1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind die kwaliteit van de knoppen op de 360 zelf wel slecht hoor. Die harddiskknop voelt erg zwak aan en die knop voor aan en uit ook. wat jullie?

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    helemaal mee eens

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Zou in de toekomst mogelijk worden, was ooit lang geleden gezegd volgens mij.

@Bullettime: De xbox service lijn zit altijd al in Belgie hoor :+. Rutger met een d :+ Maar goede service anyway, het is nu alleen druk.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Weten jullie misschien bij welke winkel (online?) ze de Xbox 360 nog hebben?

5. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
  6. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, waarom kunnen ze geen goed knopje maken :mad: Heb hier ook een Antec kast staan met alles top afgewerkt, behalve...jawel: een simpel knopje wat af en toe blijft haken |:-

7. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    past er een usb stick in de ubs ingangen van de 360?

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Probeer het eens? :)

9. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik er wel eerst een hebben he|:-

10. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    yep :) (helaas) alleen voor plaatjes en muziek.

11. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, ga ik morge eens voor kijke kan ik wat makkelijker is een leuk nummer een een leuke achtergrond op mijn 360 zetten*)

12. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de xbox360 ook als dvd speler goed gebruiken wil namelijk bij mijn samsung lcd tv een mooie set kopen met speakers is het verstandig om een xtra dvd speler dan te gebruiken(bv beide van Denon) of gewoon de xbox360 met de receiver en speakers

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bij console instellingen de beeldinstellingen voor HDTV en gewone TV instellen. Bij de gewone TV kun je kiezen tussen 50 en 60 en breedbeeld en normaal beeld. Misschien heb je dit verkeerd ingesteld.

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister een Xbox 360, en ik had vantevoren gelezen dat hij veel lawaai zou maken (de koeler). Maar nu vind ik dat de mijne wel heel erg veel lawaai maakt, het lijkt wel een kruimeldief, (of als een PC vol met stof die flink aan het blazen is) is dit normaal? Of hoort dit echt gewoon zo.

15. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Same here! Ook sinds gisteren een 360 in bezit en ben écht geschrokken van het geluid... In het dashboard viel het erg mee, viel me niet op... Tot ik PGR3 erin deed en spel startte: DAMN... Het is inderdaad net een kruimeldief...

Normaal? Ik had wel het geluid van mijn versterker zachtjes staan, maar dan nog... :{

16. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Nog een vraagje, of jullie advies...

Ik heb een Philips Matchline breedbeeld 100hz. tv (+/- 5 a 6 jaar oud). Hierop zitten 3 scart ingangen...

Mijn vraag: maakt het uit of ik de 360 in Scart 1 of Scart 2 of Scart 3 stop? (Mijn decoder voor digitale tv zit nu nl. in Scart 1).

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb dat is "Normaal" de dvd draait vrij snel ... vandaar het zoemende geluid .. Ik heb er eerlijk gezegd geen erg meer in ... Tevens staat mijn xbox 360 in een kastje en dan hoor ik hem nauwlijks ...

De positie van de scart maakt niet uit ... maar je moet wel even checken of 1 van de 3 RGB ondersteund .. als dit het geval moet je daar je scart in doen voor het beste resultaat

Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  18. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    'kee... zal wel wennen zijn dan ;)

Heb jij ook een idee over mijn bericht hierboven over scart ingangen 1 t/m 3 ? ;)

/edit: never mind ;) ;)

19. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Dacht ik al, maar ik denk het haast niet toch? Hij is immer ca. 6 jaar oud, toen wel één van de betere tv's... Geen idee of RGB er achterop staat eigenlijk... Ik ga gewoon die stekker eens omgooien, kijken of het werkt.

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook in een kastje gedaan en met het geluid een beetje hard, valt het al een stuk minder op. Ik zal straks is even proberen wat hij doet bij een gewone Film DVD.

Bij mij was het ook zodra hij een spel ging draaien dat hij veel lawaai ging maken, vooral in het begin lijkt het vrij extreem.

Edit: Bij gewone DVD's is hij haast geluidloos :)

Laatst bewerkt: 13 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina