Hmm, dus dat is niet schadelijk voor je (normale) tv of zo?
Fardo, gebruik trouwens de hele tijd nu de Win Media knop om uit games te gaan (beter dan die controller gebruiken, dank)
Nieuw vraagje: in het begin download je nogal wat, probeer je wat demo's en trials uit. Wat ik zwaar irritant vind is dat zaken waarvan je hebt besloten dat ze niet meer waard zijn om op je harde schijf te hebben overal nog staan alsof je die game nog zou hebben. Slechte zaak dat door een download en het verwijderen ervan je harde schijf en je account / downloadlijsten vervuild raken; ik haal de trials en demo's niet voor niets weg. Is hier een oplossing voor?
Daarnaast maak ik mij zorgen om de nu al erg lange downloadlijsten (demo's trials, gamerpics, 720 en 480 trailers) waar je je doorheen moet worstelen; trials staan er bv nog in als je al wat hebt gekocht, zaken blijven erin staan als je ze al verwijderd had enz (extra downloads voor bv de trials die je hebt verwijderd!). Ik hoop dat MS in de loop van de tijd meer "tools" uitbrengt om zaken of op te schonen of beter te kunnen filteren. Dat geldt trouwens ook van de achievement lijsten die vervuild zijn met zaken die je eraf hebt gehaald! Jullie visie hierover?
Laatst bewerkt: 6 dec 2005