ook last van :{ mss iets met de software? want zijn controller werkt bij andere spellen wel goed :confused:

18. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het ook maar heeft niemand anders er last van en btw!!!.., eerst gebeurde het niet. zou het door de talloze updates komen dan?.

19. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gister had ik iets vaag, ik log uit en dan zijn ineens alle profiles corrupted. Dus ik herstart mijn 360 en dan is alles weer goed. Daarna is het nog een keer gebeurd. Heeft iemand ervaring met deze dashboard bug? Dat hij een profile vals voor corrupt aangeeft?

20. Jordskateboarder

Jordskateboarder Een Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook gehad, je moet recover gamertag from xboxlive klikken op je dashboard. Dan krijg je je profiel terug en als het goed is is alles niet meer corrupted, althans bij mij niet.

Nu mijn vraag: Ik ga morgen met Dionsk8boarder een film kijken.
    We willen hem graag in HD zien. Hij brand hem op een DVD in WMVHD.
    Is het dan mogelijk om de Xbox360 hem te laten afspelen in HD en 5.1 geluid?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina