1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    iemand enig idee hoeveel games er in totaal zijn voor de 360..
     
  2. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    ff snelle vraagje

    als je de premium 360 koopt, krijg je dan de Xbox LIVE GOLD abbonement gratis erbij? of moet ik die appart kopen voor 60 euro???
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je krijgt een trial van een maand ... maar wil je langer op live dan moet je die inderdaad apart kopen .. geldt trouwens ook voor de MS Points
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, nu staat ie bij mij ook nog beneden:).

    @ fardo thanks, Nog steeds te prijzig. Aangezien de techniek maar 20 ~ 30 euro kost ofzo, koop em wel een keer in de opruiming ofzo. Nu eerst een Memory Card \o/
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb ff met mijn PSP getest of ik een beetje bereik boven heb om mijn eigen kamer. Wanadoo ding staat 1 verdieping lager en had zo'n 70 a 75% verbinding met het internet. Kan ik dan wel goed op Live als ik hem zo aansluiten boven met dat draadloze ding van de Xbox360?

    Bevalttie een beetje ErroX :)?
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb een hele lange kabel gekocht, met daar aan een draadloze verbinding. Die staat nu bij het trapgat, en heb bereik van bijna 100% Op mijn kamer zelf heb ik namelijk 0% :+

    Ik vind het trouwens wel stom dat wanneer je je GT wil veranderen, dat je daar dan 800 punten voor moet neerleggen. Bij PS2 was het gewoon, dat je maximaal 3x per jaar je gamertag mocht veranderen. Nu wil ik alleen TTR voor mijn naam zetten, kost me dat meteen geld :confused:
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel je?:p

    -> mijn wireless verbinding trekt het makkelijk tot boven. Ontvang zelfs signaal van mensen die 25 ~ 50 meter verder op hun router hebben staan (gemeten met jawel.. ook een psp:+)
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hoofdlettertje naar een kleine letter veranderen kan niet eens :'-(
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja, opzich wel goed. Kijk Microsoft moet ergens een grens trekken.
    Die is dus bij niks veranderen.
     
  10. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    --- Ik zie nu dat dit beter bij Xbox 360 Live past ---
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  11. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al hoe je je savegames van je oude xdoos kunt halen en op je nieuwe kunt zetten? zit er niet op te wachten om GTA:confused:A weer helemaal opnieuw te moeten spelen....
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet.
     
  13. Jeffry

    Jeffry Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon de vraag wel in deze threat vinden, maar het antwoord niet... waarom is ruim 10 Gieg van de HDD al gebruikt? Wat staat daar op, de updates etc of is dat wel te verwijderen op een of andere manier. Ik vind het nogal veel namelijk wat er direct al niet meer vrij is.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    13 GB voor eigen gebruik
    7 GB voor Cache, Backwards Compatibility en nieuwe (nog niet aangekodigde) funkties
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik neem aan het programma zelf. Ik weet ook niet zeker, ben geen computer kenner. Maar tis netzoals als Windows denk ik...

    @Fardo was me voor....Je kan hier ook nooit iemand een antwoord geven of hij post alweer :+

    Fardo _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope programma staat op de chip zelf ... mijn uitleg klopt ;)
     
  17. Jeffry

    Jeffry Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nou dan ben ik zeer benieuwd naar de nog te komen functies!
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hele kleine barstjes

    Ik zit bij een probleemje. Maar laat me eerst zeggen dat ik een freak ben als het er op aan komt dat mijn games, console, dvd's,...in orde moeten zijn. Dus ik heb zeker niets mis gedaan.
    Het probleempje zit zo, ik keek daarstraks op de achterkant van de dvd van condemned, en zag aan de binnekant(rond het openingetje) kleine barstjes:eek: ! Heel erg vind ik dit,aangezien ik de dvd nooit aan de onderkant aanraak. En in de dvd hoes, zit de game ook perfect. Waar ligt dit nu aan, aan mijn xbox 360 of aan de game zelf,waarbij net deze game een te klein openingetje had?
    En zou ik het zo laten zijn? Want momenteel werkt de game nog perfect,maar ik hoop ook dat het zo blijft, en niet verslechterd...:eek: ,maarja, eigelijk ziet alles er nog perfect uit, buiten die hele kleine barstjes...
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    komt van die doosjes kijk eens bij cod2 die je hebt heb je daar geen barsten ook scheurtjes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina