1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    heej ff vraagje ik heb hem net bij bol.com gereserveerd en daar stond dat 2-4 werkdagen... betekent dit dat ik hem dinsdag of zo al heb???
     
  2. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    da's pech, 360 weg :p
     
  3. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand me vertellen waarom ik op een harde schijf van 20 gb maar 13 gb vrij heb, moet ik hem eerst formatteren ofzo.
    Of zijn de 7 gb voor intern gebruik.
     
  4. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Stad en land al afgeweest voor een harde schijft voor de XBOX 360, merendeel geeft aan dat deze nog niet leverbaar is. Zal over enkele pas leverbaar zijn en uitgegeven worden door microsoft.

    Dat de premium pakketten op zijn en je moet een core kopen oke. Maar vind dat microsoft op zijn minst had kunnen zorgen dat de harde schijf ed gewoon leverbaa rmoesten zijn.
     
  5. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    woow er wordt 700 euro geboden voor een premium 360 op marktplaats egt ziek :eek:
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of ik een Advance Scart Kabel nodig heb? Ik ga spelen op een normale tv, en ik krijg binnenkort een premium pakket (zit die kabel daarbij??)
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe pas je de Thema's aan??!
     
  8. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier nog meer last van? Mijn optische kabel wil niet blijven zitten in de optische ingang van die kabel. Iemand een oplossing?
     
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of zijn de graphics van pdz op een normale tv ( plasma )
    heel erg lelijk
    zelfs farcry en halo2 zijn mooier
    en weet iemand of de graphics mooier worden met zo een advanced scart cable ..??

    want dit is toch heel erg k#t
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  10. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij op een lcd is perfect dark echt geweldig, zonder hd.
    Ik heb een advanced scart eraan hangen, ik denk dat het echt wel wat uitmaakt.
    Heb je het ook in het spel zelf aangepast, want hij staat op standaard tv, en dan heb je volgens mij nog lcd, plasma en nog wat.

    En dat van de optisch kabeltje heb(had) ik ook last, heb er niets aan gedaan, maar hij blijft opeens wel zitten.
    Heb hem een paar keer goed aangeduwd.
     
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    jah had em op plasma gezet maar nog steeds zelfde kwaliteit alleen dan donkerder beeld

    maar word het mischien mooier als ik die 3 kabeltjes zonder die zwarte scart ding op me tv doe
    of is dat gewoon het zelfde
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2005
  12. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik vergeleek de graphics van pdz met farcry ;)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De kans is 0,1% als je een winkel tegenkomt waar je Xbox360 hardware/software kan kopen.
    Vanmorgen bij de MM mijn Xbox360 opgehaald alleen hadden ze nog niet de game PDZ binnen gekregen.
    Toen maar naar de Intertoys en daar hadden ze helemaal niets van de Xbox360 en zelfde was bij de Bartsmit.
    Ik huppelde verder naar de FRS , zij hadden alleen maar 2 faceplats en 1 controller.

    Aangeslagen liep ik door naar Gameshop-Twente en gelukkig hadden zij nog PDZ.
    Heb wel de limited Edition meegenomen , was maar € 5 duurder.

    Vind het wel behoorlijk tegenvallen van Bol.com
    Heb van hun vandaag niets gekregen.
     
  15. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP!!!!

    Heb net mijn xbox 360 aangesloten op mijn pc monitor, met de VGA kabel, en vervolgens blijft de xbox elke keer als ik Halo 2 er mee probeer op te starten de melding geven dat mijn resolutie niet goed staat, en dat ik dat bij display moet veranderen...

    ik heb ondertussen alle resoluties geprobeerd maar dit probleem blijft..

    als ik echter de gewone xbox kabel gebruik (composite) dan start halo 2 gewoon op, maarja dat is dus met een tv en niet met mijn monitor...

    iemand enig idee wat ik hier mee aanmoet?

    lijkt mij niet dat je zodra je een HD kabel in je xbox douwt dat je dan gelijk een heel aantal xbox 1 niet meer kan spelen

    De hele Gta serie is wel gewoon te spelen, alleen Forza, Halo en Halo 2 niet.. (verder nog niets geprobeerd)

    het verschil tussen het wel en niet werken dat bij het verschil van kabel gebruik wisselde verontrusste mij al genoeg om dit eerst maar eens even uit te gaan zoeken.
     
  16. berry

    berry Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een aantal vraagjes:



    1.De dashboard van de X360 is in het engels, maar het schijnt dat je dit ook kunt veranderen, maar helaas niet in het Nederlands. Zou het mischien in de toekomst wel mogelijk zijn dat je dit kunt instellen in het Nederlands??



    3.Is de dvd-kwaliteit van de x360 mooi?


    4.En bij de Xbox live marketplace kun je dus dingen kopen met punten,die punten moet je kopen in een winkel en dat schijnt dan hetzelfde te werken als een prepaid kaart.
    Maar kun je die punten ook verdienen??? Bijvoorbeeld als je van je tegenstander wint, dat je dan bijvoorbeeld 5 punten krijgt ofzo die je dan vervolgens kunt besteden op de marketplace???
     
  17. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    echt dom ben ik had me scart kabel in mijn av3 ingang gedaan in plaats van in de av1 ingang nu heb ik krijg ik veel mooiere graphics en alles glimt :D
     
  18. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig, ik zou zeggen game ze, heb je eigenlijk ook maar 13 gb vrij op je schijf.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 12GB vrije ruimte op mijn HDD.

    Op en HDTV ziet het echt master uit, net echt. :D
     
  20. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je toevallig ook waarom op een 20 gb schijf er nog maar 12a13 vrij is|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina