1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    op de achterkant he. als je er aan voelt voelt het ook iets anders aan

2. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, mijn PGR3 heeft dat ook, en idd de cd is niet bepaald rond, allemaal bobbeltjes op de rand...Achja het werkt! :D

3. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Man, konden ze geen lege cd gebruiken? Zonde van de game. :{

4. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er als je een 720 filmpje dat je hebt gedownload afspeelt op een normale tv (durf het niet uit te proberen)?

Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    werkt gewoon ...

6. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dus dat is niet schadelijk voor je (normale) tv of zo? :confused:
    Fardo, gebruik trouwens de hele tijd nu de Win Media knop om uit games te gaan (beter dan die controller gebruiken, dank)

Nieuw vraagje: in het begin download je nogal wat, probeer je wat demo's en trials uit. Wat ik zwaar irritant vind is dat zaken waarvan je hebt besloten dat ze niet meer waard zijn om op je harde schijf te hebben 8) overal nog staan alsof je die game nog zou hebben. Slechte zaak dat door een download en het verwijderen ervan je harde schijf en je account / downloadlijsten vervuild raken; ik haal de trials en demo's niet voor niets weg. Is hier een oplossing voor?

Daarnaast maak ik mij zorgen om de nu al erg lange downloadlijsten (demo's trials, gamerpics, 720 en 480 trailers) waar je je doorheen moet worstelen; trials staan er bv nog in als je al wat hebt gekocht, zaken blijven erin staan als je ze al verwijderd had enz (extra downloads voor bv de trials die je hebt verwijderd!). Ik hoop dat MS in de loop van de tijd meer "tools" uitbrengt om zaken of op te schonen of beter te kunnen filteren. Dat geldt trouwens ook van de achievement lijsten die vervuild zijn met zaken die je eraf hebt gehaald! Jullie visie hierover?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er is geen oplossing om dat te verwijderen ... stel dat je pre-paid content had aangeschaft en je zou deze verwijderen ... dan weet hetr systeem nog dat je dit gedownload hebt .. dus hoef je niet nog een keer te downen .. tevens is het voor jou een geheugen steun dat je die demo al een keer gespeeld hebt.

8. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik me voorstellen dat je dat zo ziet, maar dan heb je het over de standaard downloadlijsten met een vinkje, prima dat je het eraan herinnert dat je het al hebt gedownload, maar dan kritisch kijken bijvoorbeeld naar:

- marketplace > gamedownloads (voor zaken die je "hebt" -> nee dus)*
    - marketplace > downloadhistory (leuk, maar wordt alleen maar langer en je kunt ook zien aan vinkje wat je al hebt gedownload in de standaard downloadlijsten)
    - games > achievements (vol met zaken die trials waren waarvoor geen achievements zijn te halen en ook verwijderd heb, wat is het nut)

Online zijn de achievements nu ook "vervuild". Wat je niet hebt zou hieruit moeten worden gefilterd

Eigenlijk is nergens het verschil tussen (ge)download en daadwerkelijk (nog) in bezit hebben duidelijk. Dat is toch raar? Als je bv voor de game die je in je bezit hebt iets wil checken of downloaden, moet je je straks helemaal door waslijsten gaan worstelen met zaken die je eerder hebt weggehaald. Pas als je iets koopt / in je bezit hebt is zo'sn lijst (beter) bruikbaar.

* ik heb ze niet meer, dan wil ik ze daar bv ook niet meer zien, logisch

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Persoonlijk vind ik het wel handig ... maar ja het is een kwestie van gewenning denk ik :eek:

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    misschien naar system en dan bij memoty alles eraf gooien?
    heb ik gedaan en zie het nergens meer staan hoor...
    daar kun je trouwens ook je profiel verwijderen.

11. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, zojuist ook geprobeerd, grote verrassing: DAAR is het WEL opgeruimd, dus nee ik kan daar niets weghalen wat er wel is geweest, want DAAR staat het niet (meer). Was trouwens inderdaad wel handig geweest om het DAAR wel allemaal zichtbaar te maken :mad: Jammer, het gaat er gewoon om dat op je juiste relevante plekken informatie staat voor de zaken die je WEL bezit en niet van hetgeen wat je (ooit) hebt uitgeprobeerd / gedownload hebt... hmmm...

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    anders download je het opnieuw, ga je dan naar system>memory en verwijder je het alsnog. misschien dat dat werkt.

13. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, maar blijkbaar ben ik de enige die dit een probleem vind? O-) (hoe zien onze lijsten eruit over een paar maanden? Dan staan we daarin in de file ;) )

14. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie de xbox rechtop staan? Dit zou problemen kunnen opleveren met de cooling?

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne staat gewoon rechtop en heb nergens last van

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat ding is toch ook gewoon gemaakt om zowel horizontaal als verticaal te kunnen staan? Dus de manier waarop je de Xbox neerzet zou geen invloed moeten hebben op de koeling.

17. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem alleen niet kantelen terwijl het spel in de console draait!! hiermee maak je je disk kapot!!

18. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep toevallig net een filmpje van gezien van iemand die dat deed...

maar weet er iemand wanneer er een nieuwe lading binnen komt?

19. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem wel gedraaid toen ie uit stond met een cd erin. Gelukkig is de cd niet beschadigt. Gebeurt dat alleen wanneer de xbox360 aan staat? Of heb ik gewoon geluk gehad? Ik heb al mensen horen klagen over erg warme cd's na een tijdje spelen. Zelf heb ik daar geen last van.

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Alleen wanneer die aanstaat. Maar als je geen risico wilt lopen is het natuurlijk altijd beter om die dingen na het gamen gewoon weer in het hoesje te doen O-)

Check de laatste geruchten hier maar: 2e lading 360's ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina