1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FrE911

    FrE911 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!

    Zouden jullie me kunnen helpen? Ik ben sinds een paar jaar net als jullie wel fan van de xbox. Ik heb de eerste en heb me midden 2006 een 360 gekocht. Alleen leuk zou je denken maar ik heb deze van pure frustratie verkocht omdat hij toch wel heeeeeel veel lawaai maakte. De dvd draaide constant op volle snelheid wat een ongelofelijk kabaal veroorzaakte. Ik heb deze dan ook verkocht.
    Nu heb ik vernomen dat de laatste serie xboxen, vanaf september ofzo, veel stiller zijn.
    Heeft iemand er zo één? En indien ja, wil je mij:

    het lotnummer die op de doos staat,
    productie datum die op de console staat
    en de winkel vertellen waar je hem gekocht hebt?

    Alvast van harte bedankt *)
     
  2. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de stroomkabel er goed in gedaan (ook adapter)? :) Anders zou hij toch echt iets moeten doen O-)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb tochgezegd dat ik er zo een heb?Ze maken echt minder lawaai ... produktie datum kan je alleen lezen als je de doos open maakt... een xbox 360 maakt net als een pc wat geluid omdat de dvd speler snel is .. minder laad tijden dus.
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je oude xbox games op de 360 zonder moeite spelen??
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niet allemaal alleen de games die backwards compatible zijn en je moet een upate downloaden via xbox live ... zie verder de backwards compatible thread
     
  6. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen...mijn xbox 360 is 3 weken geleden overleden door overhitting...maar binnenkort krijg mijn xbox 360 weer terug...nou ik ben weer bang dat mijn xbox weer overhit raakt...nou om dat te voorkomen wil ik een inter cooler of een pelican fan stand gaan kopen...maar ik twijfel om dat te gaan kopen.want ik heb berichten gelezen dat ze soms defect gaan door die coolers...nou ik zou willen weten of er een betrouwbare cooler voor de xbox bestaat...ik zou graag eentje willen hebben...pls help alvast bedankt voor u antwoordt :)
     
  7. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand een goede manier om spelgegevens van een harde schijf van een oude xbox over te zetten naar een Xbox 360!

    Kan dit eigenlijk nergens vinden!
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat kon toch helemaal niet... :eek:.
     
  10. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Als het niet kan dan kan het niet he!

    Dan beginnen we lekker ovaral opnieuw aan
     
  11. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, als je een box premium koopt, kan je deze dan zo aansluiten op je tv (gewone, geen hd) of moet je dan eerst nog weer een andere kabel kopen?
    thnx
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf?
    De kabel die je bij de Premium krijgt is een SD en HD kabel in één.
    Dus je hoeft geen andere kabel tekopen :)
     
  13. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag. Speelt de xbox360 eigenlijk ook dvd-audio af? Misschien een hele domme vraag hoor. Maar ik kon het niet vinden via google of xbox.com.
     
  14. Brogus

    Brogus Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil op zich wel een xbox 360 gaan kopen, maar ik vraag me af of dit wel het goede moment is. Ik hoorde over een prijsverlaging ofzo die eraan zit te komen en ook een 360 met een andere chipset waardoor die zuiniger is??
     
  15. 2int3nze

    2int3nze New Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    een maat van mij ook met xbox live heeft nogal lomp gedaan tijdens de registratie, hij heeft aangevinkt dat hij jonger dan 13 is ofzo (of dat staat in zn hotmail adres) en nu kan hij alleen ingame praten met mensen die in z'n friendlist staan. En nu was mijn vraag of hij dit nog kon veranderen of hij een nieuw account kon maken maar dat zn achievements en gamerscores enzo behouden bleven.

    bvd,
    2int3nze :)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Moet hij dacht ik even naar zijn Account Gegevens gaan. Dit is te bereiken via Marketplace. Daar kon je het als het goed is wijzigen.
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    even een dom vraagje maar moet et tog maar es weten wat zijn framedrop en pop ups enz in spellen?

    alvast bedankt
     
  18. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij een framedrop gaat het aantal frames per seconde omlaag (de framerate) waardoor het spel langzaam en niet vloeiend loopt.

    Pop-up houdt in dat objecten (bijvoorbeeld struiken) opeens in de spelwereld verschijnen, inplaats van langzaam dichterbij te komen als je er bijvoorbeeld op af loopt.
     
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ok dankje

    klopt het dan dat test drive afentoe een framedrop heeft
    of ja ik heb welles dat et lijkt of die een stuk moet laden van het eiland
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  20. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak het probleem dat wanneer ik mijn 360 met mn controller wil aanzetten, hij niet opstart. Mn ring of licht op mn controller blijft knipperen en de ring op de console zelf doet niks... Meer mensen ier last van> Wat is dit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina