1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Hey volgens mij werkt jouw idee, maar wat en hoe heb je het onder je console en voeding gedaan?
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Waar moet je eigelijk die microfoon doen en die play and chagre (of zo iets:+)
    in doen:eek:

    edit: play and dinges weet ik al, nu nog die mic*)
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    De microfoon moet je in de onderkant van je Controller instoppen
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Play & Charge kit in de USB poort.
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een L!ve probleem ik word tijdens online gamen afgemeld!en dan moet ik naar het dashboard om weer aan te melden:mad:
     
  6. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder de voeding heb ik gewoon 4 pootjes van een DVD rekje geplakt. Onder de console echter zitten 3 op-elkaar-geplakte Rumikub stenen(stond toevallig te verstoffen op de zolder:cool: ). Je moet echter wel zorgen dat de zelfgemaakte pootjes aansluiten op de kleine nopjes aan de onderkant van de console en dat ie er recht op staat. En geloof mij het hitte probleem verdwijnt.
     
  7. Boulogneboy

    Boulogneboy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    verkeerd:p
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  8. Fat-Boy

    Fat-Boy Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Zit er bij een xbox 360 premium ook een play and charge kit en battery pack of moet je deze los kopen?
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Die Play & Charge Kit moet je los kopen.
     
  10. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee waar je een mooie tas voor de 360 kan kopen om je 360 goed mee te kunnen vervoeren???
     
  11. Fireball86

    Fireball86 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stop de mijne in de oude xbox tas, alleen past de voeding daar niet in. Wel heb ik bij de gameshop twente in hengelo hele mooie 360 tassen gezien. Dus ik denk dat je even naar een gameshop ofzo zal moeten.
     
  12. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ze verkopen die tassen dus al bij sommige gamewinkels, ik zal deze week wel is informeren...

    k woon zelf in pijnacker, dus als mensen nog meer tips hebben dan graag, ook graag een prijsindicatie..

    vr. gr.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Had ook ff een vraagje.

    Mijn headset van de xbox360 heeft het begeven, ik kan wel tegen andere mensen praten (en zij horen mij dan ook) maar ik kan nix ontvangen, dus ik hoor nix. Echt te irritant.

    Moet ik hiervoor naar de winkel gaan of naar Microsoft bellen?. En kan je dit btw wel op garantie een nieuwe krijgen?
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag ze donderdag nog bij de MediaMarkt in maastricht liggen
     
  15. Jan

    Jan Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit de laatste tijd veel need for speed te spelen de dvd is niet uit mij xbox geweest (xbox is niet verplaatst) en nu wou ik heb vannmorgen starten en dat ging niet (andere spellen wel)
    Dus ik de dvd eruit gehaald blijk de dvd helemaal onder de krassen te zitten.
    Bij mij andere spellen heb ik dit helemaal niet en die speel ik toch ook vaak.

    wat kan ik hier tegen doen.?
     
  16. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mediamarkt in Den Haag heb ik ze nog zien staan, ze waren iets van 60 euro, misschien iets minder.
     
  17. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    60 euro, das een hoop geld

    ik heb nu een officiele xbox 360 tas bij future zone gehaald voor 35 euro.. was de laatste, ziet er netjes uit!!

    gr
     
  18. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over de headset:
    Toen jullie hem in de controller stopte werkte hij toen gewoon of hebben jullie iets ''speciaals'' gedaan? Bij mij werkt hij namelijk niet, ik heb echt alles geprobeerd...

    Iemand een antwoord?
     
  19. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkte het ook niet in het begin. Wat je moet doen is, het volgende. Ga naar setting van het dashboard. Daar kies je family settings en vervolgens xbox live setting en daar "allow"(toestaan) je alles. Als het dan nog steeds niet werkt dan is waarschijnlijk de headset kapot.

    P.S. Ik vind de headset het heel slecht. De stemmen van andere gamers zijn heel vaag.
     
  20. Fat-Boy

    Fat-Boy Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook meer dan twee play & charge kits aansluiten op je 360 en hoeveel controllers met draad kan je tegelijk gebruiken?:confused:
    Zijn die oplaadbare batterijen van Microsoft echt nodig of kan je die er ook zelf in stoppen?

    :D 8) :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina