1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kreeg net een verontrustend smsje van me broertje.

hij vertelde me dat een vrouwtje gebeld had mbt de games die ik via gcshop besteld heb (eerder heb ik al van ze een mail gehad dat de games een dag later aankomen).
    Wat ze vertelde stond niet in de sms en me broertje heeft nu de mob uitstaan, dus kan hem niet bellen van hoe of wat.

meer mensen hier een telefoontje over gehad?

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nee

maar ik heb ook mijn games nog niet binnen en hij staat wel op verzonden was/is dat bij jou ook het geval??

3. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja stonden op vrijdag als verzonden.

als dat zo is als ik ze vanavond niet krijg, dan is het een sinterklaas zonder kado's voor mij en me broertje...

4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb gehoord/gelezen dat je de xbox 360 kan aansluite op je pc.
    Nu is mijn vraag1: Als je dat doet heb je dan nog steeds een harde schijf nodig ?
    vraag2: als je een memorycard heb kan je daar ook je gamertag op overzette ?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    vraag 1: Ja en nee ... ja voor live en demos downloaden ... nee voor het streamen van media
    vraag 2: Ja van Xbox 360 naar Xbox 360 .... Nee van xbox naar xbox 360

6. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag PGR 3 binne gekregen van GCshop...

Fifa nog niet..

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goedemiddag,

Ik ben er dus een van waar mijn spel kapot is gegaan doordat ik m verticaal heb neergezet.. Dit is een zeer domme fout van me geweest en me spelletje condemmed is dus kapot gegaan... Nu heb ik vernomen dat je bij microsoft PDZ kan krijgen in ruil daarvoor. Hoe gaat dit in werking weet iemand dat.. Wat ik ervoor moet doen?

Alvast bedankt.

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heeft de 360, net als de xbox1, weer 3 verschillende DVD-drives? Ik heb met mijn huidige (oude) xbox een Thompson drive die niet alles kan leven, beter heeft de 360 gewoon 1 standaard DVD-drive.

9. elite warrior

elite warrior Legendary Italiano

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraaggie erover, is dit gebeurt doordat je hem verticaal heb neergezet tijdens het spelen (of toen ie aanstond)?? of dat ie al verticaal stond en dat ie gewoon kapot is gegaan omdat ie de hele tijd verticaal stond?

10. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen beeld, wel geluid ;-(

Hoi,

Zojuist mijn Xbox premium ontvangen, alles aangesloten op mijn gewone tv, maar helaas geen beeld ;-(

Ik heb een gewone tv met scart aansluiting en twee tulp stekkers ingangen.
    Ik heb de rode ,witte en gele tulp-stekkers van de Xbox kabel in de scartplug gedaan, en deze weer in de tv. Moeten er ook nog kabels in de zwarte en rode tulpstekkers in de tv, en zo ja , welke ??

Bij voorbaat dank !

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    verschil hd en gewone tv met call of duty2

ik zit bij het volgende vraagje, laat me het eerst uitleggen:
    Ik heb nu een HD tv, kan toch 1080i gaan. ik heb gisteren halo 2 op mijn xbox 360 gespeeld, en damn, dat game zit er direct stukken beter uit! zo heb ik ook een vergelijking van perfect dark op een gewone tv gezien en op een hd tv, wat een verschil! Maar nu komt het, gisteren zette ik de switch van de xbox360, naar gewone tv(in plaats van HD) met de game CALL OF DUTY 2. Tot mijn grote verbazing was het verschil niet echt veel, terwijl met games als pefect dark,...dat wel enorm is! Is er iemand op dit forum dat een HD tv heeft en call of duty 2, wil je dat eens testen voor mij, om te zien of het verschil groot is bij jou, ik ben gewoon nieuwsgierig ,en zou het willen weten, alvast bedankt!;)
    ps: ik hoop dat ik niet teveel heb zitten switchen tussen 720p,420p,1080i, en gewone tv(545i of zoiets),want gezond is dat toch niet, of kan dat helemaal geen kwaad?? Maarja in ieder geval,ik heb niet veel verschil kunnen zien met call of duty 2,terwijl met andere games wel...??

12. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Het is gebeurt omdat ik m verticaal heb neergezet toen die aanstond..

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    heb je je tv op AV staan zo'n kanaal voor scart aansluitingen dacht ik , kijk eef op je tv afstandsbediening

14. Link Static

Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb ik, ik hoor ook zacht geluid vanuit de tv als ik de xbox aanzet, maar geen beeld.

15. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jA, daar heb ik, en een vriend ook, redelijk vaak last van.

16. elite warrior

Leuk Bevonden:
    0
    okej, bedankt. maarre heb je geprobeerd ze te emailen??

17. Link Static

Leuk Bevonden:
    0
    Opgelost! Ik had de kabel niet goed in de Xbox gedrukt !! Evengoed bedankt voor je hulp, man ! :9

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jups, zwaar irritant af en toe.
    Dan wil hij gewoon te veel laden ofzo en loopt hij vast.

Let nu erg op wat ik wil doen op LIVE, omdat het gewoon irritant is als hij vastloopt.
    Hoort eigenlijk niet vind ik, moet gewoon VEEL en TEGELIJK kunnen doen.

19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb nog niks geprobeerd.. Weet niet wat voor adres ik moet bereiken.. jij wel? heb je er ook last van dan??

20. elite warrior

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je op deze site ff kijke, srry heb zelf geen tijd nu, moet nu gaan:9

http://www.microsoft.com/games/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina