1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    JoyTech..blegh

    Het liefst wil ik alleen origineel spul, die controllers van Joytech voor de 360 zien er ook niet uit!

    Maar hebben jullie nou gaten die dichtzitten op de zijkant van je 360? bij mij zijn er een paar dicht, heel weird.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    dat heten bevestigings punten.... je binnekant moet tog ergens aan hangen... en als dat het niet is ... who cares!!!
     
  4. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn 360 gekregen en als ik em nou aansluit krijg ik geen beeld maar wel geluid. Ik heb em aangesloten op een gewone tv met rgb scart aansluiting. En heb gewoon de hele rode, hele witte en gele kabeltje in de scart gedaan. Wat doe ik fout of wie kan me helpen?
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het knopje die aan je kabel zit staat misschien op HD, ipv normaal.
     
  6. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt! dankjewel
     
  7. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    52351 Joytech, White Control Center (RGB Scan) Xbox 360 € 119.00 15/jan Joytech
    52388 Joytech, White Control Center (Component) Xbox 360 € 119.00 15/jan Joytech

    Weet iemand wat dit zijn en/of waar ze voor dienen????
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Halo 2 ook gekocht, maar ik vind dat het spel nog steeds veel kartelrandjes vertoont. Ik speel nu op een HD ready TV op 720p kwaliteit, Alles op HD stand dus. PGR3 heeft ook last van kartelrandjes, is dit normaal, of hebben meer mensen dit. Het lijkt wel alsof het zo scherp is, dat het niet echt vloeiend meer loopt. Ik heb dit wel deels kunnen verhelpen door de scherpte van mijn TV zo laag mogelijk te zetten.

    Is dit met de Advanced Scart kabel minder?

    Edit:

    Ik heb het vergelijk filmpje (Gamespot) van Halo 2 op de 360 en de gewone Xbox gezien. Ik zit zeer dicht in de buurt van de normale Xbox, ipv de 360 prestaties.

    Kan de kwaliteit minder zijn door het DVI-I naar Component kabeltje? Of de Tulp verbinding? Die laatste is niet verguld.

    Wat ik me ook afvraag, komt Microsoft nog met een DVI kabel, want dat zou een hoop van mijn problemen oplossen..
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  9. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    (niet doorvertellen hoor maar volgens mij heeft iedereen bij Statische beelden kartelrandjes... ik iig wel... maar alleen als het beeld helemaal stil staat...)
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb af en toe meer het gevoel alsof ik op een PC speel met de resolutie op 600x800, dat lijkt me toch niet de bedoeling. Bij COD2 valt het nog mee, daar is het redelijk weg te werken met de scherpte van de TV. Maar verder heb ik zeer onrustig beeld, bij PGR3 veel gebouwen en afzettingen die het streepprobleem hebben (veel balken naast elkaar, die dan gaan 'bewegen'). Terwijl ik juist op Internet vind dat dit met 720p juist net een stuk gereduceerd zou moeten zijn. Dat is het ook, maar alleen bij stilstaand beeld. En de wagens hebben allemaal kartels, ook bij het racen, alsof je dus op een lage resolutie speelt.

    Halo 2 is wel ietsjes beter, maar komt niet in de buurt van wat het zou moeten zijn.

    Het lijkt me sterk dat ik nu het maximale uit de 360 haal,
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm heb je een premium of core .. met andere worden heb je wel de goede kabels voor je hdtv gebruikt. Anders zou ik ook ff de handleiding van je TV er bij pakken .. om te kijken waar je je kabels het best kan aansluiten
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Premium, maar omdat ik geen Component ingang in mijn TV heb, maar alleen DVI, zit er eerst een Tulp stekkertje achter, en daarna een kabeltje om over te gaan naar DVI (dat kabeltje zat bij mijn TV).

    Nu is denk ik dat laatste kabeltje niet goed, of dat Tulp stekkertje.

    Edit

    hmm, dit kwam ik tegen bij de FAQ over de 360 op de site van teamxbox

    Misschien moet ik wachten op een DVI kabel, of toch coor de VGA kabel gaan met een goede VGA naar DVI stekker ertussen.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  13. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik heb misschien vanavond de 360 mey most wanted. heeft iemand cod2 die hem met mij wil ruilen voor most wanted? ik woon in leiden Z-H
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ruilen kan je beter in de xbazar doen .. op deze plaats heeft het geen zin
     
  15. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeyz ik had een vraag. Zou je bij de FRS ook met 'played it trade it !' je X360 spellen goedkoper kunnen krijgen?
     
  16. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien maar ik denk het nog niet, meeste mensen die een xbox 360 hebben zijn Hardcore en die verkopen hun games op tweedehands internetsites. Misschien accepteert FRS ze ook nog niet, als ik jou was zou ik het gewoon vragen :)
     
  17. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me morgen PGR# halen denk ik, of weten jullie nog iets beters?
     
  18. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Hem nu kopen :D
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Weet iemand waar je nog een xbox 360 kan bestellen zonder verzend kosten?
     
  20. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast deze tread is voor vragen over de hardware van de 360 niet voor de games _0/

    Zit je te kijken wat voor spel je wilt moet je reviews lezen op Xboxworld.nl of andere site of je koopt een mooi games blaadje :)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina