Inmiddels is mijn 360 overleden, ik heb 2 weken probleemloos kunnen spelen, maar nu is dat echt over.
Ik had de afgelopen dagen al dat spellen vastliepen, maar het is nu flink erger geworden.
Ik was vanochtend NFS MW aan het spelen, en opeens liep het scherm vast, en kreeg ik allemaal witte strepen over mijn scherm heen. Ik heb vanmiddag Call of Duty 2 gekocht, en ook deze loopt met dezelfde problemen constant vast, dit geld ook voor PDZ en Kameo. Als ik in het dashboard ben, dan is er niks aan de hand, maar zodra ik maar ingame kom, dan loopt het spel vast, kraken mijn speakers en komen er allemaal witte strepen door mijn scherm.
Inmiddels, loopt de xbox alvast bij het launchscherm.
Ik ben op het moment echt woest, het is gewoon schandalig dat zoveel 360's kapot zijn en niet werken.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik heb inmiddels Microsoft gesproken en die komen hem maandag ophalen. Een nieuwe 360 kan ik in de eerste week van januari pas verwachten. Ik ben op het moment zo pissig, dat wil je niet weten, kan ik ruim effe 2.5 week op mijn 360 gaan zitten wachten.
Lekker zeg, heb vanmiddag allemaal nieuwe shit gekocht, die ik dus niet kan gebruiken.
Laatst bewerkt: 17 dec 2005