1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox en Netwerk gaan op 1 of andere manier niet samen :mad:
    K heb het al gevraagt op het forum maar ze geven geen antwoord.
    Dus ik kan al geen Xbox Live spelen.
    Moet je voor die andere 2 (Media Connect en Media Center) je Xbox aan het internet hebben verbonden ?
     
  2. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ,
    ik heb een vraagje over cod.
    als je online gaat kan je wel een server joinen door de lobby maar ik vind nergens een server lijst... want er is wel een soort server lijst maar die is altijd leeg...
    iemand enig idee:)?
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je even wachten dat er iemand in komt.

    En er is niet echt een server lijst.
     
  4. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    weer even een vraagje ;):)
    bij cod speel ik ranked.. maar hoe kan ik erachter komen wat mijn rank is dan?
    bedankt alvast
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand misschienwaar je dst wireless usb ding goedkoper kan krijgen.
     
  6. F1racer

    F1racer Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een xbox te kopen maar ik wat vraagjes over de graphics.
    Ik heb gehoord dat de graphics op de ps3 mooier worden dan op de 360 is dit waar?
    En is het zo dat de games die er nu zijn op 1 core gemaakt zijn en dat als er dus een game met 3 gemaakt wordt dat de graphics nog verbeteren?

    BVD
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje domme vragen.. dudielijk geinspireerd door PSX Fanboys graphics kunnen we nog niet weten omdat dat ding er nog niet is, en dat van die core is gedeeltelijk waar. de GPU moet het natuurlijk ook maar aankunnen. ik denk dat die 3 cores gewoon show is
     
  8. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap eigenlijk niet wat er nou zo revolutonair eraan is, men melde alles van fantatische grapichs. enz Ik zag hem en dacht: is dIt het? het systeem is wel goed alleen die graphics is alles behalve revo.
     
  9. BuSSiE

    BuSSiE BuSSiE

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nou het mooiste vind van dat hele PS3 vs. Xbox gebeuren is dat bij de vorige generatie tegen iedere willekeurige PS fanboy waartegen je over de graphics begon, er gelijk werd gezegd ja het gaat om de gameplay. Nu PS3 op papier betere hardware heeft dan de xbox zijn de graphics ineens een hot item bij diezelfde fanboys :D
    Persoonlijk denk ik nog steeds dat beide consoles elkaar niet erg veel zullen ontlopen qua grafische pracht. Je zult dus idd bij je keuze vooral moeten afwegen welke spelllen jou het meeste liggen. Voor mij is de Xbox line-up het aantrekkelijkst. Bovendien geniet ik nu al 3 weken van mijn Xbox 360 terwijl de PS3 nog minstens een aantal maanden op zich laat wachten :)

    Om je vragen nog kort te beantwoorden: Niemand weet nog of de ps3 werkelijk mooiere graphics heeft dan de xbox en het is idd waar dat nog niet de volledige potentie van de xbox is tentoongespreidt. Het zal waarschijnlijk nog wel zeker een jaar duren voordat we echt gaan zien wat hij allemaal kan
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  10. F1racer

    F1racer Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    De games voor de 360 spreken mij ook meer aan dus dan weet ik het wel, en dat kleine verschil in graphics maakt dan dus ook niet zoveel uit
     
  11. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    hellup !!
    als ik online ga bij cod 2 dan kan ik niet meer praten via mijn headset en hoor ik ook niets meer door mijn headset..., maar ik hoor de mensen praten via mijn boxen :confused::confused: terwijl het ingesteld staat op play through headset.. iemand??
     
  12. BuSSiE

    BuSSiE BuSSiE

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zit je headset niet goed in je controller, dan gaat ie automatisch op sound through speakers. De andere mogelijkheid is dat ofwel je headset ofwel de audio out op je controller kapot zijn.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat zou lullig zijn.
    Ik denk echter dat je je Headset er niet goed hebt ingeklikt.
    Iemand op dit Forum liep met hetzelfde probleem namelijk. Je denkt dat hij erin zit, maar je moet even goed door klikken.

    Edit:/
    De tekst die eronder stond hoort in het Live draadje.
    Niet goed gekeken.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  14. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde probleem ook een paar keer gehad.... ik bleef gewoon doorspelen en opeens ging het geluid weer via mn headset... :confused:
     
  15. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    de ps3 is niet beter op papier. de ene is beter daarin en de ander daarin en de cell cpu als je die bedoeld nou die is niet zo krachtig dan we dachten. maarjah het ligtr echt aanm de games die je wil spelen. en ik vind persoonlijk de games die uitkomen op de 360 beter dan wat er op de ps3 zal uitkomen. ;)
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    weet iemand of er al een on-officiele 360 tas verkrijgbaar is? (een soort laptoptas)

    en waar ?

    groet
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens op ebay
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey gasten,
    Ik Heb een vraagje.
    Ik ben namelijk van plan om binnenkort een nieuwe pc te gaan kopen.
    Maar ik vroeg me eigenlijk af wat hje precies met media center kan doen??
    Want ik weet dat je films enzo kunt streamen na je 360.
    Maar wat kan je er nou nog meer mee??
    (op je tv en xbox360)
     
  19. appeltaart

    appeltaart Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik weet geen on-officiele, maar op bol.com heb je er wel 1 van microsoft


    kan en hoe verander je je gamerpicture met je eigen foto?
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet Appeltaart
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina