1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    draait fable goed op de 360?

2. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je de xbox360 controlller op je pc kan aansluiten?? want er zit wel een usb uitgang aan...???:confused:

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja dat kan :)

Kijk hier maar

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, loopt de 360 een beetje soepel in japan of is het zoon ramp net als met de gewone xdoos?

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij hadden ze de voorraad in ieder geval niet op weten te krijgen (zegt genoeg lijkt me)

6. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de xbox360 ook als dvd speler goed gebruiken wil namelijk bij mijn samsung lcd tv een mooie set kopen met speakers is het verstandig om een xtra dvd speler dan te gebruiken(bv beide van Denon) of gewoon de xbox360 met de receiver en speakers

iemand?

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, kan als dvd speler functioneren. En ik vind dat hij mooi beeld geeft bij een dvd en de afstandsbediening erbij is ook handig :)

8. mclarenke

mclarenke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

bedankt Hansie voor je vlugge reactie.
    Het is me uiteindelijk gelukt om de updat te nemen om m'n oude games te kunnen spelen. Van de vijf oude spelen die ik bezit kan ik er één spelen. Toch ben ik blij dat het mij gelukt is. Ik las op de site xbox.com dat de lijst met spelen nog wordt bijgewerkt. Wat me wel verbaasde is dat ik DTM race drive kan spelen en toch staat ie niet in de lijst (net zoals m'n andere vier games, maar die kan ik nog niet spelen) Wat als ik binnen een paar weken m'n andere oude games in de lijst terug vind; moet ik dan weer een update doen van m'n xbox 360 of kan ik die gewoon spelen met m'n laatste update dat ik gemaakt heb ? In ieder geval, nogmaals bedankt Hansie_O_

9. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Np :) Maar geen idee, opnieuw downloaden lijkt mij.

10. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 dat ut oowk mogelijk was om muziek van je 360 naar je mp3 over te zetten en andersom maar mij lukt het nie dus mijn vraag is ken dit nou wel of niet en zoow jah hoe. alsvast bedankt

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb even een vraagje: Ik heb laatst ''pal 60'' aan gezet, maar de kleuren zijn nu een beetje vervaagd. Weet iemand hoe dit komt, kan ik er voor zorgen dat het weer gewoon is?

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

Weet iemand hoe dat zit: de ring of light van de controller begint soms te knipperen, wat is er dan precies aan de hand??? Ik dacht dat de batterijen dan leeg zijn maar dat klopt dus niet....

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je ook als je op dat bovenste kleine ronde knopje drukt... anders zijn het wel je batterijen, als je controller gewoon goed werkt hoef je je geen zorgen te maken, maar doet hij vreemd>BELLEN :) 0800 023 3894 O-)

14. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat te doen met een gekraste cd :'-(
    Ik was dus pgr3 aan 't checken, tot m'n hond achter een kabel bleef hangen en m'n 360, zachtjes, op een stapel shirts omlazerde, niks aan de hand, maar het bekende circelzaag geluid ging al tekeer en 't was al gebeurd, niks aan de hand, opnieuw opgestart, wel met dikke krassen, paar uur gespeeld, tot ik in een las vegas track belande..
    Nu blijkt dat ik alle dagraces van Vegas niet meer kan rijden, dan krijg ik een disc error, nacht races en alle andere steden doen 't verder wel gewoon..
    Kuthond.. ik las ergens dat microsoft nu oppeens wel spellen verruilt?

15. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh das bale heej.. de volgende keer je deur op slot doen ofzo... en anders je hond ergens in een kamer opsluiten. Maar waar zitten jouw kabels, midden in de kamer?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  17. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Zag gisteren weer iets moois op mijn 360....

Je kan gewoon de tussenstand zien van een friend die een wedstrijd in bv NBA Live speelt.. Echt een mooie toevoeging..

18. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als een friend online komt knippert de ring of light, misschien was dat het*)

19. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je tv het dan niet ondersteunt. Maar om het weer gewoon te krijgen moet je hem peer op pal 50 zetten lijkt mij.

20. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Wat houdt PAL60 en PAL50 eigenlijk in?

(Sorry, ben lui om effe te zoeken ;) ;) )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina