1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    gevaarlijk niet echt, maar daardoor kunnen je cd's niet meer werken...

    bellen naar den helpdesk en hem binnenbrengen voor reparatie
     
  2. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me eigenlijk iets af over de herrie van de ventilatoren, ik heb het idee dat de 360 bij een vriend van me stiller is dan de mijne. Het is ook niet erg warm in de kamer waar ik 'm heb staan. Ik vind 'm erg luid, het lijkt wel 3 a 4 x zo luid als de oude xbox.
    Hebben meer mensen dat?
     
  3. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik er ook maar aan moet geloven,ga ik ook bij een 360 kopen.Heb al flink wat winkels gebeld,Maar niemand heeft zowat een 360 op voorraad liggen:mad: ,,nu hoorde ik wel dat er in maart een nieuwe levering komt ,volgens sommige bedrijven.Nu vroeg ik mij af wie weet er in de buurt van Alkmaar nog bedrijven die ze hebben? En zullen de Xbox 360,s van de nieuwe levering betere updates hebben,kwa kinderziektes etc?
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  4. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een router en dus mijn pc en 360 daar op aangesloten, kan ik nu streamen enz. zo ja, hoe doe ik dat?

    greetz wooly
     
  5. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Zow! Nu maar ff mezelf gaan verbeteren:+ Ik heb inmiddels een nachtje Kameo achter de rug en moet zeggen, SUPER!_O_ Vandaar dat ik het woord 'baggerbak' maar snel weer terugneem. Mijn probleem is gewoon dat ik pgr een zuiggame vindt maar dat heb ik al gezegd op de pgr draad.
     
  6. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, we vergeven het je. Ieder z'n ding zal maar zeggen.

    COD2 al gespeeld? ;)
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Laat ik het zo zeggen: de kans op ziektes is nu veel kleiner geworden :)
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan, moet je Windows Media Connect ff downloaden & Servie Pack 2 hebben (SP2)
     
  9. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    He bedankt ruttyx. Ik zit alleen met het volgende probleem, ik launch het programma (dashboardachtig) van www.xbox.com/pcsetup. En dan gaat hij proberen xbox360 te machtigen, dat wil niet, ik heb mijn 360 aan, ik ben op live dus ook aangesloten op het netwerk. Hij zegt eerder in het instalatiemenu op de pc dat hij instellingen insteld op de pc, dus vraag ik me af, sluit hij dan ook de 360 aan op het thuisnetwerk, of moet ik dat nog instellen. Of moet ik nog wat anders instellen?

    greetz wooly
     
  10. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    uh ik wil graag weten hoe je de foto's die je in een spel hebt gemaakt op je pc zet want ik heb in DOA4 screens gemaakt die ik graag op me pc wil zetten.
    hoe moet ik dat doen ?
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    je kan natuurlijk altijd een foto maken met je digitale camera, en dat dan zo op je pc zetten O-)
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ooit iemand promgelijk geblockt. Weet iemand hoe ik dat moet opheffen. Want ik wil die kerel nu in mijn friendslist zetten(stond er nog niet tussen),maar als ik die een request stuur dan komt er te staan dat zijn friendslist vol is(maar terwijl heeft er 20 ofzo verwijderd, dus dat kan niet). Dus ik vrees dat het te maken heeft met die blokkering. Maar hoe moet ik die blokkering wegdoen? Ik heb hem niet tussen mijn friendslist staan,... dus ik denk niet dat het gaat gaan...
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ff een klein vraagje: wat is het verschil tussen je 360 instellen op 50 Hz, of op 60 Hz...

    wat is beter, en waarom :confused:
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is met iedere TV verschillend. 60 Hz is in de US standaard bij TV's, hier is dat 50 Hz, per TV verschilt de kwaliteit, het licht er maar net aan wat je TV aankan. Met 60 Hz heb je meer beeldjes per seconde. Gewoon even kijken wat het beste eruit ziet, de 1 zal meer blurry zijn dan de ander.
     
  16. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    heey mensen weet iemand het probleem als je geen beeld heb op je xbox
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    kabeltje niet goed ingestoken?
     
  18. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    wel ze zitten er alle drie in de scart ding en dat ding zit weer in de tv maar ik hoor wel geluid maar ik zie geen beeld
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina