Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kunnen framedrops en popups nooid aan de console liggen maar ligt dat een de makers van het spel die de grafische mogelijkheden van de 360 niet goed kennen en dat het allemaal rap rap af moet zijn
     
  2. leonnoel

    leonnoel Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ...

    kutzooi kan m'n xbox 360 al inleveren, is nu al kapot...microsoft heh|:-
     
  3. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het nummer van de Xbox Support?
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Pop Up komt vaak voor vlak voor de start van een wedstrijd bij PGR3, als hij die camerastandpunten om de auto neemt, terwijl hij aftelt. Tijdens racen ben ik het nog niet tegen gekomen. Overigens komt de Pop-Up niet altijd voor.

    Bij CoD2 is het af en toe bij Multiplayer Splitscreen.

    Ik denk dat het met het laden heeft te maken, en dat hij minder goed laad wanneer je 360 warm is, en weinig geventileerd wordt.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, echte xbox fans weten dat geowoon uit hun hoofd..

    0800-023 3894

    Bel me maar snachts om 3 uur en ik zeg het zonder fouten:+
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al een USB toetsenbord op de Xbox 360 geprobeerdt?
     
  8. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet persoonlijk, maar een beetje 'ZOEK' werk had je het antwoord geleverd dat het werkt voor tekst, maar niet voor spelbesturing.
     
  9. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1

    LOL !!!!

    Echte xbox fans ???, of moeten we hieruit opmerken dat jij
    1: geen verstand hebt van de console ?
    2: veel defecten hebt met de xbox en de 360 ?
    3: je voor de minst geringste defect/foutmelding al helemaal flipt en jankend aan de telefoon hangt ?

    Een ECHTE xbox fan hoeft dat nummer niet uit zijn hoofd te weten :p ook niet om 3 uur 'snachts :p

    [BTW: Deze post is NIET sarcastisch bedoeld]
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels is mijn 360 overleden, ik heb 2 weken probleemloos kunnen spelen, maar nu is dat echt over.
    Ik had de afgelopen dagen al dat spellen vastliepen, maar het is nu flink erger geworden.
    Ik was vanochtend NFS MW aan het spelen, en opeens liep het scherm vast, en kreeg ik allemaal witte strepen over mijn scherm heen. Ik heb vanmiddag Call of Duty 2 gekocht, en ook deze loopt met dezelfde problemen constant vast, dit geld ook voor PDZ en Kameo. Als ik in het dashboard ben, dan is er niks aan de hand, maar zodra ik maar ingame kom, dan loopt het spel vast, kraken mijn speakers en komen er allemaal witte strepen door mijn scherm.
    Inmiddels, loopt de xbox alvast bij het launchscherm.
    Ik ben op het moment echt woest, het is gewoon schandalig dat zoveel 360's kapot zijn en niet werken.

    Iemand enig idee wat dit kan zijn?

    Ik heb inmiddels Microsoft gesproken en die komen hem maandag ophalen. Een nieuwe 360 kan ik in de eerste week van januari pas verwachten. Ik ben op het moment zo pissig, dat wil je niet weten, kan ik ruim effe 2.5 week op mijn 360 gaan zitten wachten.
    Lekker zeg, heb vanmiddag allemaal nieuwe shit gekocht, die ik dus niet kan gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  11. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0


    hoe staat jou xbox360 palt of recht?
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij staat rechtop.
    Heb net probleemloos 2 uur Call of Duty 2 gespeeld.
    Ik stop er een dvd film in, en boem, witte strepen, krakend geluid en muurvast.

    Ik krijg de volgende strepen op mijn scherm (screen is trouwens niet van mij, dus die e 79 melding krijg ik niet).

    [​IMG]

    In het volgende filmpje zie je wat ik precies bedoel (is een filmpje van een anders, wel hetzelfde probleem, de strepen en een freeze): http://www.gamershell.com/downloads...h=J3vPSjYo63SQw

    Microsoft zei dat er waarschijnlijk iets gesmolten was in mijn Xbox. Maar als er iets gesmolten is, hoe kan dat ding dan nog aangaan?
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Kheb t nu eindelijk gevonden, bedankt
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een kleine update,

    Ik heb het volgende in deze volgorde geprobeerd:

    - spanning eraf gehaald en zo`n 10 minuten laten staan;
    - hdd en wireless adapter los gehaald;
    - spanning aangesloten en de console aangezet;
    - geen problemen tot zo ver;
    - console uitgezet, hdd weer aangesloten;
    - console weer aangezet en de hdd geformatteerd;
    - wireless adapter aangesloten en de initial setup gestart;
    - gamertag gerecovered en alles werkt tot zo ver prima;

    Voorlopig ben ik nu al weer een dikke drie kwartier Kameo aan het spelen, helemaal probleemloos!! Als het nu een hardwarefout zo zijn, moet ik toch ten minste een foutcode of LED combinaties van rode lampjes krijgen? Zowel de console als de voeding geven beiden geen indicatie van een hardwarematige fout of overhitting enz...

    Erg vreemd allemaal :{.

    Zou het misschien zo kunnen zijn dat de Call of Duty 2 die ik heb corrupt is? Zoiets had ik volgens mij wel ergens gelezen, dat meer mensen daar last van hadden....

    Edit//

    Nu is ook Kameo weer vastgelopen, alleen dit keer geen vage witte blokjes maar een "normaal" stilstaand beeld. Na een reboot doet alles het weer gewoon, maar voor hoelang :confused:
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  15. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Een spel kan toch niet zomaar heel je xbox over de zeik helpen.. Misschien is die hdd connector niet geweldig.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee dat gaat er bij mij ook niet in!
    Maar ik zal de hdd er eens afhalen, en dan nog eens een stukje spelen.

    Edit: Heb inmiddels de HDD eraf gehaald en Perfect Dark geprobeerd. Op het moment dat het filmpje is afgelopen en je zelf aan de slag mag, boem, vast.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 wireless controller doet een beetje vaag. De eerste bijgeleverde batterijen waren op, dus ik ging over op het play en charge kitje. Na een aantal uurtjes was deze opgeladen.

    Toen ik op een gegeven moment de xbox uitzette, zag ik opeens dat er nog een lampje op mijn controller brandde :confused:
    Het lampje van player 4 brandde zachtjes :confused: Als ik dan vervolgens een keer op de knop van de controller druk, gaat hij weer uit, op vervolgens weer zachtjes aan te gaan....weirde shit...Verder werkt hij normaal tijdens het gamen, en staat het lampje onder 4 gewoon uit.

    Nu ligt dus de hele tijd mijn controller met het lampje van player 4 zachtjes aan. Iemand die dit ook heeft gehad? Oplossing?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb een vraag, is het mogelijk om het arcade game hexic HD terug te krijgen op je xbox 360 als je m hebt verwijdert????
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Neh.. ik weet gewoon veel van like xbox \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina