1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat is waarm. staat in deze thread een paar keer uitgelegd ... 7gb word gebruikt voor MMORPG's, Xbox emulator en nog veel meer leuke dingen

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Jongens ik heb een vraagje:

iemand uit mijn friendslist heeft dus een tweede profiel in zijn dashboard aangemaakt voor zijn broertje maar is het ook mogelijk dat hij dan samen met zijn broer in een server kan gamen met andere mensen???? zo ja, hoe dan??

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2005
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    euh hangt van het spel af ... en of het een gast account is en of het een xbox live gold account is ... ik kan hier geen antwoord op geven

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Fardo
    hij speelt dan COD 2 en PDZ online, en volgens mij maakte hij een gast account aan en ze hebben dus een xbox360 waarop ze samen willen spelen ;)

Ik kon me herinneren dat het bij Halo 2 wel kon....

5. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik heb nou een mega probleem. ik heb net nfs most wanted gespeeld en toen ik klaar was met spelen wou ik kijken hoeveel krassen op die cd zaten en dat waren vrij weining totdat ik een scheurtij bij de cd vond (bij dat ene gaat in het midden )
    most wanted werkt nog perfect enzo alleen stel dat het scheurje groter wordt krijg ik dan een niewe cd ? wi emoet ik dan belleb? microsoft of ea games allleen het domme is als ik ea games bel dan bel ik direct naar engeland want de handleiding staat ook op het engels
    kan me iemand aub helpen please

6. stevenbool

stevenbool Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik ervoor zorgen dat mensen bij mijn 'gamecard'' kunnen zien welke spellen ik heb gespeeld? er staat nu namelijk nix.

7. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je zeker nog geen game gespeeld maar heeft ieamnd een antwoord op mijn vraag

8. stevenbool

stevenbool Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jahwel, kheb wel een spel gespeeld en ben ook aangesloten op live...

9. appeltaart

appeltaart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je je dashboard ook in nederlands stellen?, bij mij staat bij languages geen nederlands

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dat kan niet

11. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand van jullie scheurtjes in de DvD van games zitten? Zo ja wat hebben jullie dan gedaan of wat is het beste dan om te doen?

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Terug naar de winkel er mee?

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Fardo
    heb je al enig idee??, zie mijn reactie(s)

14. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    ff een domme vraag:9. hoe strip ik die kabel van de xbox? wil hem namelijk op mijn stereo aansluiten maar krijg maar dat lukt nu niet.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Omruilen bij de winkel waar je het spel hebt gekocht. Controleer het nieuwe schijfje voortaan even in de winkel. Gaat het nieuwe schijfje weer kapot, bel dan dinsdag met de helpdesk van MS, want dan ligt het aan je Xbox 360.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ff een vraagje, Kan je ook op Xbox 360's Marketplace demo's downloaden zonder dat je het internet aan hebt staan?

17. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:

Ik zet net dus mijn xbox aan om effe te gamen, staat er ineens : your gamertag has been corrupted! al your saved files are deleted, 0 profiles found!

ik dacht : k....z...!

weet iemand wat er nu aan de hand is?

18. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de Xbox uitgezet toen hij aan het saven was of iets dergelijks? Zo nee, dan is er toch iets fout gegaan waardoor er data op de harde schijf is beschadigd. Denk dat je nu je gamertag moet recoveren.....:'-(

19. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    okay thanx, maar er is niets erg aan de hand ofzo? ik dacht corrupted!?> zal niet goed zijn, volgens mij had ik hem netjes afgesloten, maar ik ga wel even recoveren _O_

20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Vreemd is het wel! De vraag is nu alleen hoe het zover is gekomen dat je gamerprofile met bijbehorende savegames zijn beschadigd. Normaal komt het doordat de console wordt uitgeschakeld of vastloopt wanneer er wordt gesaved. Maar als jij zegt dat je hem gewoon netjes hebt afgesloten...
    Het is natuurlijk al erg genoeg dat je alle savegames kwijt bent hierdoor :eek:

Houd het even in de gaten, en bel desnoods even met de helpdesk voor de zekerheid. Misschien komt het hen wel bekend voor!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina