1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kom op iemand geef een oplossing? ^^
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe ben je aangesloten ... geef eens wat meer info ... of moeten we koffie dik kijken .. zie de xbox live vragen thread en vul het formulier op pagina 1 even in :)
     
  3. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Het stroomblok gaf bij mij net een scherp geluid. Je horde zegmaar het ventilatortje draaien.

    Wat je moet doen is even in de gaten (waar de snoeren in/ui lopen) en aan de zij kanten. Als het goed is is het nu weg (tenmisnste bij mij) doe dit onegveer een keer per week want als je het noot doet.... nouw je weet wel wat er dan gebeurt.
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Kan iemand mij vertellen waar dat knopje voor dient, het staat nergens beschreven.
     
  5. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze is voor de draadlozen controler. Als je hier op klikt gaat je Xbox 360 zoeken naar een controller bij jouw in de buurt. Op je controller zit zo zelfde knopje maar dan kleiner. Druk deze nu ook in en je controller is gevonden. Dit moet je dus doen als er iemand bij je is met een controller. en zo met ze tweeen kunnen spelen.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    probleem met mijn 360. Tweetal maanden geleden gaf ie ineens vier rode lampen (videokaartprobleem, naar het schijnt). vorige week klapte mijn 360 ineens uit tijdens het spelen van pdz (die al weken in de 360 zit). Steeds bij het opstarten van een level liep ie volledig vast (allemaal rode blokken in beeld). Echter na het verwijderen van de game loopt ie nog steeds een paar keer vast (na hem eerst uitgezet te hebben). 360 gaat al weg voor reparatie, echter ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is toch de Guide button voor, tenminste, bij mij vind hij de controllers Automatisch. Ach ja, het zal wel.
     
  8. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    even wat anders ik heb een vraagje over dat backwards compatididle(ofzow) van xbox 360 ik kan halo 2 wel op mijn 360 spelen maar forza motorsport en kotor 2 niet terwijl die het ook zouden moeten doen. mijn 360 verteld mij dat ik naar een site moet maar daar kan ik niet veel boeiends vinden kan iemand mij helpen?
     
  9. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat de lijst.
    Maar Kotor 2 staat NIET in de lijst.
     
  10. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weer met me scheefe hoofd8)
    maar forza doet het ook niet
    btw. mooi gadaan die hdd engrave
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    KOTOR 2 staat wel in de lijst hoor, overigens kan je beter naar deze site gaan Klik.

    De site die Karf geeft is de US versie, en kan het zijn dat er een verschil zit tussen PAL en NTSC.

    Je moet overigens wel de die nieuwste BC patch hebben geinstalleerd. Als je nog niets hebt geupdate, werkt alleen de Oflline versie van Halo 2, verder geeneen spel. Als je Live hebt gebeurd dit automatisch, heb je dit niet, zal je een CDtje moeten branden, Klik.

    Overigens zal Forza na de update nog steeds niet goed werken, want het ziet er niet uit, en heeft een framerate van 10 frames per seconde. Dat is bij iedereen zo.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb eindelijk een play en charge kit weten te bemachtigen(waren altijd uitverkocht in belgie). Maar Fardo zei ooit dat je de batterij kon opladen terwijl de console afstaat,maar dat is toch niet waar(of wel?). Ik heb zojuist geprobeerd en het lichtje van de play en charge brandt alleen als de console opstaat. Vind het wel spijtig dat de console ervoor moet opstaan...(verspilling van energie, en altijd laten opstaat is ook niet wat het moet zijn. Als de console afstaat krijgt hij toch ook normaal gezien een beetje power,niet?)
     
  13. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt dat is alles wat ik wou weten
     
  14. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag ik het nog een keer hoe haal ik mn faceplate van men eksbaks af
     
  15. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  16. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet kun je de batterij opladen als de console afstaat. Maar je moet de play en charge kit wel insteken als de console opstaat en als je hem dan afzet laadt hij verder op.
    Als je de kit echter insteekt als hij al af staat, dan laadt hij niet op.
     
  17. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn 360 voor het eerst aangesloten (vanmiddag issie bezorgd) en een stukje pgr gespeeldt. Eerste indruk: baggerbak! Nogmaals het is mijn eerste indruk maar ik hoop dat ik er nog van te overtuigen ben dat dit de next gen is. pffffffffff mijn eerste gedachte nu is: zeg maar dag tegen mijn 400 euries.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En Dames en Heren, Zie hier! Iemand die niet tevreden is over de 360!:+

    :D

    Nja, ieder zijn eigen mening he. ;) Ik vind hem zelf superdope.
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Weten we het verschil tussen PGR1 en PGR2 nog? Goedzo..
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er net achtergekomen dat mun xbox 360 krassen achterlaat op de cds. Is dit gevaarlijk voor de cds en wat kan ik nou doen??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina