1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee niet als je meerdere xbox 360 heb ... en je moet altijd je xbox 360 met een controller joinen (zie de handleiding) ;)
     
  2. Angelwithsoul

    Angelwithsoul Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar... Ik koop morgen wel een VGA kabel en dan een echt 360 spel erbij... Als Halo het toch niet goed doet met een VGA kabel :'-(
     
  3. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dus bij mij. Heb wel degelijk de juiste RCA's ingeplugd.
    (alles bijeen hangen hier iets van een 40-50 RCA kabels, tv - dvd - surround 5.1 - xbox - versterker) maar goed dat de xbox niet op de surround hangt... ;) what a cablemess.

    ik vind de oplossing ooit per toeval wel.
     
  4. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in de pu dat je met je x box 360 ook kan opnemen van tv in dvd kwaliteit en het dan op je harde schijf wordt opgeslagen..weet iemand hier iets van ??
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je een Media Center pc hebt dan kan dat ... het word niet op de HDD opgenomen maar op de HDD van de Windows Media Center XP 2005 PC
     
  6. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, kan je er voor zorgen dat bij het opstarten een spel niet meteen wordt geladen? Zodat je zeg maar eerst naar het dashboard gaat en dan pas eventueel een spel kan starten. Ik speel vaak alleen even snel wat arcade en het is irritant als elke keer wanneer ik opstart ik de intro van doa4 moet kijken.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Start de console op met open disk... dan is doa4 eruit, en kan je doen wat je wil...
     
  8. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    maar geen optie dus
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee verder geen optie .. je kan op de media center knop drukken van je afstandbediening (als je deze hebt) ... en daarna op b drukken
     
  10. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt via de Dashboard knop,en dan Y wel naar het dashboard(marketplace ect toe).Dus je hoeft niet elke keer de lade open te zetten,of met zonder disc op te starten
     
  11. Angelwithsoul

    Angelwithsoul Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een Xbox 360 Premium vandaag gekocht en die via ADV. SCART aan mijn Philips 23PF9945/12 LCD TV gesloten maar nu krijg ik heel raar geluid net alsof er een echo in zit... Dit doet ie in alle games... Hoe krijg ik het geluid normaal?
     
  12. Angelwithsoul

    Angelwithsoul Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Foutje... Had de SCART kabel EN 1 rode en 1 witte tulp stekker op m'n TV aangesloten... Hoef dus alleen maar de SCART erin te doen die andere horen bij de S-Video aansluiting :p
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je vanaf je MP3-speler je muziek niet kunt opslaan maar alleen kunt afspelen?
    Ik zag namelijk geen mogelijkheid om het op te slaan, en anders moet ik een cd'tje branden.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat klopt.

    (Doe gelijk even iets aan je sig, hij's te groot. 5 regels is de max.)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat versta jij onder een media center pc? een pc met tv kaart, afstandsbediening + Windows Media center....

    of is alleen de software ook genoeg? (alleen Windows Media center 2005 dus...)
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dan hoef ik het ook niet meer te proberen. :)

    En ik zal 'm inderdaad even aanpassen, ik twijfelde al of hij te groot was of niet. :)

    -Edit-
    Dit was dus tegen Graveheart. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waarom je sommige savegames wel kan copiƫren naar een memcard en andere niet ? PGR3 doet ie zo en bij doa4 krijg ik een melding dat je het niet kan overzetten...
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat is zo sommige games kun je kopieren naar mc en sommige games niet
    bv pdz kan je niet naar een mc
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dit is mss al gevraagd, maar ik slaap nog half, en heb dus geen zin om het hele topic door te zoeken ;)

    Als ik een externe USB HD aansluit op mijn xdoos, wat kan ik daar dan allemaal mee?

    Savegames opslaan?
    Demo's downloaden en spelen?
    Muziek Rippen?
    of ziet het er alleen maar vet uit :9
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er alleen foto's en muziek van af laten lezen... er af halen wil niet. De andere dingen zijn helemaal onmogelijk:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina