1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zit die knopje precies want ik het nog steeds niet vinden
     
  2. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt een core, het schuifje zit alleen op de hd/av kabel die je bij de premium krijgt.

    voor skywalker.

    Tv staat op av kanaal, tv goed ingesteld zodat je via composiet kijkt, of als je via 2de scart kijkt moet hij naar av2.
    Ik zeg maar wat, kan zijn dat je het allang gedaan hebt, maar zou het anders ook niet weten, misschien is de kabel gewoon kapot:confused: .
     
  3. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan je de demo's ook multiplayer spelen? Oftewel, zijn de demo's het zelfde als die je op de PUG of HCC dagen speelde? Kheb nog niet vandaar die nieuwsgierigheid
     
  4. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    In de system-blade kun je bij memory de hd benaderen en een profiel verwijderen.
     
  5. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al hoe je een ander thema op je dashboard toepast, ik heb al hopeloos liggen proberen, ik kan de thema's wel vinden, maar niet toepassen. Anyone??

    greetz wooly
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    maar weet echt niemand waar ik een harde schijf ergens in amsterdam kan kopen :mad:
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Gewoon dacht ik in je DAshbord en dan bij profiel aanpassen en dan kan je het veranderen.
     
  8. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    op de ''guide'' knop drukken en dan staat er iets van '' persoonlijke instellingen aanpassen '' geloof en daar kan je andere thema's uitkiezen.
     
  9. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je ziet wanneer de batterijen leeg zijn van je wireless controller....? Dus wanneer ik de play en charge er weer aan moet hange.....
     
  10. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    op je guideknop drukken en dan staat het lings boven in :)
     
  11. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Herhaling:

    HELP!!!!

    Heb net mijn xbox 360 aangesloten op mijn pc monitor, met de VGA kabel, en vervolgens blijft de xbox elke keer als ik Halo 2 er mee probeer op te starten de melding geven dat mijn resolutie niet goed staat, en dat ik dat bij display moet veranderen...

    ik heb ondertussen alle resoluties geprobeerd maar dit probleem blijft..

    als ik echter de gewone xbox kabel gebruik (composite) dan start halo 2 gewoon op, maarja dat is dus met een tv en niet met mijn monitor...

    iemand enig idee wat ik hier mee aanmoet?

    lijkt mij niet dat je zodra je een HD kabel in je xbox douwt dat je dan gelijk een heel aantal xbox 1 niet meer kan spelen

    De hele Gta serie is wel gewoon te spelen, alleen Forza, Halo en Halo 2 niet.. (verder nog niets geprobeerd)

    het verschil tussen het wel en niet werken dat bij het verschil van kabel gebruik wisselde verontrusste mij al genoeg om dit eerst maar eens even uit te gaan zoeken.
     
  12. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus...? staat daar een batterij balkje of iets... de techniek van tegenwoordigO-)
     
  13. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je ook nog met je oude xbox op live kan spelen. Dus onder dezelfde gamertag. Zolang ghost recon2 nog niet compatible is wil ik dit wel blijven spelen.
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Die thema's hebben ze inderdaad op een bijna geheime plaats neer gezet.. Had ze ook pas gevonden na een tip van iemand..
     
  15. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij wat meer vertellen over de beste instellingen voor een hdtv...
    Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen 720p en 1080i, heb namelijk het idee dat 720p net wat scherper en beter is... zijn er verder nog instellingen die ik moet tweaken?
     
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit er standaard een play and charge kit in je 360 pakket?
     
  17. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
  18. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij vertellen waar er in de boort van rotterdam nog HD's te koop hebben? hier in dord heeft niemand hem gehad....
     
  19. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    wanneer komt de nieuwe lading xbox360-jes. Ik hoorden namelijk in amerika elke week, maar hier hoorde ik weer op TV dat in nederland pas eind deze maand weer nieuwe komen??
     
  20. Bobbejaan

    Bobbejaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je een photo uit PGR3 op je PC ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina