1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pal op 60 en 50 Hz

2. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie weinig / geen verschil tussen de twee.... Mijn tv is 100hz, maakt dat wat uit? :confused:

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten maar als je er niet zo in thuis bent merk je het verschil alleen als je 2 verschillende naast elkaar zet. Ik heb zelf een 10 jaar oude tv. Als ik daar 60 Hz op inschakel zie ik het beeld in de hoeken een klein beetje "flikkeren" zeg maar. Maar ik heb gister een samsung HDTV besteld en die krijg ik over 2 weken binnen 8) (even afkloppen: |:-) dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit.

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  4. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    eej.. kan ik het geluid van me 360 over me stereo laten komen? ik heb een simpel stereotje die aangesloten staat op me tv, dus als ik tv kijk komt het geluid uit de speakers van me stereo. Als ik op de 360 speel en ik zet mn stereo aan hoor ik het geluid van me tv ( de zender waar me tv op stond toen ik de 360 aanzette) en niet van me 360.

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de rode en de witte plug die op de kabel zit van de 360 aansluiten op je stereo ipv op je tv. Ook kun je gebruik maken van de optische uitgang maar omdat je zegt dat je een simpele stereo hebt lijkt mij de 1e optie een oplossiung voor jou.

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. De nieuwe headset is een waar stukje crap. Echt, dat ding is best wel slecht. Ik kan hem maar niet in de juiste positie zetten, of ben ik nog gewoon dom? :{ De oude headset vind ik veel prettiger. Maar ik begrijp dat ie er wel werkt op de 360, maar je kan niet het volume veranderen en muten?

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    /\

Druk op ''guide'' button, daar moet je het vinden.

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je daar volume/ en of mute doen?

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe headset. Ik vind hem echt brak.. wat jullie?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de afgelopen dagen plots wat problemen met mijn 360. Als ik tijdens een spel op de guidebutton druk en vervolgens naar het dashboard wil gaan, dan loopt mijn 360 constant vast.
    Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik vind het inmiddels vrij storend.

10. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Durf het bijna niet te vragen, maar wordt er een gedeelte van de lampjes op de xbox rood?

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, er blijft gewoon een kwartje groen branden, alsof er niks aan de hand is.

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ik dnek dat er iets niet goed is met je xbox

13. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hier niet, ik vroeg het alleen maar :) Gelukkig is dat het niet.

Zou het dan niet weten Kameo :{ Zat te denken dat je harde schijf er misschien niet goed op zat, maar dacht gelezen te hebben dat er dan 1 kwart rood werd.

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een ander probleem. Mijn oude headset werkt niet goed op de 360. Ik hoor mensen wel, maar vaak met soort van ruis, de kwaliteit is best wel slecht. Terwijl ik er op de oude Xbox geen last van had. :confused: :{

En nog een vraag: Elke keer als je een album ript, moet je een nieuwe album aanmaken. Kun je niet alle geripte muziek tot 1 album samenvoegen? (dat kon op de oude Xbox wel).

En tot slot: Waarom heb ik slechts 12 GB free space?

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde het net zelf vragen, ik heb ook maar 12 GB space op mijn HDD, is dit wel de bedoeling?

16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de rest wordt al gebruikt door de 360 of is gereserveerd voor de 360 om goed te kunnen draaien.

17. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje hoe kan ik een externet harde schijf van 40 gig goed formatteren zodat de xbox hem goed herkent ik heb hem via partition magic geformateerd maar helaas dan wordt hij niet herkent en ik heb geen 98 er moet toch een manier zijn om dit goed te krijgen ik weet dat de xbox geen ntfs snapt maar fat32 wel dus ik formatteer hem hier in maar dan kan ik maar 32 gig gebruiken dus ik mis zeg maar 8 gig die ik graag ook wil gebruiken 2e partitie werkt ook niet met welk programma werkt het wel ?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Fat32 zit anders in elkaar dan NTFS .. dus je raakt inderdaad een aantal GB kwijt ... de xbox 360 herkent ook geen grote hdd's en niet alle hdd's worden ondersteund

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een tijdje spellen heb gespeeld wordt mijn 360 wel erg warm, je kan hem nog wel aanraken (je verbrand je niet), maar hij is wel erg heet zeg maar. Is dit bij alle 360's of moet ik hem op een luchtiger plaatsje zetten?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dit is bij alle xbox 360's zo :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina