1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vind ik ook onnozel, gelijk die gedownloade movietrailers kan ik niet gewoon in de map video plaatsen. Waarvoor dient die map dan?
    en ik kan ook mijn mp3's van de mp3player niet op de hd kopieren voor snelle access. (allemaal legale kopies van vinyls dus ik kan hem ook niet in de dvdspeler proppen)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gewoon op een cdrw zetten en dan branden als audio cd .. dan rippen .. maar waarom stream je niet?
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoe zet je foto's en muziek op je 360? Dat kan toch via een USB-stick?

    En hoe moet je je headset op?:confused: mijne is helemaal misvormd door de doos:'-(
     
  4. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn grote probleem

     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ripte net een cd en opeens werden alle tracks herkend. Hoe kan dat? Hebben ze dat bij die laatste update erbij gedaan? Voorheen toen ik tracks ripte moest ik alles handmatig editten... er stond toen track 1, track 2 enz. Weet iemand hier wat van?
     
  6. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Het net een nieuwe TV> Philips 37PF9830/10
    Maar het geluid werkt niet. Ik heb de rode, groene en blauwe dingen erin gedaan + de rode en witte voor het geluid, maar ik hoor nog steeds niks

    Wie kan me helpen?
     
  7. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor klopten de track names bij de meeste CD's ook al hoor. Ik heb 1 CD zón der goede namen.
     
  8. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen met een HDTV, hoe hebben jullie je Xbox 360 aangesloten en met welke kabels, gewoon de standaard kabels die werden meegeleverd?

    Ik heb nog steeds geen geluid en daarom ben ik nu ff snel met mijn vragen want ik vind dit echt niet leuk.

    Ik hoop dat iemand me zo SNEL mogelijk kan helpen.
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste streamen gaat niet door dat deze pc weigert te werken met die media center ding op XP, dus zal het moeten wachten worden tot ik gewoon MediaXP hier op kan installen

    ten tweede audio cd branden is geen optie. 20Gb aan mp3's maakt al snel meer als 500 audio cd's :confused:
     
  10. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een zeer oud TV zonder Scart die via een videorecorder scart out is aangesloten.

    Doa 4 moet je op 60 HZ spelen, dus moet je je 360 op 60 HZ zetten en als je beeld krijgt dan werkt het gewoon, maar als ik geen beeld krijg, hoe zet ik hem dan weer terug op de juiste instelling?
     
  11. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu wel geluid als ik mijn SCARTadapter plus de kleuren geel, rood en wit erin doe, de andere kleuren zijn eruit en ook heb ik hem op 'tv' staan ipv 'hdtv' Dus ik speel geen in HD meer op mijn HDTV toch?

    (Philips 37PF9830)
     
  12. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Groetjes Joey

    /Mod

    //edit; 2 dagen ban voor jou.
    Ga maar ergens anders spammen. Overige spam-posts zijn verwijderd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2006
  13. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik veranderde vanmiddag even Pal 50 naar Pal 60 om te kijken of dit ging op mijn 10 jaar oude TV zonder scart aangesloten dmv videorecorder scart out TV. Ik kreeg toen in het Dashboard 2 zwarte balken, 1 aan bovenkant en 1 aan onderkant. Dus ik zette het weer terug en de balken waren weg.

    Alleen heb ik nu 2 zwarte balken in games (PGR 3 en Kameo) aan de boven en onder kant. Ik weet alleen niet zeker of ik dit eerst ook had, maar ik denk dat het me toen wel moest zijn opgevallen.
    Mijn Dashboard is nog wel normaal...

    Enig idee wat ik kan doen? (Me 360 op ander TV aansluiten is helaas niet zo makkelijk omdat ik alle kabels etc. heb weggewerkt).

    PS. Ik heb zojuist even de Fifa demo gespeeld, en die is wel gewoon normaal...

    Heeft iedereen dit bij PGR 3 en Kameo op een 4:3 televisie?
     
  14. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook de 360 gehaald, maar kan ik er gewoon een 5.1 surround speaker set van me computer op aansluiten?
     
  15. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 maakt wel een beetje herrie, ik weet niet of dit aan mijn 360 ligt of of dit gewoon bij iedereen is. het is niet achterlijk veel herrie ofzo, maar je hoort het wel gewoon.
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Is normaal ja. Gewoon je tv-geluid hard zetten dan hoor je het niet meer ;)
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je een 360 spel er in hebt moet ie harder werken, dus meer lawaai. Maar als je een beetje goed geluid hebt valt het wel weg :cool:

    En je hoeft de verwarming niet meer aan te doen ;)
     
  18. Kremx

    Kremx Koen

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Scart Kabel

    Hallo ik heb een Xbox360 Core System bestelt, hij komt dinsdag, en kan iemand mij vertellen hoelang de scart kabel is? Een snelle reactie zou fijn zijn.
    Bijv: tussen de 1-2 meter ofzo?_0/
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom koop je in godsnaam een core system! |:- Die premium packs liggen hier voor t graaien!|:- Die kabel is ongeveer 1,5 meter lang._0/
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Opletten dat de ARBO niet gaat zeuren dan..

    Die herrie komt gewoon door de dvd speler, aangezien je dvd in tegenstelling tot de oude xbox nu WEL gewoon op volle snelheid draait. Daarom maakt hij bij originele xbox games ook minder herrie, die draaien maar op 4x.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina