1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt geen reet uit. Het is USB. Maar ik vroeg wie m geprobeerd heeft :) In theorie moet het werken.
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dat dan geen reet uitmaken?? Als het al mogelijk is dan kan nog maar 1 signaal tegelijk de console ingaan. Als de 2 controllers tegelijk een signaal uitzenden, krijgt 1 speler al last van een soort lag (ook al is dit maar heel kort), omdat zijn signaal moet wachten totdat het andere door is. Maar mij lijkt het in theorie niet te werken.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  3. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt hij ook af en toe vast als ik tijdens een spel op de quide button klik. Niet gelijk, maar als ik dan bijvoorbeeld op het tabblad friends klik blijft hij wel is hangen:confused:
     
  4. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hier niet in op de details van usb, zoek maar op google :)
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, dat iemand het eens probeert (als er iemand is met 2 wired controllers en een usb hub)
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem hubben. Het is al bevestigd door llamma.com:

    "We can confirm Xbox 360 support for USB hubs our test subject was a four port mini USB hub.

    Support for usb 2.0 hard drives in combination with controllers.

    Four wired controllers can be connected to a single hub and be addressed all four controllers appear to work and be addressed as 1-4. No 4 player in game test as of yet but individual controllers navigated dash board etc.

    If you try to have four wired controllers connected and fire up a wireless it is unable to connect but keeps trying. If you disconnect a wired controller the wireless immediately takes its spot

    Disconnect the wireless by removing the battery connect a controller back in the empty wired port and it grabs the spot. Whoever designed the controllers and wireless system deserves a gold star!

    -Llamma"


    Plaatje van vier gehubte wired controllers:

    [​IMG]

    Ik heb het nu allemaal gepost, maar je kan het ook HIER lezen :9
     
  7. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, thanks :9
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet toeval.
    Ik las het 10 min geleden op llamma.com, en ik kijk ook eens een keer in deze thread en jullie hebben het erover :9
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    laat maar heb me eigen vragen al beantwoord :p

    euh jah
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  10. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    * sorry verkeerd gepost |:- :+
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Microsoft heeft niet echt een lekker product geleverd. Sure, wanneer de console werkt is hij _O_, maar in een totaal van 3 jaar is mijn PS2 zo'n 5 keer vastgelopen, vandaag, alléén vandaag, heeft mijn 360 dit record al evenaard. Laat staan dat ik de vastloopbeurten van gister, eergister, enz. er bij optel. Het DashBoard levert veel bevriezingen van het beeld op, wat érg irritant is. Console opnieuw opstarten is de enige mogelijkheid om nog verder te kunnen gamen.
     
  12. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat van die hub werkt.
    Heb het zelf van het weekend uitgeprobeerd.
    Heb een sitecom usb 2.0 eraan gehangen omdat ik het niet zo mooi vondt om mijn jukebox aan de voorkant aan te sluiten, en aan de achterkant zat de network adapter.
    En alles werkte ook nog, network doet het , net zoals mijn jukebox, heb er tevens nu ook de charge kit op aangesloten.
    Zit er allemaal wat mooier uit nu:).
     
  13. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dank voor je ervaring :)
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    heeft iemand anders ook al last van stotterende filmpjes in kameo demo ?
     
  15. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat je Xbox op PAL-50? Zo ja dan op PAL-60 zetten en hopen dat je YV het ondersteunt. Dan lopen de filmpjes vloeiend.

    In je dashboad => system => console => display => pal settings kun je het omzetten.
     
  16. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het al gemeld was maar heb net toestenbord op aangesloten en dat werkt handig om een bericht te sturen!
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow...vet! _O_

    Dat wist ik niet.
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    toch even een vraagje of iemand weet wat de ERROR 74 inhoud? Ik heb nu al 2 maal op mijn scherm zien verschijnen en vraag me toch af of de XBOX niet kapot is, ook heb ik moeite met opstarten want soms moet ik hem wel een paar keer aan en uit drukken voordat hij pas normaal opstart...

    plaatje van de ERROR:

    [​IMG]


    plaatje van het rode licht op de ring of light

    [​IMG]
     
  19. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er niet veel over vinden.
    Dit lijkt nog het meeste op een oplossing, maar zwaar klote voor je als het een hardware failure is :mad: Je kunt beter ff xbox support bellen.
     
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand of de voeding ook los te verkrijgen is??

    Wil straks met mijn Xbox pendelen tussen 2 PC's, maar elke keer de voeding meenemen is een beetje lastig...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina